Dovolenková kozmetická taštička

8/14/2013 07:00:00 PM

Tak a som doma z dovolenky. Bolo parádne, až sa mi teda nechcelo ísť späť :D. Momentálne ma trápi rastúci zub múdrosti, tak dúfam, že prežívate krajšie dni ako ja!
Máte sa aj vy niekedy problém zbaliť, keď niekam idete? Ja si vždy nahádžem do kufra kopu vecí (keby náhodou) a potom aj tak väčšinu veci nevyužijem. Zbaliť sa do 15kg bola pre mňa extrémne náročná úloha.

Z kozmetiky som sa teda snažila zbaliť len to, čo budem naozaj potrebovať a musím sa pochváliť, že som naozaj takmer všetko využila.


- Panthenol spraví veľmi dobrú službu pri podráždení pokožky, takže na dovolenku sa perfektne hodí.
- Sprchový gél Nivea Double Effect určený na holenie zas ušetrí miesto v kufri.
- Telové mlieko po opaľovaní After Sun Balm Dermacol nádherne vonia a výborne ochladí pokožku.
- Krém na nohy Balea s ureou je ideálnou starostlivosťou na soľou a pieskom vypeelingované nohy.
- Voltaren na môj členok (netúžila som celú dovolenku presedieť alebo preležať).


- Avon Naturals telový sprej granátové jablko a mango vhodný najmä cez deň a na pláž. Pokožku prevonia a zároveň aj osvieži.
- Nivea Pure & Natural dedodrant aktuálne testujem a vyhovuje oveľa viac ako nedávno recenzovaný od Biopha.
- Na večer citrusový Lanvin Eclat d´Arpege.


- Vlasová ochranná kúra s arginínom a keratínom od Avonu s počas opaľovania a sa dobre postará o vlasy namáhané opaľovaním a prechádzkami na slnku.
- Namiesto klasického šampónu som siahla po LUSH šampuku Jumping Juniper, ktorý zabraňuje nadmernému masteniu vlasov a zaberie omnoho menej miesta v batožine.
- Tangle Teezer je samozrejmosťou.


- Čistiaci krémový gél od Avonu ako prvá pomoc pri tvorení vyrážok.
- Ľahký pleťový gél s obsahom čajovníka a rozmarínu z Oriflame je svojou konzistenciou ako stvorený do teplého počasia.
- Bioderma Sébium micelárka preliata do dózičky od 100% ovocného džemu.
- Lokálna starostlivosť na nedokonalosti pleti s čajovníkom a rozmarínu z Oriflame perfektne dopĺňa účinky pleťového krému


- Jeden z mojich obľúbených odlakovačov Sally Hansen preliaty do vzorkového balenia telového mlieka.
- OPI-k z Euro kolekcie je svojou bronzovou trblietavou farbou skvelou voľbou práve na pláž.
- Sklenené pilníky na nechty používam najradšej.
- Na ruky len ľahký Dream Cream z Oriflame. Darček od bývalej spolužiačky.


- BB krém od Avonu nie je síce najvhodnejší na mastnú pokožku, ale spraví svoju prácu.
- Skúšaná nová špirála Mega Effects mi veľmi vyhovuje ako svojim efektom tak aj spôsobom nanášania. Len kefka sa mi zdá kúsok mokrá, takže o chvíľu mi bude vyhovovať ešte viac.
- Obľúbený krajkový púder od Dermacolu samozrejme nemôže chýbať.
- Ako ochranu pre suchými perami som mala môj obľúbený balzam od Manufaktúry (v kelímku od LUSHu, keďže sa mi prepichol jeho obal).
- Na zvýraznenie tváre Essence bronzer, darček k nákupu.
- K letu patria výrazné pery, o ktoré sa postarala Rimmel Kate v odtieni 05 a Yves Rocher rúž z Ladyboxu.
- Oči som zvýrazňovala ceruzkami - čiernou kajalovou od Rimmel a tyrkysovou trblietavou z e.l.f.
- A na koniec ešte ceruzka Catrice na obočie.

Čo nesmie chýbať vo Vašej dovolenkovej výbave?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. já jsem opravdu dost nenáročná, co se dovolené týče:) letos jsem si vystačila s krémem a tělovým mlékem, samoopalovákem, šamponem, kondicionérem, sprcháčem, tělovým sprejem, balzámem a řasenkou.. to je myslím vše:) plus pasta a tak, ale to se sem asi nepočítá;) ale i tak jsem se do kufru nemohla skoro vejít :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau, tlieskam! A to som si myslela, že som sa zbalila celkom ekonomicky :D

      Odstrániť
  2. Na vždycky si všechno vezmu a pak nic krom sprcháče a šamponu nepoužívám :D

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som to tak mala :D preto som sa snažila všetko tentokrát použiť :)

      Odstrániť
  3. No zobrala si s ho toho eclkom dosť... ja by som si vela vecí nebrala .. :D nejak by som to prežila :D
    zub múdrosti to musí bolieť... hádam ťa to rychlo prejde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale tak využili sme to všetko :) takže pohoda :D
      No, dva dni to bolelo neskutočne, dnes už je to kúsok lepšie :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017