Dovolenková nálada

8/22/2013 07:07:00 PM

Dnes len zopár fotiek z dovolenky. Boli ste tento rok na dovolenke alebo sa ešte len chystáte? :)


Prvý deň sa na nás slniečko trošku chmúrilo.

Prechádza pri pláži


Po daždi


Náš hotel a nejakí tí ľudia na pláži 


Krásne historické mesto Nessebar





Aké pivo sa pije v Bulharsku?



Hotelový bazén

You Might Also Like

16 komentářů

  1. V Nesebare je super, hlavne tie stánky a staré uličky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa do Nesebaru úplne zamilovala :)

      Odstrániť
  2. My sa akurát v sobotu chystáme s Janym na Krétu, tvoje foto ma úplne naladili :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kréta je môj veľký sen! Poriadne si to užite a nezabudnite urobiť kopu fotiek :)
      A tiež pozdrav Janyho, už som Vás neskutočne dlho nevidela... :)

      Odstrániť
  3. to sú úplne nádherné fotky!
    muselo byť super! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) bolo fantasticky, až sa mi nechcelo vrátiť domov :)

      Odstrániť
  4. Tam je ale krásne, strašne ľutujem, že som aj ja nešla tento rok na dovolenku, ale akosi sme mali veľa výdajov ohľadom výšky, na budúci rok chcem určite niekde ísť :)
    Určite si si to veľmi užila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som poslednýkrát bola rok pred maturitou. Ako študent si človek veľmi vyskakovať nemôže :/
      Držím prsty, aby budúci rok vyšlo! Kde študuješ/chystáš sa študovať? :)

      Odstrániť
  5. fotky su krasne v Bulharsku som ešte nebola, ale dúfam že buduci rok sa podari niekam isť:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) dúfam, že si budúci rok užiješ skvelú dovolenku :)

      Odstrániť
  6. krasne fotky! Ja som v Bulharsku nikdy nebola. Tento rok sme dovolenkovali v Turecku :)

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) pre mňa to bolo v Bulharsku tiež prvýkrát :) a nabudúce by som možno aj do toho Turecka šla :)

      Odstrániť
  7. urcite si si dovolenku skvele uzila.. len by som nechcela absolvovat tu strasnu cestu busom.. ja som bola na Slovensku v Tatrach a Sl. raji :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Užila :) a našťastie sme šli letecky, takú dlhú cestu by som určite nezvládla :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017