9.17.2013

Avon Advance Techniques kúra na vlasy s arginínom a keratínom

Dnes by som začala trošku osobnejšie. Totiž, konečne po 4 mesiacoch doma budem niečo robiť! Prácu sa mi zatiaľ síce nepodarilo nájsť, ale od októbra začínam absolventskú prax doma v nemocnici. Priznám sa, že sa neteším na skoré vstávanie každý deň, hlavne do tých studených a tmavých rán, ale konečne budem niečo robiť a nielen bezcieľne sedieť doma! Dúfam, že keďže je to len na 4 hodiny denne, blog neutrpí žiadne zásadne zmeny. Tak sa dúfam tešíte so mnou :).



S vlasovými maskami a kúrami je to u mňa ťažké. Totiž, nechce sa mi to dávať na hlavu a potom mrznúť v sprche, kým pôsobia. Raz za čas (čítaj raz za 2 mesiace a u kaderníčky) to prežijem, ale na nejaké častejšie používanie to nie je. Preto moja vlasová rutina pozostáva z umytia vlasov šampónom, použitia spreja proti masteniu vlasov od Schaumy a ich rozčesania. 
Avšak odkedy som sa rozhodla nechať si odrásť farbu z vlasov mám pocit, že sú moje vlasy oveľa nepoddajnejšie, tvrdé, elektrizujú zaznamenala som aj pár rozštiepených končekov. Preto som sa potešila, keď mamča pred dovolenkou objednala tento malý zázrak. Je to nezmývateľná vlasová kúra s obsahom arginínu a keratínu, ktorá by mala vlasy zosilniť a ochrániť. Musím povedať, že som vďaka nemu na dovolenke nemala žiadne problémy s vlasmi. 
V prvom momente som predpokladala, že ide o sprej ale je to skôr mliečko, ktoré votriete do mokrých, uterákom presušených vlasov a upravíte podľa potreby. Vlasy sú po použití jemné, krásne sa lesknú a neskutočne voňajú. Ako keksík Mäta...vážne. Keďže mám mastné vlasy, tu vidím jeho nevýhodu. Vlasy sa po jeho použití skôr mastia. Ja som však zvyknutá umývať každý deň, keďže na intráku sme mali strašne zlú vodu. Ale ak nie ste, nemusí Vám to až tak veľmi vyhovovať. Okrem toho mu ale nemám čo vytknúť. 
Balenie má 100 ml  a stojí okolo 3-4E.

Skúšali ste túto kúru? Aká je Vaša vlasová rutina?

2 komentáre:

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017