Kozmetický obľúbenec mesiaca október 2013

10/30/2013 05:49:00 PM

Uvažovala som nad kozmetickým obľúbencom tohto mesiaca, keďže väčšina výrobkov, ktoré aktuálne používam som už predstavila v minulom článku. Spomenula som si ale na tohto krásavca, ktorý sa ku mne dostal v augustovom Just Married Ladyboxe. Musím povedať, že úprave svojho obočia som pred začiatkom blogovania nevenovala nejakú pozornosť. Žiadne zvýrazňovanie, maximálne som si ho vytrhala a bolo. Keď som začala blogovať, veľmi sa mi páčili upravené obočia iných blogeriek a kúpila som si ceruzku od Catrice. Tú sa mi konečne podarilo minúť a tak som presedlala na paletku Brow Addict od Famous.



Začala by som balením. Napriek tomu, že zvieracie vzory nie sú mojimi top, čierno - biela zebra v kombinácií s lesklou ružovou sa mi veľmi pozdáva. Balenie dobre padne do ruky a dosť ľahko sa otvára. Nemá žiadny zabezpečovací mechanizmus proti otvoreniu, nové balenie bolo iba prelepené lepiacou páskou. V kabelke ho teda neplánujem nosiť z obavy, že sa otvorí. Vnútri sa nachádzajú 3 tiene na obočie, vosk, obojstranný skosený štetec a pinzeta.


Tiene v 3 farbách by podľa mali sadnúť každému od blondínky až po čiernovlásku. Osobne používam ten najtmavší. Jeho pigmentácia je zo všetkých 3 najlepšia, preto pri nanášaní musím dávať pozor, koľko ho použijem. Raz sa mi to podarilo prehnať a priateľ si zo mňa potom robil srandu celý deň (jemu sa zvýraznené obočie nepáči). Výdrž tieňa je výborná, nerozmazáva sa a na svojom mieste drží dosť dlho. Samozrejme, po nejakom čase sa trochu vytráca, ale vidno ho celý deň. Dá sa veľmi dobre odlíčiť micelárnou vodou. Na nanášanie používam priložený skosený štetec, s ktorým mi to ide "od ruky". Svetlé odtiene som skúšala na mamke, ktorá je prirodzená blondína, ale viac jej vyhovuje úprava ceruzkou.


Priznám sa, že vosk ani pinzetu nepoužívam. Totiž, ja neviem presne, ako sa vosk používa. Či ho použiť pred tieňom, po tieni a hlavne... ako s ním narábať? Ak máte nejaké tipy, sem s nimi! Čo sa týka pinzetky, vyskúšala som ju len kvôli tomuto postu, pretože mám svoju pinzetu Tweezerman a neplánujem ju nahrádzať nejakou inou. Je malá a dobre padne do ruky, ale na môj vkus je dosť tvrdá a treba na ňu dosť tlačiť. Ale ako prvá pomoc do kabelky bude fajn.

Čo používate na úpravu svojho obočia Vy? Poznáte túto paletku?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Vyzerá to fakt super :) Niekde som čítala že sa vosk používa úplne na konci ako "zafixovanie" tieňa :) Ak sa mýlim prosím opravte ma ;) A strašne sa mi páči to pozadie a celkovo všetky kvietočkované pozadia, obliečky, doplnky a dekorácie :) !!ň

    Freedom-dream-desire

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že naša retro posteľná bielizeň má taký úspech! Btw, fotí sa mi na nej najlepšie :)

      Odstrániť
  2. Presne vosk mi chyba k tienom..mam od Catrice. Vosk sa pouziva ako pise Lubka na zavrecne zafixovanie, pekne vosk drzi obocie pokope a nestrapatie sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Tak ho dnes už konečne aj vyskúšam :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017