9.24.2013

50 faktov o mne

Tento tag som mala rozpísaný už veľmi dávno, stále som nevedela nazbierať 50 :).

1. Skoro vôbec netelefonujem. Radšej píšem smsky.

2. Mala som vo svojom živote obdobie, kedy som nosila len čiernu farbu.

3. Necítim sa dobre v spoločnosti ľudí, ktorých vôbec nepoznám (napr. vonku, v práci mi to nevadí).

4. Pri písaní veľmi rada používam tri bodky a zátvorky (čo ste si už iste všimli)

5. Jedine dokonale padnúce nohavice som si kupovala v H&M. Už ich nemajú v ponuke.

6. Som zberateľka (lakov, telových mliek, parfémov :D)

7. Radšej pečiem ako varím.

8. Chutí mi borovička (fakt).

9. Milujem všetko malinové.

10. Naopak, nemám rada vanilku.


11. Nemám rada Beyoncé.

12. Sex v meste (seriál) som schopná pozerať stále dookola.

13. Chcem maličkú svadbu - len obrad a večeru s najbližšími.

14. Ak ma niekto do niečoho núti, naschvál to neurobím (aj keby som to chcela).

15. Trpím intoleranciou

16. Nebaví ma behanie ani fitko.

17. Milujem však plávanie, squash a badminton.

18. Niektoré "malé" nedorozumenia ma dokážu trápiť aj týždeň.

19. Nerozumiem niektorým ľudom okolo seba, pre ktorých piatok večer znamená poriadne sa opiť a prejsť čo najviac podnikov. Ja radšej sedím pri pohári vína v 1 podniku a kecám.

20. Za najsexi celebritu považujem Chestera Benningtona

(zdroj)

21. Nerozumiem televíznym programom typu Farma, Vyvolení alebo Bučkovci.

22. Veľmi mi chutí Chai Latte.

23. Bojím sa toboganov.

24. Tento rok som bola prvýkrát na dovolenke pri mori.

25. Túžim precestovať Španielsko, Island a Škandináviu.

26. Veci, ktoré sú na blogoch intenzívne prezentované (ázijské BB krémy, Color Tattoo, Garnier krémy) ma nechávajú úplne chladnou (práve vďaka tej intenzívnej blogovej masáži).

27. Mám panický strach zo zubárov.

28. Nemám rada zmeny, ale viem sa im dobre prispôsobiť.

29. Nepáčia sa mi ženy s maskulínnymi črtami alebo v mužskom oblečení.

30. Najradšej si nechty lakujem červenými odtieňmi.


31. Aj peňaženku musím mať vždy len červenú.

32. Ak ma niečo trápi, alebo sa niekde necítim dobre, zvyknem somatizovať.

33. Nerada sa dostávam do konfliktov s inými ľuďmi, pretože sa neviem hádať.

34. Som závislá na mliečnej čokoláde.

35. Niekedy som nemala rada fialovú farbu, teraz patrí medzi moje obľúbené spolu s čiernou a zelenou.

36. Fascinuje ma pohľad na trblietajúci sa sneh v noci.

37. Chcela by som dostať kyticu z vlčích makov.

38. Najradšej pozerám drámy a thrillery.

39. Nebavia ma vojnové a historické filmy.

40. Milujem vtipné videá so zvieratkami.


41. Vďaka snúbencovi rada čítam komixy (a viem, že som to napísala nesprávne).

42. V budúcnosti neplánujem vlastniť televízor.

43. Silikónové ramienka na podprsenke, ponožky v sandáloch a silónkové ponožky v balerínach k sukni považujem za obrovské faux pas.

44. Na raňajky mám najradšej špaldovú kašu s banánom a javorovým sirupom.

45. Niekedy som počúvala len metal a rock. V súčasnosti si vypočujem čokoľvek okrem rnb a hiphopu.

46. Mám rada britský humor a sitcomy ako It Crowd či Black Books

47. Ešte raz by som si chcela pozrieť Placebo naživo.

48. Neviem hovoriť vtipy.

49. So snúbencom onedlho oslávime 6. výročie

50. Milujem spoločenské hry. Tie počítačové ma vôbec nebavia.


Máme niečo spoločné? Robili ste tento tag? Rada si prečítam aj Vaše odpovede :)

14 komentárov:

  1. Máme společnou asi dřívější hudbu. Jo a taky vím, proč je slovo comix blbě. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď mne to comics príde fajn v jednotnom čísle, ale keď to dáme do množného comicsy - bije mi to strašne do očí :D

      Odstrániť
  2. Tak vojnove a historické filmy neznášam ani ja. :D aj v 45. sme sa zhodli . :D
    Ja tiež rada hrám spoločenské hry..ale nemám ich s kým hrať. :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, pretože mám pocit, že každý okolo mňa je maniak na historické filmy :D
      Tak snáď si raz niečo zahráš s nami :)

      Odstrániť
  3. Máme toho veeeľa spoločného :) našla somsa tu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mám rada vanilku, borovičku nie, to už radšej whiskey :D s cvičením to mám presne naopak, chester ma veľmi neberie, zubárov sa nebojím (veď aj priateľ študuje zubárinu :D, to by bolo), historické filmy si pozriem, s priateľom sme slávili 5. výročie a inak všetko sedí :D akurát nepoznám black books, ale it crowd pozerám rovnako často ako sex v meste :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uf, tak ja whiskey nemôžem, mne chutí ako mydlo :D to by ale bolo, keby si sa bála zubárov :D inak, black books musíš pozrieť, má to asi len 18 dielov myslím, ale je to parádne :)

      Odstrániť
  5. 50 faktov som asi nikdy nerobila, možno tak 15 alebo 20 :)
    Borovičku nemám rada vôbec, čierne veci som aj ja kedysi nosievala a mama mala z toho traumu, že nič iné nenosím a perie len čierne a čierne :D
    Ale niektoré veci máme spoločné, napr. tie videá o zvieratkách milujem aj ja :D A fakt číslo 19.je úplne o mne. Neznášam, keď moja partia musí za jeden večer vystriedať 5 krčiem/barov, strašne mi to vadí, najradšej sa usadím do jedného príjemného a zostanem tam aj celý večer :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj moja s tým mala problém, ale nejak som ju potom o tom presvedčila. Dokonca aj teraz keď nájdem v obchode niečo pekné v inej farbe, uvažujem nad tým, prečo to nemajú v čiernom :D
      Tak tak, konečne niekto, kto o tom uvažuje podobne ako ja :)

      Odstrániť
  6. Musime ist spolu na borovicku! Vsetci(hlavne chlapi) sa strasne cuduju ze mi chuti :D
    A asi tak s polovicou faktov sa stotoznujem, ale nie so vsetkymi. Ale maliny a tri bodky mozu byt.
    Z tychto faktov co si odhalila mi pripadas ako sympatacka. ;)

    http://petalka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, si zlatá :)
      Veľmi rada pôjdem! v mojom okolí tiež nikto borovičku nemá rád :D

      Odstrániť
  7. 7, 14, 16, 21, 26, 30, 34, 36, 43 a 46 máme společné, metal a rock mě drží stále. :D ;)
    Audrey

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že máme niečo spoločné :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017