BIOPHA Roll on deodorant Grapefruit

8/08/2013 08:39:00 PM

(Prednastavený post - dovolenkujem. Vopred ďakujem za všetky komentáre, odpoviem hneď, ako sa vrátim domov).


Minulý mesiac som sa Vás TU pýtala na tip na nejaký šetrný deodorant, ktorý by neobsahoval množstvo chemikálií. Na nete som totiž našla vhodné deodoranty len od kozmetických značiek ako Bioderma, Vichy a pod., ktorých cena ma odradila. Pri návšteve DMky som sa zastavila pri regáli s prírodnou kozmetikou a do oka mi padol Roll on deodorant Biopha. Keďže bol aktuálne v akcii, kúpila som si ho. V ponuke je v 2 voňavých prevedeniach - grapefruit a ľanový kvet. Vybrala som si grapefruit a tešila sa na testovanie.

Roll on obsahuje bambucké maslo a pýši sa biokvalitou. Neobsahuje hliníkové soli a je bez alkoholu. Rovnako je vhodný aj pre citlivú pokožku. Mal by obsahovať aktívne zložky na odstránenie zápachu a nemal by zanechávať škvrny na oblečení. Vyskúšala som ho hneď druhý deň po nákupe, pred odchodom do nemocnice na rehabilitáciu. Bohužiaľ, prišlo sklamanie. V prvom rade to bola jeho vôňa. Grapefruit to teda nie je, pripomína mi to niečo úplné iné... Čo je ale dôležité je jeho deo schopnosť. S tou sa tiež nevyznamenal. Možno bolo chybou testovať ho takto v lete v horúčavách, ale aj vtedy človek niečo potrebuje používať, že? Sviežo a voňavo som sa cítila bohužiaľ asi 2, maximálne 3 hodiny. Na rehabilitáciu mi to stačilo, ale ak by som mala byť celých 8 hodín v práci, určite by som sa nepotešila. Deodorant však nevyhadzujem a určite mu dám druhú šancu na jeseň. Možno mi bude v chladnejšom počasí viac vyhovovať. 
Deodorant má obsah 50ml a stál 3,29E. 

Aký je Váš obľúbený deodorant? Skúšali ste tento od Biopha? Alebo iný Biopha výrobok?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Biophu som už dlhšie chcela vyskúšať, dosť ma zaujal ich šampón, ale veľa recenzií som na ich výrobky nenašla, takže ďakujem za varovanie. Z prírodných som čítala dobré ohlasy na Alverde v svetloružovom obale.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip :) ja by som ich ako značku určite nezatracovala, určite majú aj dobre výrobky. Ale zase, každý je iný, pre niekoho to deo môže byť najlepšie na svete :)
      Ďakujem za tip, aktuálne mám Niveu Pure & Natural (bez hliníkových solí), ale nebránim sa skúšaniu :)

      Odstrániť
  2. ja som mala krem na ruky, tiez z tejto znacky a vobec ma nedostal:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda :/ dúfam, že sa u nich objaví aj nejaký produkt, ktorý bude stáť za to :)

      Odstrániť
    2. ja použivám ich šampon a odličovač a je priam božský .. nedala by som sa už nikdy odradit od toho :)

      Odstrániť
    3. Tak potom musím vyskúšať aspoň ten odličovač :)

      Odstrániť
  3. Ja som mala z tejto značky oba šampóny aj na normálne aj na mastné vlasy, oba boli dobré, dokonca som si ten na normálne vlasy kúpila znova (čo sa mi takmer nikdy nestáva aby som dvakrát kúpila to isté).. priznávam že krém na ruky mi od nich nesadol, ale mám od nich aj deodorant granátové jablko a vonia dobre, čo sa týka recenzie, nechcem byť negatívna, ale treba si uvedomiť, že biokozmetikou nikdy nedosiahnete taký efekt ako chemickou, bio deodoranty treba nanášať častejšie počas dňa, pretože nemajú žiadne chemikálie, ktoré by zabraňovali prirodzenej tvorbe potu v mazových žľazách, čo sa týka mňa, radšej si nanesiem bio deodorant každé 3 hodiny s vedomím, že si nespôsobujem nábeh na rakovinu tým že svoje telo krŕmim chemikáliami, ako keĎ si pohodlne nanesiem raz denne chemický deodorant a budem sa tváriť, že to je lepšie. nanášanie deodorantu trvá tak 5 sekúnd, tak v čom je problém?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite netvrdím, že očakávam od biokozmetiky, že budem voňavá a svieža 24h ako pri chemických deodorantoch. Bohužiaľ, 2-3 hodinky je pre mňa pomerne málo, keď si predstavím, že ráno prídem o 7:30 do práce a zastavím sa až niekedy okolo 11:00, pričom pracujem aktívne s ľuďmi. Na druhej strane - deodorant od Alverde, ktorý používam momentálne to do tej 12:00 v pohode zvláda. To je pre mňa už prijateľnejšia možnosť. Bohužiaľ, tento mi nesadol ani svojou vôňou. Netvrdím, že je zlý - recenzia je vždy subjektívnym pohľadom na výrobok. Pre mňa možno tento deodorant nie je, ale iným ľuďom môže vyhovovať. Som rada, že napríklad Vám vyhovuje. Prajem pekný deň.

      Odstrániť
  4. Používam od vianoc, šampón na vlasy , odličovaciu vodu a sprchovacie mydlo, musím povedať, že som veľmi spokojná, hlavne šampón mi robí veľmi dobre, vôbec mi nepadajú vlasy. Odporúčam

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017