Telové mliečko na leto

7/23/2013 02:05:00 PM

Na blogu sa v poslednom čase väčšinou objavovala dekoratívna kozmetika. Keďže však používam aj nejakú tu starostlivosť, dnes som sa Vám rozhodla napísať o tom, ako som objavila dokonalé telové mlieko na leto. Teda, aspoň pre mňa. Ide o telové mlieko Shimmering body lotion z radu Avon Care v rozkošnom jarnom obale.





Podľa popisu na obale by mal hydratovať pokožku celých 24 hodín a rozjasniť ju. V zložení by sa mali nachádzať jojobový olej a vitamín E. Telové mliečko má naozaj výbornú hydratačnú schopnosť, pokožka je na dotyk jemná a na pohľad naozaj rozžiarená. Obsahuje aj drobné trblietky, ktoré rozžiarenie ešte podporujú a na slniečku krásne hrajú farbami.
Samotné telové mlieko je bielej farby, pričom trblietky v ňom zbadáte skoro okamžite. Konzistenciou ide o hustejšie telové mlieko, ktoré sa však rýchlo vpíja a nezanecháva lepkavý pocit. Vôňa je trochu väčším orieškom. Nie je to ani kvetinová, ani ovocná, prirovnala by som ju k tzv. púdrovým. Nie je veľmi výrazná, ale na pokožke sa nejaký čas udrží.
Telové mlieko má objem 200 ml a stálo približne 2E. Či sa však dá ešte kúpiť neviem. V aktuálnom ani tom predošlom katalógu som ho nevidela.

Aké je Vaše TOP telové mlieko tohto leta? Skúšali ste aj toto?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Teď v létě používám voňavé emulze Balea, ale tohle mléko taky nemusí být špatné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mliečka od Balea sú tiež skvelé :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017