Random

8/10/2013 01:27:00 PM

Výber fotiek z môjho telefónu za posledný mesiac :) 


Nádherné podvečerné slnko



Grilovala som cuketku



Štvorica nových prírastkov na stenu (Jakub Lenart Art)


Vetrány na námestí



Zväčšujúca sa zbierka rúžov


Démonický gunár


Dovolenkový výhľad z balkóna


Na dovolenke sa s nami poslednú noc takto rozlúčili :) 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Par ruzov mame rovnakych, heh.:)

    70sukienmala.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky :) a najviac sa mi páči fotka s veteránmi :)
    colorful thoughts

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, veterány boli super! Len škoda, že sa nedalo sadnúť do vnútra :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem, pochvalu od Teba si veľmi cením :)

      Odstrániť
  4. super fotky :) ten gunár ma rozosmial :D a cuketku by som si hneď dala!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a na cuketu už mám chuť nejaký čas :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017