Liebster Award n.2

9/14/2013 07:00:00 PM

(zdroj)
Tento starší tag sa nám v poslednom čase vrátil a ja som mala tú česť byť nominovanou vďaka Angelity. V prvom rade teda ďakujem za nomináciu! Keďže som tento tag už v minulosti absolvovala, rozhodla som sa odpovedať na otázky, ale nepokračovať v nomináciách. Takže poďme na to :)

1. Aká je tvoja obľúbená kozmetická značka?
Keďže rada skúšam nové výrobky, nemám žiadnu jednu obľúbenú značku kozmetiky. Mohla by som ich vymenovať mnoho a mnoho. Ak by sme si to zobrali po kúskoch, tak v prípade pleťovej starostlivosti by to bola Bioderma, rad Sébium. Keby sme hovorili o telovej starostlivosti určite by sa pobili Avon, Balea a Dermacol. Pri dekoratívke by som spomenula (opäť) Dermacol, Avon, Maybelline a Max Factor. 

2. Kde sa vidíš o 10 rokov?
Ak by to bol vysnívaný stav, tak by som určite bývala v pasívnom dome s mojim milovaným, afgánskym chrtom a ruskou modrou mačkou. Do vlastnej ambulancie niekde v centre mesta by som jazdila na hybridnom autíčku a bola spokojná so svojim životom. V reále to pravdepodobne nebude 100%. Takže si vystačím s bytíkom, kde budem bývať s mojim milovaným a prácou v nemocnici (a môže byť aj tá mačka). 

3. Sleduješ módne trendy a kozmetické novinky? Majú na teba vplyv?
Módne trendy sledujem hlavne vďaka časopisom, ktoré si kupujem (najčastejšie Elle) a módnym blogom. Nepovedala by som, že sa nimi riadim, ale určitý vplyv na mňa majú. Ak sa mi niečo páči a cítim sa v tom dobre a pohodlne, kúpim si to. Ale určite by som niečo nenosila len preto, že je to trendové (napr. neóny nemám doma žiadne). Preferujem hlavne jednoduchšie, dobre kombinovateľné kúsky. Ak sa chcem vyblázniť, tak siahnem po doplnkoch. Pri kozmetických novinkách je to trochu iné. Väčšinou totiž túžim po kúskoch značiek (napr. Clarins, Guerlain), ktoré pre mňa nie sú finančne dostupné a na ktoré ma lákajú hlavne blogy. Väčšinou však ostáva len pri túžení a nenápadnom naznačovaní pred narodeninami/Vianocami. Ale rôzne novinky nakupujem rada (samozrejme, tie finančne prístupnejšie). 

4. Existuje pieseň, ktorú dokážeš počúvať v kuse celý deň?
Jednu pieseň určite nie. Asi by som ju takto znechutila (verejne ďakujem spolužiakom z gympľa, že mi znechutili čokoľvek od Justina Timberlaka vďaka celonočnému počúvaniu pesničky Sexyback). Ale vždy je pár pesničiek, ktoré ma chytia a počúvam ich častejšie ako ostatné. Tie aktuálne nájdete TU.

5. Mala/príp. máš svoju platonickú lásku?
Myslím, že každý mal počas života nejakú platonickú lásku. Ja som bola zamilovaná do čašníka z jedného podniku, kde sme s kamošmi chodili. Dokonca som ho aj pozvala von. On to prijal...a o týždeň začal chodiť s inou babou :D momentálne už platonickú lásku nepotrebujem. Mám tu reálnu :)

6. Aké sociálne siete využívaš a za akým účelom?
Ako väčšina ľudí pomerne často využívam Facebook. Hlavne na kecanie s ľuďmi, ktorých už nevidím tak často (napr. bývalí spolužiaci) a v poslednom čase aj na sledovanie blogov. Inak sa zvyknem ešte zdieľať cez Instagram. Ten ma však ešte tak na 100% nechytil. Iné sociálne siete nepoužívam. Mám síce založený ako Google+, tak aj Twitter, ale oba mi prídu pomerne neprehľadné a zbytočné. A hlavne, mám tam málo známych.

7. Čo si najradšej oblečieš keď sa ideš baviť von?
To sa dosť mení s ročným obdobím. Keď je vonku teplo, veľmi rada nosím sukne a topy alebo šaty. V chladnejšom počasí preferujem nohavice. Z topánok som zvykla nosiť väčšinou podpätky, teraz po úraze skôr baleríny. K tomu malú kabelku a nesmie chýbať výrazná bižutéria. Ale niekedy mám také chvíle, že si dám rifle, tričko, tenisky a som dokonale šťastná.

8. Sleduješ na iných ako sa obliekajú, líčia? Nechávaš sa inšpirovať alebo im naopak skôr radíš?
Samozrejme, sledujem. Snažím sa čo najviac inšpirovať a čo najmenej hodnotiť. Beriem to ako veľmi dobrý spôsob, ako sa naučiť akceptovať iných ľudí, čo dúfam využijem aj v pracovnom živote. Nerada sa staviam do pozície poradcu či už v líčení alebo móde, pretože nie som odborník ani v jednej z týchto oblastí. Poradím akurát pri výbere produktov :).

9. Čo okrem blogovania robíš vo voľnom čase?
Snažím sa čo najviac čítať knihy, sledovať filmy, pracovať na komixe a tráviť čas s maminou, snúbencom a priateľmi. Niekedy sa mi však stane, že sa celý deň zaseknem pri počítači a nič iné nespravím. Preto sa snažím čo najviac času momentálne tráviť mimo počítača. Napr. aj tento víkend celý trávim so snúbencom na výlete v Bratislave so záväzkom nesadať k počítaču na viac ako 30 minút denne (držte prsty, nech sa mi to podarí dodržať).

10. Je nejaký produkt, ktorý doma vždy musíš mať?
Určite deodorant, bez neho to neide :). Ak by však išlo o konkrétny produkt, určite by to bola micelárka Bioderma Sébium.

Zapojili ste do Liebster Award aj Vy? Určite mi zanechajte link, rada sa o Vás niečo nové dozviem!

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017