Spotrebované september 2013

9/29/2013 12:45:00 AM

Ani som si to neuvedomila, a môj posledný voľný mesiac sa pomaly blíži ku koncu. September mi zbehol pomerne rýchlo a dosť hekticky. Skôr ako spotrebe kozmetiky som sa venovala snúbencovi, výletom a úradným vybavovačkám. 


Úspešne sa mi podarilo teda spotrebovať (len) 6 výrobkov a vyskúšať 5 vzoriek, ktoré sa mi v poslednom čase doma nakopili. Ešte niečo málo k hodnotenie výrobkov:
* - hrôza a des, už nikdy nekúpim
** - nie je to zlý výrobok, ale poznám lepší
*** - fajn výrobok, niekedy si ho určite ešte kúpim
**** - skvelý výrobok, už mám nové balenie



Garnier Pure čistiaci ozdravovací gél - čistiace gély sú vždy trochu komplikovanou záležitosťou na hodnotenie. Tento bol celkom fajn, ráno pleť príjemne osviežil a večer zas odstránil prípadné zvyšky makeupu. Vyhovoval mi aj trochu hustejšou konzistenciou a sviežou vôňou. Ale dosť ťažko sa zmýval, tým pádom som umývaním strávila veľa času a niekedy keď som sa ponáhľala, mi ostal na tvári nepríjemný lepivý pocit. Hodnotenie ** (200 ml)
Balea gél na holenie Caribbean Dreams - môj obľúbený gél na holenie (vôňa citrón/cmar) už určite poznáte. Tentokrát som vyskúšala jeho brata s vôňou kokosu. Hoci kokos nepatrí medzi mojich voňavých favoritov, tento gélik som si úplne zamilovala. Hodnotenie **** (150 ml)
AA Deo Active Pure antiperspirant - kúpila som si úplne náhodou v lekárni, v začiatkoch hľadania dobrého výrobku bez hliníka, alkoholu a parabénov. Tento antiperspirant je vhodný na citlivú pokožku, neobsahuje alkohol ani parabény, ale ten hliník tam je. Môže sa používať aj po holení. Funkčnosť fajn v chladnejšom počasí, na horúce leto určite neodporúčam. Hodnotenie ** (50 ml)
Balea krém na nohy s ureou - ďalší zo stálic v mojej kozmetickej výbave. Výborný krémik aj na suchšie nohy. Dokonale hydratuje, zjemní a príjemne prevonia. Ak ste ho ešte neskúšali, určite odporúčam. Navyše, je aj finančne nenáročný. Hodnotenie **** (100 ml)


Podarilo sa mi minúť aj nejaké láčiky na nechty. Ospravedlňujem sa za neostrú fotku, ale aj napriek 50ke záberov je toto tá najlepšia. Zjavne z blesku a makra najlepší kamoši nebudú :)
Maybelline Mini Colorama Redcurrant Jelly - má najkrajšiu tmavú vínovú farbu na svete. Keď som zistila, že idú preč z ponuku kúpila som si v drogérke posledné 2 kusy, ktoré mali a teraz sa už desím dňa, keď vypotrebujem ten posledný (aj keď Avoňácky Tweed vyzerá byť nádejnou náhradou). Veľmi pekne kryl v 2 vrstvách a mal výdrž 3-4 dni. Hodnotenie **** (7,5 ml)
Oriflame Crystal base & topcoat - je asi jeden z najlepších podkladových lakov, aké som kedy mala. Má skvelý hrubší štetec pre pohodlné nanášanie a vytvára akoby lepkavý základ pre farebné laky. Ako topcoat som ho použila len raz (podarilo sa mi ho zafarbiť na ružovo), ale nedodal nechtom požadovaný lesklý povrch. Ale ako podkladový lak ideálny. Hodnotenie *** (7 ml)


Dostávame sa k vzorkám. 
Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque - bola súčasťou Ladyboxu a najobávanejším kúskom. Nakoľko mám mastné vlasy, nepoužívam tento typ masiek. Väčšinou po ich použití vyzerali moje vlasy akoby som ich neumyla 3 dni. V tomto prípade však zvedavosť zvíťazila a žiadna katastrofa sa nekonala, skôr naopak. Vlasy som mala krásne hebké, lesklé a nádherné voňavé (dokonca aj po ďalšom umytí). Navyše ide o výrobok netestovaný na zvieratách, bez obsahu alkoholu a parabénov. Jedinú nevýhodu vidím v tom, že odporúčaný čas pôsobenia je 7 minút, počas ktorých som v sprche skoro zamrzla. Uvažujem ale o plnom balení. Hodnotenie *** (15 ml - jedno použitie)
Pilaten Black Head Pore Strip - ide asi o môj prvý kontakt s ázijskou kozmetikou. Balenie 5 vzoriek som si kupovala na ebayi, vďaka oslavnej recenzii na inom blogu a výhodnej cene (5 kusov za 1,42 dolára). A dobre som urobila. Maska funguje výborne, pleť je nádherne prečistená, zapálené miesta zmiznú a celkovo sa mi pleť po použití zdá zdravšia a menej mastná. Určite objednávam plné balenie. Hodnotenie **** (6 g - jedno použitie).
Dermacol Aqua Beauty hydratačný gélový krém - bol jedným z darčekov k mojej objednávke na stránke Dermacolu. Bohužiaľ, nič pre mňa. Jeho hydratačná schopnosť ma vôbec nenadchla. Po použití som mala pocit suchej a napnutej pleti, čo u mňa nebýva zvykom. Hodnotenie * (info o obsahu chýba - jedno použitie)
Dermacol BB 8 v 1 odtieň Shell - druhý darček k objednávke. Mňa BB mánia celkom obišla, vyskúšala som len BBčko od Avonu, ktoré je fajn ale nevhodné na mastnú pleť. Takže od tohoto som veľa nečakala. V prvom rade mi veľmi nesadol odtieň, ktorý bol dosť tmavý. Na môj vkus je BBčko dosť tekuté a zle sa rozotiera, vytvára šmuhy, takže aplikácia mi dala dosť zabrať. Nedokonalosti som musela doladovať korektorom, čo na BBčku vyzeralo dosť divne. Po nejakom čase sa mi pleť začala mastiť. Určite nič pre mňa. V každom prípade záujem o BB krémy vzrastá a na ceste ku mne sú vzorky BBčiek od Skin 79. Hodnotenie * (info o obsahu chýba - jedno použitie)

Koľko produktov sa počas septembra podarilo spotrebovať Vám? Máte skúsenosti s niektorým z týchto produktov?

You Might Also Like

8 komentářů

  1. ten lak od Maybelline má opravdu úžasnou barvu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, škoda, že už nie je v ponuke :/

      Odstrániť
  2. Dermacol Aqua Beauty hydratačný gélový krém nenadchol ani mňa a prekvapilo ma do druheho dňa sa vytvorila taka vrstva gelova na obale s neho a naťahovalo sa to taketo veci si davame na xichty:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju ani nemala možnosť použiť 2krát, lebo som mala taký pocit suchej pleti. Nedalo sa :D
      Brrr... treba asi skontrolovať zloženie :)

      Odstrániť
  3. Od Macadamia natur oil som mala zatiaľ iba krém a olej a bola som veľmi spokojná určite vyskúšam aj masku len čo vypotrebujem tie čo mám ešte doma :)
    LipstickJungle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžem len odporúčať :) Ja už som 100% rozhodnutá o kúpe plného balenia :)

      Odstrániť
  4. Mně se tenhle měsíc podařilo spotřebovat devět produktů, tak to jsem celkem ráda :), zkušenost mám s krémem na nohy od Baley a oblíbila jsem si ho :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si už asi ani lepší krém na nohy neviem predstaviť :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017