Bloggerská prokrastinácia

8/02/2013 07:00:00 PM

(Prednastavený post - dovolenkujem. Vopred ďakujem za všetky komentáre, odpoviem hneď, ako sa vrátim domov).
A máme tu ďalší tag. Fakt milujem tagy! 



1) Aký kozmetický úkon robíš len zriedka?
Pri tejto otázke som sa musela zamyslieť, ale nenapadlo ma nič... Okrem tých štetcov, ale tie sú spomenuté v nasledujúcej otázke.

2) Umývaš pravidelne svoje kozmetické štetce?
To trochu zanedbávam, niekedy som ich zvykla umývať vždy v nedeľu. Teraz trpím predstavou, že do rána nevyschnú a nebudem sa môcť nalíčiť. Ten interval sa teda dosť naťahuje. Ale pred odchodom na dovolenku som ich vyčistila. Naozaj! :D

3) Ako dlho si ochotná chodiť s olúpaným lakom na nechty?
Olúpaný lak neznášam. Väčšinou nosím výrazné farby a pri tých je to veľmi nápadné. Lak ide dole hneď ako je to možné.


4) Ako dlho odkladáš nákup kozmetického výrobku napriek tomu, že ho nutne potrebuješ?
Z väčšiny výrobkov mám doma aspoň 1 kus v zásobe. Ak sa však niečo minie a ozaj to potrebujem, utekám do drogérky pri najbližšej možnej príležitosti. A strávim tam aj hodinu. 

5) Aký je tvoj najhorší kozmetický hriech?
Vytláčanie vyrážok a následne odlupovanie chrást. Takže sa mi to hojí 2x dlhšie a vyzerá to 100x horšie. Ale... nemôžem si pomôcť no.

6) Nekozmetická činnosť, ktorú odkladáš?
Žehlenie, to proste neznášam. A odkladala som aj písanie seminárnych prác do školy, lebo ma vôbec nebavilo čítať a prekladať kopu dlhých anglických testov a spájať ich do jedného.


7) Keď sa ideš baviť, nechávaš úpravu zovňajšku na poslednú chvíľu?
Záleží od toho, čo robím počas dňa. Ak mám čas rada sa s tým pohrám a upravujem sa pokojne aj hodinu. Ak nestíham, použijem makeup, púder, riasenku a výrazný rúž.

8) Dokážeš udržať zákaz nakupovania?
Nie. Teraz som si zakázala kupovať laky a už po 3 dňoch som v drogérke zúrivo vyberala ďalšie odtiene Jolly Jewels (tie, ktoré môžete vyhrať v GA)

9) Ako je zorganizovaná tvoja zbierka kozmetiky a lakov?
Dekoratívnu kozmetiku mám v plastovom boxíku z Kik-u, rozdelené do 3 zásuviek - produkty na pery + očné ceruzky + riasenky, očné tiene a gélové linky, produkty na tvár. Telovú kozmetiku mám v okrúhlej krabičke od darčekového setu L´Eau de Chloé a laky zas v krabičke od setu Versace Yellow Diamond

Robili ste tento tag? Rada si prečítam Vaše odpovede :)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Zaujimavy este som ho nikde nevidela tak vdaka za inspiraciu ):)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa na jeho spracovanie u teba :)

      Odstrániť
  2. zaujímavy tag. Tiež neznášam olupaný lak, preto akonáhle ho mám trochu na špičkach obity, čo je väčšinou už na druhý deň, tak ide dole.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017