Hudobné tipy 2

9/04/2013 10:16:00 PM

Posledný týždeň sme s priateľom snúbencom trávili čistením a maľovaním plota. Bolo to naozaj o nervy... Ešte deň a o tej zelenej sa mi bude snívať :D


Florence + the Machine - Spectrum (Calvin Harris Remix)


Placebo - Blind


Foster the People - Houdini


Non Tiq - Quiet


Grey Daze - Starting to fly


Icona Pop - I love it

Čo je aktuálne vo Vašom prehrávači? Privítam nejaké tipy :) 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. ja som odbočila od nightwishu a podobného štýlu a momentálne si užívam justinovu prítomnosť :D jeho nový album 20/20 experience bola síce láska až na 3. pokus, ale o to dlhšie trvá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Justina mám veľmi rada, ale akosi ho nezvládam dlho počúvať. Lepšie sa mi pozerá :)

      Odstrániť
  2. Florence and Machine mám hrozně ráda:) Já jsem se teď zamilovala do Winter Song:
    http://www.youtube.com/watch?v=67xr_KKPTHE

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017