8.20.2013

Lancôme Teint Visionnaire


Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na môj úplné prvý a dúfam, že nie posledný výrobok značky Lancôme. Make-up Teint Visionnaire som vyhrala ešte začiatkom leta vo FB súťaži a neskutočne som sa tešila na jeho testovanie. Bohužiaľ, dostal sa ku mne pomerne tmavý odtieň (035 Beige Doré), tak som testovanie musela odložiť až na obdobie po dovolenke. Ale aj tak mám stále pocit, že k dokonalosti by sa mi zišiel ešte trošku svetlejší odtieň alebo ďalšie 2 dni na slnku.


Čo nám Lancôme sľubuje: Teint Visionnaire kombinuje 2 kroky v jednom make-upe na dosiahnutie perfektného krytia (vďaka korektoru) a zároveň prirodzene vyzerajúceho výsledku (vďaka make-upu). Pleť by hneď po aplikácií mala byť rozjasnená a bezchybná. Okrem toho by sa mala kvalita pokožky deň za dňom zlepšovať - tmavé škvrny a nedokonalosti by mali byť redukované a póry stiahnuté. A to všetko spolu s SPF 20 a bez obsahu olejov. 


V elegantnej striebornej krabičke nájdete samotný make-up v sklenenej fľaštičke s plastovým strieborným vrškom v ktorom sa nachádza korektor a zrkadielko. Po vytiahnutí vrška na Vás vykukne pumpička na dávkovanie make-upu. Okrem toho v krabičke nájdete aj leták, so základnými informáciami o make-upe a tipmi pre profesionálnu aplikáciu a čo najlepšie výsledky.
Začala by som korektorom, ktorý je must have, ak máte na pleti nedokonalosti. Je pomerne hutný a krémový, preto ho pred nanášaním zvyknem zahriať na ruke. Krycia schopnosť korektoru je síce vysoká, ale nekryje úplne dokonale. Keďže je v rovnakom odtieni ako make-up, je na pleti takmer neviditeľný. Lancôme odporúča jeho použitie pred aj po aplikácií make-upu, pre dosiahnutie čo najlepšieho krytia nedokonalostí. Samotný make-up je dosť tekutý, ale výborne sa s ním pracuje. Výrobca odporúča použitie štetca alebo prstov, ja som si obľúbila aplikáciu prstami pre prirodzenejší vzhľad. Make-up sa dobre prispôsobí pleti, nevytvára mapy, šmuhy ani efekt masky. Jeho krycia schopnosť je však slabšia. Teší ma, že make-up nezvýrazňuje jazvičky po akné, ani do nich nezalieza. Naopak, na pleti pôsobí dokonale prirodzene, takmer neviditeľne. Bohužiaľ má make-up jeden veľký mínus a to že oxiduje. Upozornil ma na to môj snúbenec, vraj som nejaká nezvykle červená. Podľa rôznych recenzií by som ale povedala, že to bude prípad len niektorých (skôr tmavších) odtieňov.


Teint Visionnaire je určený na všetky typy pleti. Som presvedčená, že pri použití na normálnej alebo suchšej pleti bude úplne fantastický. Avšak na mastnú pleť ho neodporúčam. Bez zmatňujúcej bázy, zmatňujúcich obrúskov a kvalitného púdru sa nadmernému lesku nevyhnete. A to je veľká škoda. Inak by to bol asi najlepší make-up, aký som skúšala. Takto obsadil v mojom rebríčku bronzové miesto.
Makeup je dostupný v 18 odtieňoch (u nás asi len 10), od úplne svetlučkých až po tie čokoládové, s neutrálnym, teplým alebo studeným podtónom. Objem je klasický – make-up má 30 ml a korektor 2,8 g. Cenovo sa pohybuje v celkom veľkom rozpätí od 40 Eur (eshopy) až po 60 Eur (kamenné parfumérie). Keďže je to dosť, určite odporúčam vyskúšať vzorku, a overiť si ako sadne Vášmu typu pleti, či sa nebudete lesknúť a či Vám vybraný odtieň nebude po čase oxidovať. Predsa len, je to pomerne veľká investícia.

Čo Vy a Teint Visionnaire? Používate, túžite alebo odmietate? Viete mi odporučiť iné výrobky od Lancôme, ktoré stoja za vyskúšanie?

6 komentárov:

  1. Ešte som si nikdy nekúpila výrobky od Lancôme, ale vzorku som mala a sadol mi :)
    Prosím o sledovanie COLORFUL THOUGHTS :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam, že budeš spokojná aj s plným balením :)
      a už sledujem :)

      Odstrániť
  2. S podobnými drahšími make-up-mi nemám absolútne žiadne skúsenosti v tomto som dosť konzervatívna a používam jedine aknecolor, dermacol alebo nič ak je to možné :D Škoda toho tmavého odtieňa, sám o sebe by ma napohľad make-up zlákal ale ako som povedala, nemám vo zvyku nejak skúšať také tie tekutejšie make-upy, možno raz predsa len :D
    Ináč pekná recenzia, som o niečo múdrejšia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár :)
      Ja by som si naň sama netrúfla, je to dosť veľká suma pre ešte samostatne nezarábajúceho človeka :)

      Odstrániť
  3. Jé můj oblíbený Lancôme! :-) Tento make-up jsem ještě nezkoušela a ani asi nejspíš nezkusím, přeci jen je to trochu dražší záležitost. :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj, je dosť drahý. Určite si vypýtaj vzorku, aby si zistila či ti sedí a možno budeš mať tip na darček napr. na Vianoce :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017