Dovolenkový New In

8/16/2013 04:30:00 PM

Samozrejme, nebola by som to ja, keby som si na dovolenke niečo nekúpila. Snažili sme sa s maminou (ktorá držala kasu v levoch, ja v eurách) nekupovať hlúposti a viac sme sa zamerali na darčeky pre ľudí okolo nás. Ale radosť sme spravili aj sebe. 



Bulharsko je rajom fake tašiek, takže bol problém zohnať nejaké pekné, ktoré by zároveň neboli posiate logom LV :D. My sme vybrali tieto dve. Prvá v námorníckych farbách je z obchodu Loretta (ktorá teda dúfame, nie je fake). Druhá kabelka je čierna s troma oddelenými priehradkami a zlatými detailmi. Čo myslíte, ktorá je moja a ktorou si spravila radosť mamka?


Druhým nákupom boli bielo-modrý pásikovaný top s čipkovou aplikáciou na pleciach a septembrové vydanie britského Vogue, vďaka ktorému som si v jednom obchode spravila kamarátky z predavačiek. Má vyše 400 strán, to bude čítania! ♥


Ďalšie prírastky do kolekcie Jolly Jewels od Golden Rose som dostala od maminy predčasne k meninám. Myslela som, že kolekcia má len 17 odtieňov, pretože toľko ich bolo dostupných u nás. Dostupných ich je však až 23. Všetky odtiene nájdete TU. Zľava: 120, 114, 106, 123.


Posledným nákupom boli bulharské suveníry (dali sme prednosť tým praktickejším). Mydlo s prírodnou ružovou vodou a typické bulharské korenie. 

Čo vravíte na náš nákup?

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Odpovede
    1. Ďakujem/e :) skúsiš si tipnúť, ktorá je moja a ktorá mamkina? :)

      Odstrániť
  2. Ja si myslím, že tvoja bude tá farebná :D aaale vieš čo? Mne osobne sa viac páči tá čierna, som skôr na také nenápadnejšie a elegantné veci :) Ináč som pokukovala po lakoch Golden Rose z kolekcie Jolly Jewels aj ja ale nekúpila som si, ani neviem prečo nakoniec :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farebná je mamkina :) Moja je ta čierna :D Veľa bielej, modrej ani červenej v šatníku nemám, tak by som ju asi nevyužila :)
      Tak, 2 JJ laky stále môžeš vyhrať u mňa v giveaway :)

      Odstrániť
    2. Aj ja som myslela, že farebná bude tvoja:) A je strašne krásna! Ja by som ju hneď s niečím skombinovala:) Červenú, modrú aj bielu mám rada.

      Odstrániť
    3. Tú farebnú si samozrejme budem požičiavať :) ale ja mám v šatníku najmú čiernu a potom zelenú :)

      Odstrániť
  3. Milujem Bulharsko, super nákup :) Najviac sa mi páči tá námornícka taška :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som bola síce prvýkrát, ale o to viac sa mi páčilo :)
      A ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Aj ja si myslím, že tá námornícka bude tvoja :D
    400 stráán...tý jo... to je hotová kniha. :D
    A z lakov sa mi najviac asi páči ten ružový.. asi máš rada trblietky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, moja je tá čierna :) ja som skôr tmavo-farebný typ :D
      ale číta sa dobre :)
      Trblietky ani nie, ale týmto sa proste nedá odolať O:-)

      Odstrániť
  5. paráda, veľmi pekný nákup, tlieskam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aké krásne kúsky! skvelé úlovky!
    laky majú nádhernú farbu a kabelky sú nádherné!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hned som tipovala, ze tvoja je ta cierna! ;) Inak aj ja som si tento rok kupila na dovolenke kabelku, nestala vela a vyzera super, takze taketo nakupy sa rozhodne vyplatia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tým súhlasím, odteraz z dovolenky vždy donesiem kabelku :)

      Odstrániť
  8. ta namornicka sa mi brutalne paci, ale je pravda, ze ciernu clovek skor znosi. btw, tvoja mamina je kus odvaznejsia ako moja, chvalim ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na margo tej tašky povedala: "Bola to láska na prvý pohľad, musím ju mať." Aj keď je pravda, že sme sa na ňu chodili pár dni pozerať, kým si ju kúpila :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017