10.12.2013

Čo by bolo, keby...

Bez dlhších kecov, ideme priamo na otázky :)

1. Čo by bolo, keby si bola na jeden deň mužom?
Určite by som si šla vyskúšať cikanie v stoji a skúsila do snehu takto niečo napísať. Pustila by som si futbal a snažila sa zistiť, či ma to ako muža začne baviť. A potom by som sa dohodla s kamošom a šli by sme obkukovať do mesta baby. Možno by som skúsila nejakú aj zbaliť.

2. Čo by bolo, keby si mala len jedno prianie?
Mať milión ďalších prianí! A ak by to takto nešlo, tak by som si želala, aby sme všetci boli zdraví. 

3. Čo by bolo, keby si stretla samú seba v 40-tich rokoch?
To by som nechcela. Nepáčilo by sa mi vedieť, čo so mnou bude v budúcnosti. Ten život by potom nebol taký zaujímavý, keby som vopred vedela čo sa mi stane. 

(zdroj)


4. Čo by bolo, keby si si mohla vybrať, v ktorej dobe chceš žiť?
Každá doba mala svoje čaro, ale ja by som asi ostala tu a teraz. Keby som musela, určite by som chcela nazrieť do starovekého Egypta alebo viktoriánskeho Anglicka.

5. Čo by bolo, keby si mohla zakázať jednu vec na svete? 
Určite by to bola vojna. 

6. Čo by bolo, keby si si na týždeň mohla vymeniť život s celebritou?
V tom prípade by som chcela byť herečka a zahrať si v romantickom filme s Christianom Bale-om alebo Kitom Harrington-om. Rada by som sa nechala hýčkať tímom vizážistov, kaderníkov a stylistov. Išla by som sa prejsť po červenom koberci v nádhernej róbe od Diora. Vyzliekla sa pre kampaň "I´d rather go naked than wear fur". Kúpila si súkromný ostrov s pasívnym domom :)

7. Čo by bolo, keby si bola zvieraťom?
Chcela by som byť vydra. Lebo je to strašne rozkošné zvieratko a žije vo vode. 

(zdroj)

8. Čo by bolo, keby si mohla ísť kamokoľvek by sa ti zachcelo?
Vzala by som si 3 roky voľno z práce a precestovala všetky krajiny, ktoré ma doteraz lákali navštíviť. 

9. Čo by bolo, keby si vedela čítať myšlienky?
Niektorí ľudia si myslia, že to viem aj teraz, lebo som vyštudovala psychológiu. No neviem, a ani nechcem. Určite by som sa nedozvedela len pekné veci. 

10. Čo by bolo, keby si si mohla vybrať akékoľvek povolanie?
Zatiaľ som spokojná s tým, čo robím. Ale lákala by ma aj medicína a módne návrhárstvo.

11. Čo by bolo, keby si mala jeden rok prázdnin?
Využila by som ho na to, aby som spravila všetky veci, na ktoré teraz často nemám čas alebo energiu. 

(zdroj)

12. Čo by bolo, keby si si mohla na dovolenku zobrať len 3 veci?
Snúbenca, plavky a peniaze, aby som si to ostatné mohla dokúpiť. 

13. Čo by bolo, keby si sa mohla zbaviť jednej svojej zlej vlastnosti?
Toho zbavovania by bolo. Ale ak mám vybrať jednu konkrétnu, asi by som sa zbavila zveličovania. 

14. Čo by bolo, keby si si mohla kúpiť čokoľvek na svete?
Pasívny dom, elektromobil (alebo aspoň hybrid) a veľa kníh (+ čas na ich čítanie).

(zdroj)

To by teda bolo všetko odo mňa. Zhodneme sa v niečom? Robili ste tento tag aj vy?

6 komentárov:

  1. tento tag je super pači sa mi tiež ho vyskušam tiež by som sa nechcela stretnúť v 40 rokoch...:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite potom nezabudni pridať link :)

      Odstrániť
  2. Tento tag som včera dávala na môj blog, môžeš si ho prečítať, ak si tak ešte neurobila :)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/10/co-by-bolo-keby.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U Teba som čítala, inšpirovala si ma :)

      Odstrániť
  3. Perfektne spracovanie :) premyslam ajja ze nieco spisem dokopy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) určite si ho rada prečítam aj u Teba :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017