8.05.2013

Dermacol Matt Control

(Prednastavený post - dovolenkujem. Vopred ďakujem za všetky komentáre, odpoviem hneď, ako sa vrátim domov).


V poslednom čase sa snažím používať čo najviac výrobkov jednej línie. Či už ide o starostlivosť o pleť alebo dekoratívnu kozmetiku určenú na tvár.V rámci druhého spomínaného aktuálne používam rad Dermacol Matt Control. Keďže je moja pleť zmiešaná až mastná a problematická, snažím sa vždy siahnuť po matujúcich výrobkoch s vyšším krytím. A toto je moje aktuálne a overené trio výrobkov.


Dermacol Matt Control podkladová báza bola prvým kontaktom s Matt Control radom. Bola to prvá podkladová báza, ktorú som si kúpila a aktuálne už používam tretie balenie. Sľubuje 18hodinové vyhladenie a zmatnenie pleti, čo sa jej aj darí. Síce nie na tých 18 hodín, ale tak na 12 určite. Samotná báza je bielej farby a zaujímavej saténovo – gélovej konzistencie. Na niektorých blogoch sa objavili názory, že kočkám je táto konzistencia nepríjemná, ja na ňu však nemôžem povedať jedno zlé slovo. Báza sa veľmi príjemne nanáša na pleť a zanecháva ju jemnú a hladkú. Je výborným základom pre makeup, naozaj dobre matuje a dokáže vyplniť aj jazvičky po akné. Má príjemnú, nevtieravú vôňu. Báza ma objem len 20ml, čo je dosť málo. Myslela som si, že sa bude míňať veľmi rýchlo, ale nie je to tak. Jedno balenie mi pri (takmer) každodennom použití vydrží zhruba 3 mesiace. Jej cena sa pohybuje okolo 10 Eur.



Dermacol Matt Control makeup mi kupovala mamina v rámci akcie báza k makeupu zadarmo pred Vianocami až v Prahe (u nás bola dostupná len v odtieni 2, ja používam odtieň 1). Je to určite druhý najlepší makeup, aký som počas svojho života použila. Konzistencia je skôr tekutá ako krémová, napriek tomu má strednú až vysokú kryciu schopnosť. Pri použití korektora docielite efekt jednoliatej, dokonalej pleti. Sľubuje zmatnenie a zníženie viditeľnosti pórov. Zmatnenie sa mu jednoznačne darí a spolu s bázou sú neprekonateľnou dvojicou (samozrejme, v lete mu musíme mierne lesknutie odpustiť). Zníženie viditeľnosti pórov posúdiť neviem, na tento účel používam iný výrobok. Na pleti nie je úplne prirodzený, ale zas nevytvára pocit „hrubého nánosu omietky“. S makeupom som veľmi spokojná, dokonca až natoľko, že nemám chuť experimentovať s inými (aj keď nejaké iné sa doma v zásobe nájdu). Balenie má pumpičku, a na tie som ja zaťažená, takže ďalší bod k dobru. Objem je 30ml a je v ponuke v 4 odtieňoch. Cena sa pohybuje okolo 10 Eur.


Moje top Dermacol trio uzatvára Compact kompaktný púder, na blogoch známy ako „krajkový púder“. Používala som iný, ale vďaka mnohým oslavným recenziám som neodolala a urobila som veľmi dobre. Mám ho v odtieni 1, ktorý sa výborne dopĺňa s odtieňom makeupu. Má dobrú fixačnú, kryciu ako aj matujúcu schopnosť. Na tvári nevytvára zhluky ani fľaky, ako zvyknú niektoré iné púdre. Balenie je jednoduché a elegantné, len škoda, že nápis a elegantný krajkový povrch sa postupne strácajú. Samotný púder je výrazne sladko parfumovaný, čo ja ale nepovažujem za nevýhodu. Balenie obsahuje 8g výrobku, v ponuke je v 4 odtieňoch, ktoré by mali ladiť s odtieňmi makeupu. Jeho cena sa pohybuje okolo 4 Eur.

Aké sú Vaše skúsenosti s dekoratívnou kozmetikou Dermacol? Mali ste alebo máte niektorý z týchto výrobkov? Čo od Dermacolu stojí ešte za vyskúšanie?

4 komentáre:

  1. Na puder som citala same pozitivne referencie takze by som ho rada skusila niekedy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že tiež s ním budeš spokojná :)

      Odstrániť
  2. ja som bola spokojná s tým makeupom a bázou. síce som len skúšala vzorku, ale zanechala vo mne veľmi príjemný pocit a stále uvažujem nad kúpou... ale ako to býva, tu akcia, tam akcia, kúpi sa niečo celkom iné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím! Báza je neskutočné príjemná na pleti. Lepšiu som ešte asi nemala :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017