8.27.2013

Kecací post + jesenný wishlist

V prvom rade sa Vám chcem ospravedlniť za dosť dlhé ticho na blogu. Neidem sa oháňať tým, že som nemala čas a podobne. Cez víkend sme mali doma jarmok, spojený s kopou iných akcií, takže som dni radšej trávila vonku ako vnútri pri compe :). Taktiež sa tu tento mesiac neobjavil kozmetický obľúbenec a to z jediného dôvodu - tento mesiac ma totiž nič nezaujalo natoľko, aby som to mohla vyhlásiť kozmetickým obľúbencom. 
Dnešný deň som strávila v Košiciach. Robila som priateľovi garde na zápise a zároveň som si odskočila na nákupy. Keďže sa mi nedávno podarilo pri vystupovaní z auta roztrhnúť obľúbené čierne rifle, chcela som si kúpiť nové. Keďže moja konfekčná veľkosť nie je ideálna, jednoznačnou voľbou už pár rokov je oddelenie H&M+. O to väčšie bolo moje dnešné prekvapenie - môj obľúbený strih (straight) už nie je v ponuke a v súčasnosti ponúkajú len modré bootcut rifle, vzorované rifle a jeggins. Navyše, tie ceny sú momentálne dosť vysoké. Zachránili ma však v C&A, kde teda tých nohavíc mali požehnane a asi prvýkrát som dnes v kabínke so sebou mala 10 kusov. Zatiaľ som spokojná, takže uvidíme, ako sa mi budú nosiť. Máte aj Vy problém s výberom niektorého kusu oblečenia? 

A čo ďalšie by som si chcela zaobstarať na jeseň? 

(H&M, Dorothy Perkins, H&M, Asos, H&M, H&M, H&M, Asos)

1. Čierny kardigan - pekný kardigan mi v šatníku už dlho chýba, čo je škoda. Myslím, že ide o dobre kombinovateľný a využiteľný kúsok. 
2. Vínový sveter - nemusí to byť konkrétne tento, ide hlavne o tú farbu. Vínová ma drží už od minulej zimnej sezóny a tak jednoducho sa jej asi nevzdám.
3. Krivák - ten sa na wishliste objavuje opakovane. Nedarí sa mi nájsť ten "pravý". Nevideli ste v poslednom čase niekde pekné kriváky?
4. Vínová kabelka - lebo vínový sveter a šál treba s niečim kombinovať :)
5. Členkové čižmičky - v mojom jesennom botníku prevládajú skôr nízke topánky, takže niečo na opätku by sa zišlo (ak sa v nich teda opäť naučím chodiť). Tieto majú navyše zaujímavé kovové detaily. 
6. Loafers - páčia sa mi už dlhšiu dobu a v obchodoch ich vídam čoraz častejšie. Je to trochu zmena oproti balerínam. Neviem sa však rozhodnúť, či chcem nejaké úplne jednoduché, alebo výrazné ako sú tieto dvoje.
7. Hodinky - hodinky nezvyknem nosiť a čas vždy kontrolujem na mobile. V práci ho však nebudem môcť mať stále pri sebe, takže hodinky sa mi určite budú hodiť. A tieto Korsky sú také nádherné ♥.

Čo si plánujete na jeseň zaobstarať Vy?

14 komentárov:

  1. ani mne sa ho nedarí nájsť Zuzka, už prestávam veriť...:(( ale tuším v HM som minule niečo také videla, len si to viem predstaviť aj lepšie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím prsty, nech zoženieš presne podľa svojich predstáv :)

      Odstrániť
  2. :) krásne :) Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj,

    pozývam ťa ku mne na giveaway o BALERINKY ANA LUBIN ♥
    http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2013/08/giveaway-flats-ana-lublin.html

    Iva Klepi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Iva, ďakujem :) zapojená som už dávno :)

      Odstrániť
  4. Ja sa chystám do Košíc 2.9. vtedy mám ja zápis a nejaké nákupné plány mám v hlave taktiež. Tie hodinky ma napríklad lákajú už dllho dllho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že bude potom new in z tvojich zápisových nákupov :)

      Odstrániť
  5. Nádherný wishlist. Několik věcí z něj bych také chtěla. :-) ♥

    Pokud ti to nebude vadit můžeš se podívat i na můj wishlist: http://christines071.blogspot.cz/2013/08/wishlist-outfit.html

    Měj se hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím prsty, nech sa podarí čo najviac kúpiť :)

      Odstrániť
  6. veľmi pekné veci :)

    http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/ (na mojom blogu práve prebieha giveaway, pridaj sa ak chceš:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017