9.01.2013

Spotrebované august 2013

Neviem, ako ste na tom Vy, ale ja mám každý rok pocit, že to leto vždy neskutočne rýchlo ubehne. Odkedy som začala študovať na VŠ som to až tak nevnímala, keďže prázdniny som väčšinou mala skoro 4 mesiace, ale aj tak. Tento rok som prežila svoje posledné prázdniny (teda snáď). Všetkým Vám, ktorých zajtra čakajú školské lavice prajem veľa šťastia a úspešný školský rok :)

A teraz sa poďme pozrieť na to, čo sa mi počas augusta podarilo spotrebovať a ako som bola spokojná. Rozhodla som sa zaviesť nový spôsob hodnotenia, nájdete ho vždy na konci popisu výrobku:
* - hrôza a des, už nikdy nekúpim
** - nie je to zlý výrobok, ale poznám lepší
*** - fajn výrobok, niekedy si ho určite ešte kúpim
**** - skvelý výrobok, už mám nové balenie


Tu na obrázku máme (skoro) všetkých tohto mesačných hrdinov. Dokopy ich je 17 a 2 vzorky. Naozaj intenzívny mesiac!

Ako vždy začíname telovou starostlivosťou:
- Balea Buttermilk & Lemon gél na holenie je v tejto rubrike pravidelne a neplánujem to ani meniť. H****
- Palmolive Naturals sprchový gél s mandľami som dostala. Väčšinou takýto typ sprchových gélov nevyhľadávam, rovnako nemám rada tento typ vône (spolu s vanilkou, čokoládou atď.). Tento gél ma prekvapil. Vôňa bola príjemná, aj sprchovanie bolo fajn. H***
- Rituals T´ai Chi sprchová pena bolo prekvapenie z Just Married edície Ladyboxu. Úplne luxusné sprchovanie, akoby so šľahačkou. Navyše, stačilo úplne maličké množstvo. Rada vyskúšam aj iné voňavé verzie. H****
- Avon trblietavé telové mlieko sa na blogu objavilo už TU. H***


Pleťovú starostlivosť tento mesiac zastupujú:
- Bioderma Sébium micelárna voda ako najlepší možný prostriedok na odlíčenie a vyčistenie pleti. Jej spotrebovávanie trvalo naozaj dlho. Kupovala som minulý rok v septembri a zároveň som jednu mala otvorenú na intráku (tú míňam teraz). H****
- Vichy Normaderm Nuit sa ku mne dostal úplnou náhodou. Veľmi príjemný nočný krémik, pleť sa po ňom ráno neleskne (čo sa u mňa nepodarí každému) aj nedokonalosti sa mi zdali redukované. Aspoň trochu. H***


Nasledujú ruky a parfém:
- Essence 24 h ochranný krém na ruky s vôňou malinovo-čokoládového koláča som rada, že som konečne spotrebovala. Bol so mnou na intráku a mala som pocit, že nemá dno. Neviem, ako recenzovať krém na ruky. Tento bol fajn, hydratoval, príjemne voňal. H***
- Avon Nail Experts odlakovač si plnil svoju funkciu dobre, samozrejme nevyhol sa typickým problémom s trblietavými lakmi. Veľkou výhodou bolo, že nesmrdel. Ale ostávam aj tak verná svojmu odlakovaču Cien. H**
- Parfémovaná voda Lanvin Eclat D´Arpege bola mojím vianočným darčekom. Naozaj nádherná svieža vôňa, úplne ideálna práve na leto. Až mi je smutno, že už som ju spotrebovala. Viac o nej TU H***


Tento mesiac som si urobila poriadok aj v krabičke s lakmi na nechty:
- Essence Pro White Hardener som si kúpila na vybielenie nechtov, keďže moje milované červené odtiene nechty zafarbujú na žlto. Používala som ho prevažne ako podklad, na čo asi teda nie je určený, lebo každý lak s ním mal mizernú výdrž a začal sa lúpať po pár hodinách. Nevyhovoval ani pod trbliče. H*
- Avon Nail Experts kúra s kaktusom by mala nechty vyživiť a spevniť. Používa sa dvakrát alebo trikrát denne a počas používania sa nechty nesmú lakovať. No, to sa u mňa neuživí a navyše už je nejaký čas po expirácií. H**
- Rimmel I♥ lasting finish odtieň Sunshine som dostala od spolubývajúcej na intráku. Farba sa na celé nechty nehodila, lebo nekryla, ale bol fajn na rôzne nail arty (hlavne ombré). Ale vyschol. H**


Dekoratívna kozmetika a vzorky:
- Astor Mattitude HD make-up som mala celkom rada. Odtieň mi vyhovoval, príjemne sa nanášal a celkom dlho držal. Fajn bolo, že som sa po jeho použití neleskla a obsahoval SPF 22. Jedinou jeho nevýhodou bolo slabé krytie, ale moja pleť je v lete väčšinou celkom v pohode, takže až tak mi to nevadilo. H***
- Na Avon trblietavú linku sa mi podarilo časom zabudnúť a vyhrabala som ju až nedávno. Čo je škoda, pretože zaschla. Čo si ju predtým pamätám, bola fajn. H***
- Vzorka La-Roche Possay Toleriane mi poslúžila hlavne v poslednom čase, keď sme s priateľom snúbencom očisťovali plot pred maľovaním a moja pleť začala protestovať. Pekne pleť upokojil, vybledla a prestala svrbieť. H***
- Benefit the Porefessional je mojim prvým kontaktom so značkou Benefit ako takou. Dostala som ho na skúšku od sesternice a viem, že by sa mi zišlo plné balenie. Zvykla som si ho miešať s bázou a póry boli naozaj minimalizované. Škoda, že niečo podobné nevyrábajú aj na jazvičky. H****


Poslednou kategóriou som výrobky, ktoré sme minuli na dovolenke:
- Nivea Double Effect sprchový gél je skvelou vecou hlavne na cestovanie. Môžete sa ním osprchovať a zároveň ho použiť aj na holenie. To všetko s úžasnou vôňou marakuje a za dobrú cenu. H****
- Avon Clearskin Clear Emergency sa tu tiež neobjavuje prvýkrát. Výborný krémový čistiaci gél na pleť, ktorý obsahuje kyselinu salycilovú a minimalizuje nedokonalosti. Keďže sa mi na dovolenke nedarilo jesť v súlade s mojou alergiou, poslúžil výborne. H****
- Dermacol After Sun Balm s D-panthenolom bol vraj pribalený pri nejakých minerálkach (?). Po opaľovaní bol ideálnym spoločníkom, lebo pokožku hydratoval, upokojoval a prevoňal. Vďaka obsahu D-panthenolu pomohol aj s podráždením pokožky. H***

Tak a na tento mesiac sme prehľad ukončili. Ako ste na tom so spotrebovanou kozmetikou Vy? Vyskúšali ste niečo z týchto výrobkov?

14 komentárov:

  1. No to mi povídej :D
    Léto neskutečně rychle uteklo :D
    Jestli se mohu zeptat: je v něčem micelární voda od Biodermy Sébium jiná než ta růžová micelárka Bioderma na citlivou pleť? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že jediný rozdiel je to, že ružová je určená na citlivú pleť a zelená na mastnú a problematickú :)

      Odstrániť
    2. ja by som ešte dodala, že ružová je neparfumovaná. modrá a zelená sú parfumované. u niekoho to môže byť takisto kritériom :)

      Odstrániť
    3. Ninka fakt, máš pravdu! Mňa by to nenapadlo. Ďakujem :)

      Odstrániť
  2. nivea double effect je naozaj príjemná vec a super vonia. vzorky LRP mám vždy v zásobe a toleriane využívam snáď najčastejšie. svoj arpege mám ešte stále, priateľ mi na vianoce dal 100 ml balenie ešte predminulé vianoce, ale striedala som ho s marry me a essence- hugs & kisses, takže je ho tam tak na 1-2 mesiace. bude mi chýbať, až sa minie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to mám s parfémom väčšinou tak, že keď jeden používam, tak ho používam kým ho neminiem. Tento rok som ale Lanvin ešte striedala so Incantom Shine od SF a Yellow Diamond od Versace. A najnovšie som pridala Beauty od CK. Ale Lanvin mi stále z nich príde najpríjemnejší :)
      Marry me si tiež plánujem kúpiť, ale až na ten veľký deň :)

      Odstrániť
  3. ten dermacol krasne vonia!

    Ak hladas tip na super pletovu kuru najdes ho tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/ryor-hydratacne-kapsule.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    Vik Ladyla

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love cosmetics Balea ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks for following, Ill take a look :)

      Odstrániť
  6. Pěkná spotřeba. :)
    Jinak moc hezký blog, už sleduju. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017