Oriflame Pure Nature Tea Tree & Rosemary Oil krém a lokálny prípravok na nedokonalosti

9/08/2013 10:32:00 PM


Musím sa priznať, že kozmetiky Oriflame doma veľa nemám. V okolí sa totiž nevyskytuje už žiadna Oriflame poradkyňa, takže sa mi k výrobkom podarí dostať málokedy. Mám však svoje obľúbené, ktoré si kupujem (vyslovene zháňam) opakovane, ako napríklad sprchový gél s malinou a mätou, hojivý zázrak či hojivý roztok. Niekedy je to však škoda, lebo niektoré perfektné produkty sa ku mne nedostanú, alebo dostanú len náhodou.

Keďže sa mi už dávnejšie hojivý roztok minul, poprosila som maminu, aby mi ho objednala u kolegyne. Kolegyňa mamču presvedčila aj na krém. A za to by som jej mala poďakovať!


Hojivý roztok používam už dlhodobo a je jedným z mojich obľúbených výrobkov. Funguje naozaj parádne. Pekne upokojuje a minimalizuje lokálne nedokonalosti a vyrážky. Predtým som používala prevažne tyčinku Zit Zapper z e.l.f.-u, ktorá bola tiež fajn, ale táto tyčinka ma chytila viac. Obsahuje bio výťažky z čajovníkového a rozmarínového oleja. Tyčinkové balenie je tiež výborné. Jedinou vecou, ktorá mi nesedí je aplikátor (ktorý som samozrejme zabudla odfotiť). Tyčinka je ukončená akoby pevným kúskom jemne dierkovaného plastu. Aby ste produkt dostali von, musíte tyčinku poriadne stlačiť, čo je niekedy dosť problematické a riadne sa pri tom zapotíte. 


V poslednom čase sa so starostlivosťou o pleť snažím robiť čo najmenej experimentov a ostať radšej pri osvedčených výrobkoch. Na leto však nemám rada veľmi hutné krémy (čo moja obľúbená Bioderma Sébium Hydra teda je) a zaobstarať si niečo ľahšie. To mi teda uľahčila mamina, keď mi doniesla tento krémik. Spočiatku som mu veľmi neverila, ale naozaj ma prekvapil. Má veľmi ľahkú a príjemnú konzistenciu, dobre sa nanáša a rýchlo sa vpíja. Pleť je po ňom dobre hydratovaná a leskne sa len mierne. Má aj mierne chladivý účinok. Na leto naozaj ako stvorený. Osobne preferujem krémy v tubách, keďže tieto tégliky mi prídu dosť nehygienické, ale nevadí. Vytkla by som mu asi len to, že je mierne prifarbený. Inak, oba produkty majú typickú čajovníkovú parfemáciu. 

Máte aj Vy niektorý z týchto výrobkov?  

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Nemám ani jeden... ale podla toho ako ich opisuješ, musia byť celkom dobré.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oba mi naozaj vyhovujú. Na starostlivosť o pleť som v poslednom čase čoraz náročnejšia a toto sú naozaj dva výborné produkty. Hlavne na leto, keď je moja pleť v podstatne lepšom stave ako počas iných ročných období :)

      Odstrániť
  2. Ani jeden výrobek jsem ještě neměla, ale kdysi jsem používala přesně tenhle typ akorát takový olejiček nebo gel, už si to moc nepamatuju:D:/ ale už jsem to dlouho neviděla:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, ako dlho majú tieto výrobky v katalógu, moc to nesledujem :)

      Odstrániť
  3. ten sprchovy gel je aj moj oblubeny a na tej cajovnikovej tycinke mi vadi presne to iste :D

    aj ked na vyrazky mam od nich ovela radsej tento gelik: http://www.myflame.ro/images/products/154/154.png

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mám tú tyčinku a máš pravdu, niekedy je fakt boj z nej niečo dostať :D ale inak tento produkt používam veľmi rada :) krém nemám

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám niekedy chuť ju rozrezať a ten roztok preliať do nejakej mini fľaštičky :)

      Odstrániť
  5. Pekný článok.Pozývam na GIVEAWAY!!!!!!!!
    http://beautybypetka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017