Pracovno - vykecávací post!

10/02/2013 08:18:00 PM

Ahojte dámy! Prvé dva pracovné dni mám úspešne za sebou. Napriek tomu, že je to absolventská prax (ktorá je oficiálne na 4 hodiny) tam môžem tráviť viac času a tým pádom získať aj viac skúseností. Mam dokonca na starosti relaxácie, čo je fajn na začiatok. Budúci týždeň budem dokonca sama, tak budem robiť všetko, čo bude treba. Dúfam, že to všetko zvládnem a že nebude treba robiť veľa vyšetrení (najviac ma desí písanie správy z vyšetrenia). Držte mi teda prsty!

(jedna z manikúr, ktoré mi pripomínajú leto... nie, nie je dobrá :D)


Musím povedať, že toho času teraz nie je najviac, keďže okrem času stráveného v práci sa snažím doma čo najviac venovať študovaniu materiálov, ktoré budem využívať. Dúfam, že blogu to veľmi neuškodí a budem si môcť nájsť čas na pripravenie recenzií a iných článkov (pravidelné rubriky budú aj keby kombajny padali). 
Okrem iného, som sa rozhodla začať šetriť (na svadbu) a vhod mi prišla výzva od Meduňky - nekupovať v októbri žiadnu kozmetiku, okrem tej nevyhnutnej. Som zvedavá, ako mi to pôjde (keďže už dnes ma tiahlo do drogérky - veď len kúpiť snúbencovi šampón a pozrieť sa na nové pieskové laky od Rimmelu). 

Ako sa máte Vy? Rozhodli ste sa tiež zapojiť do výzvy? Zaujímal by Vás článok o mojich (našich) svadobných predstavách? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. zapojiť do výzvy? keď v októbri/novembri (možno aj u nás) má vyjsť art deco paletka catrice? :D nieee... a k tomu túžim po astor lip butter a jednej krásne olivovozelenej ceruzke flormar na oči O:-) mala by som šetriť. fuj.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak v tom prípade to neide! Nakupuj aj za mňa :)

      Odstrániť
  2. Písala som ti sem mega dlhý komentár, ale nezverejnil sa :-/ a už si ani nepamätám, čo všetko som napísala :D

    Snáď len toľko, že výzvu by som zvládla, keďže mám teraz vysokoškolské vreckové a šetrím skôr na iné veci ako na kozmetiku(tej mám teraz dostatok, nakupovala som si novú :)

    Zaujímam sa svadby odvtedy, čo mám priateľa, takže všetko okolo tej tvojej ma bude zaujímať tiež. Už máte nejaký dátum či nechceš prezrádzať?

    Aj keď nebudeš mať čas na články, tak snáď na ten nejaký e-mailík pre mňa čas budeš mať :)

    Prajem veľa šťastia v práci, určite budeš šťastná a bude sa ti dariť, aj keď budeš sama, budem na teba myslieť.

    Ahoj :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Kika za mega super komentár! Škoda, že sa nepublikoval aj ten predošlý!

      Zo študentského je to zo začiatku ťažké, ale určite si po čase zvykneš :). Takže ideš do výzvy?

      Dátum máme určený na 4.10.2014 (ak drahý nepôjde na stáž do zahraničia, tak možno posunieme aj na skôr). Nejaké veci tiež už vyriešené máme, už len to zorganizovať :)

      Samozrejme, na maily mám čas vždy ;)

      Ďakujem, nech sa aj Tebe drží v škole a nezabudni písať, čo je nové :)

      Odstrániť
  3. Tak teda drzim prsty. :) Ja by som taku vyzvu asi nezvladla, stale by som si vravela, ze ved toto je nevyhnutne a toto tiez.. :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aby som povedala pravdu, tak presne dnes v polke mesiaca som si kúpila lak na nechty :D
      ale rozhodla som sa, že ho dám do giveaway :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017