Obľúbená jesenná kozmetika

10/20/2013 01:46:00 PM



Osobne mám jeseň veľmi rada. Je to obdobie, kedy je pekné počasie (väčšinou), nemusím sa trápiť tým, ako sa obliecť aby mi nebolo horúco/chladno a neskutočne ma fascinuje jesenná farebnosť prírody. Navyše, v októbri oslavujeme s priateľom výročie a na október plánujeme aj svadbu :) 

Nad týmto postom som uvažovala už dávnejšie, ale k jeho napísaniu ma dokopal až nedávny podobný post u Biancy (kto nevidel, nech kliká SEM). Vybrala som teda zopár kúskov, ktoré u mňa v poslednom čase vedú. 



Tieto dva výrobky boli láskou na prvé ovoňanie. Prvým miláčikom je sprchový gél Manufaktura grep a pomaranč, ktorý som si kúpila počas dni Marianne. Gélik vonia za grepom aj pomarančom ale v zvláštnej sladkej forme. Trochu mi pripomína Fantu. Má zahrievací účinok, ktorý je na jeseň úplne ideálny. Druhým je skvelé antistresové telové mlieko Dermacol s hroznom a limetkou, ktoré  ma dokáže po náročnom dni zrelaxovať a pripraviť do postele. Naozaj vonia ako muškátové hrozno (ktoré ja úplne milujem), má príjemnú konzistenciu, dobre sa vstrebáva a pekne na pár hodín prevonia pokožku. Čo ma na ňom hnevá je obsah parabénov a farbív. 



Jesenná nálada chytila aj moje líčenie. Pery nechávam skôr jemnejšie a preto používam najviac tento rúž od Yves Rocher v odtieni Rose Pétillant, ktorý som našla v LadyBoxe. Jeho farba je veľmi podobná prirodzenej farbe mojich pier, pekne hydratuje a má aj slušnú výdrž. K jemnejším perám pridávam výraznejšie líčenie očí s Quatro paletkou z Avonu v odtieni Gleam of Gold. Obsahuje krásne zladené odtiene bielej, zlatej, slivkovej fialovej a čokoládovej hnedej, všetky so zlatými podtónmi. Svetle odtiene sú pigmentované slabšie, tmavšie oveľa lepšie. 


Jeseň sa nevyhla ani mojim nechtom, a dvoma najviac používanými lakmi sú krásny vínový Red Wine z Avonu a oranžovo - zlatý trblietavý A Woman´s Prague-ative od OPI.

Máte radi jeseň? Zasiahla nejak do Vášho líčenia? Aké sú Vaše obľúbené jesenné kozmetické výrobky? 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tu rtěnku od YR zbožnuju, je skvělá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To tělové mléko od Dermacolu má moje Lenny a voní úplně přesně jako aroma kapičky černý rybíz! :-D


    http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D takže, hrozno + limetka = čierne ríbezle? :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017