Kozmetický obľúbenec mesiaca september 2013

9/21/2013 12:34:00 AM

Počas svojho hľadania dokonale fungujúceho dezodorantu bez obsahu hliníka som narazila na tohto fešáka z radu Pure & Natural od Nivea. Je bez obsahu hliníkových solí a parabénov, čím spĺňal moje podmienky. Navyše cena 2,5E bola tiež viac ako príjemná. Povedala som si teda, že vyskúšam.



Začala by som balením, ktoré pôsobí elegantne a čisto. Je vyrobené zo skla a tvarované akurát do ruky. Páči sa mi, že sklo je priehľadné, takže máte stále prehľad o tom koľko produktu ešte ostáva a kedy je čas kupovať nové balenie. Roll on je taktiež funkčný a nanáša primerané množstvo výrobku. 
Samotný produkt je skôr tekutej konzistencie a bielej mliečnej farby. Do pokožky vsiakne celkom rýchlo - presne ten čas, ktorý potrebujem na oblečenie podprsenky :). V ponuke sú 2 vône - lotos a jazmín. Ja som si vybrala ten jazmínový a prekvapila ma príjemná svieža vôňa, ktorú cítite celý deň. Tým pádom, musím deodorant pochváliť. Potiť sa samozrejme budete, ale vôňa je dostatočne výrazná na to, aby ste sa cítili príjemne celý deň. Obstál aj počas horúcich letných dní, čím ma naozaj prekvapil. Celkovo ho hodnotím veľmi pozitívne.

Skúšali ste tento alebo iný deodorant z rady Nivea Pure & Natural? Boli ste spokojné? 

You Might Also Like

12 komentářů

  1. ja som mala s pomarančovým kvetom, asi happy time, no pánečky, smrdela som ako opica! a to bola zima a ani sa extra nepotím.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od nivei som Pure and Natural nemala, ale mám momentálne Double effect s avokadovým extraktom, a nielenže tak prírodne vonia, ale celkom rýchlo schne a najradšej som, že nelepí pokožku a nešpiní tričká :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Double Effect som tiež zvažovala, ale keď som zistila, že tento je bez hliníkových solí, jednoznačne vyhral :)

      Odstrániť
  3. Zuzka, prosím ťa, aký odbor si vyštudovala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je skvelé! Ale pravdepodobne to nebolo v Trnave, že? :D

      Odstrániť
  4. Deodorant od nivea som ešte nemala, väčšinou používam Adidas alebo dove :) .. Ale keď je tento naozaj taký účinný ako vravíš, tak za skúšku predsa nič nedám :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S Dove som ja bola spokojná, ale najradšej som používala Rexonu. Ale chcela som to trošku odľahčiť. A podľa mňa na to, že neobsahuje hliník fakt účinkuje výborne :)

      Odstrániť
  5. Podla mna Nivea ma naj veci proti poteniu :) ja uz asi dva roky pouzivam najma spreje (nespinia oblecenie) a tie ruzovo cierne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala vždy najradšej Rexonu, ale tento ma tiež naklonil smerom k Nivei :) ale pravdou je, že na testovanie ešte čaká aj Bioderma :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017