9.26.2013

Sprchovanie s ...

Neviem čím to je, ale po lakoch na nechty máme doma najviac práve sprchových gélov. Aj keď na tie je skôr zameraná moja mamča, ako ja. Ja by som Vám dnes rada predstavila 4 aktuálne najzaujímavejšie kúsky, ktoré majú miesto (alebo ho onedlho budú mať) v mojej kúpeľni. Priznám sa, že na sprchové gély nie som žiadny odborník, mám len 2 hlavné požiadavky - gél mi musí voňať (čím viac vonia, tým viac sa teším do sprchy) a musí dobre peniť. Ak neobsahuje parabény má bod k dobru (a ak je netestovaný na zvieratách, budem ho úplne milovať). Hydratačnú schopnosť a pod. ani neriešim, keďže sa po sprchovaní vždy natieram. 



Najprv si predstavíme géliky, ktoré sa momentálne používam. Väčšinou mám otvorené tak 2-3 rôzne gély a podľa chuti ich striedam. 

Palmolive Mediterranean Moments sprchový gél s arganovým olejom z Maroka a mandľami - gélik bol súčasťou Just Married edície Ladyboxu. Priznám sa, že keď som videla kombináciu arganového oleja (ktorý sám o sebe dosť smrdí) a mandlí, nemala som veľmi chuť tento gélik skúšať. Preferujem skôr svieže vône a tu som tušila niečo veľmi sladké a ťažké. O to viac som bola prekvapená, vôňa totiž vôbec nie je ťažká. Je naopak veľmi príjemná, a výborne Vás navodí na spánok. Po sprche cítim na pokožke vôňu skôr slabšie. Je bielej farby a konzistenciou skôr krémový ako gélový. Neobsahuje parabény. Balenie má 250 ml, cenovo sa pohybuje rôzne, ale v 101ke ho nedávno mali v akcii za 1,94E.

Dove Go Fresh vyživujúcí sprchový gél s uhorkou a zeleným čajom - tento gélik som vzala mamine, kvôli jeho úžasnej vôni. Uhorka patrí medzi moje obľúbené vône (spolu s citrusmi, malinou a marakujou). Vonia veľmi sviežo a mierne krémovo, vyvoláva chladivý efekt a je vhodný na leto. Alebo vtedy, keď sa potrebujem prebrať. Vôňa na pokožke po sprche drží celkom dlho. Je jemne zelený a konzistenciu má podobne ako Palmolive skôr krémovú. Obsahuje zložku Nutrium Moisture, vďaka ktorej by mal pokožku intenzívne vyživovať. Faktom je, že sa po ňom nepotrebujem krémovať veľmi dôkladne. Neobsahuje parabény. Balenie má 250 ml a cenu si bohužiaľ nepamätám.


Teraz tu máme dva géliky, ktoré na svoju veľkú chvíľu v sprche ešte len čakajú. 

Avon Naturals hydratačný sprchový gél s granátovým jablkom a mangom - dostala som ho v sade spolu s telovým sprejom a telovým mliekom. Ideálna trojkombinácia na leto, ale nejako som na nich zabudla. Vôňa je skôr sladšia ale granátové jablko v nej vôbec necítim, skôr to mango a nejaké iné ovocie. Som zvedavá, ako bude pokožka prevoňaná po sprche, aj keď v kombinácií s telovým mliekom a sprejom sa určite sťažovať nebudem. Všeobecne sprchové gély Naturals voňajú celkom dlho. Je ružovo - červenej farby a redšej gélovej konzistencie. Neobsahuje parabény. Balenie s objemom 200 ml kúpite za 4,5E (kampaň 14), čo mi príde dosť veľa. Odporúčam skôr počkať na lepšiu akciu, alebo kúpiť v sete s mliekom a telovým sprejom (set stojí okolo 7E).

Manufaktúra relaxačný sprchový a kúpeľový gél grep a pomaranč - najnovší prírastok do zbierky vďaka dňom Marianne. Trochu som sa ho obávala, keďže prvý a posledný sprchový gél (hruška) z Manufaktury vôbec nevoňal. Fakt vôbec. Ale tento je vôňou úplný top. Naozaj perfektná svieža citrusová vôňa, akú milujem (pripomína mi Fantu). Má nádhernú zlato - oranžovú farbu a dosť hustú gélovú konzistenciu. Neobsahuje parabény a má certifikát netestovania na zvieratách. Balenie ma objem 215 ml a je najdrahším zo všetkých gélov. Normálna cena je okolo 5,6E. 

Inak medzi moje sprchovacie stálice patria Oriflame peelingový sprchový gél s malinou a mätou, Avon Senses Citrus Burst a Nivea Double Effect.

Aké sprchové gély sú Vaše obľúbené? 

2 komentáre:

  1. manufakturu by som si chcela raz dopriať :D
    keď som swapovala s jednou češkou, kupovala som jej sprchové maslo. bolo to tuhé ako klasické maslo! (na chlieb), voňalo po vanilkách a ľutovala som, že som nevzala jedno aj sebe! už takmer pred rokom bolo vo výpredaji, keďže bomb cosmetics asi na slovensku končí, alebo teda minimálne v ke.. ach bože

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak chceš, určite odporúčam tento sprcháčik! Dnes som si kúpila ešte olej do kúpeľa levanduľový, budem dobre spať :)
      Inak, pre mňa novinka, že v KE mali bomb :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017