Filmový tip na november

11/14/2013 07:19:00 PM

Dnes prinášam tip na jeden z najzvláštnejších filmov, aké som kedy videla. Podľa oficiálneho popisu ide o romantickú komediálnu fantasy drámu a tento popis v podstate sedí. Hovoríme o Náuke o snoch

(zdroj)


Scénaristou a režisérem filmu je Michel Gondry, vynalézavý tvůrce oceněných filmů, mezi něž patří například kultovní Věčný svit neposkvrněné mysli. Nauka o snech je podivínským výletem do kolážové říše divů, která je vyrobena z papíru, celofánu a představ. Nauka o snech je laškovná romantická fantazie odehrávající se v chaotickém mozku Stephana Mirouxa (Gael Garcia Bernal), mladého výstředního muže, jehož sny mu neustále napadají reálný svět. Když dřímá, stává se z něj charismatický moderátor „Stephane TV,“ který přednáší „nauku o snech“ do papírových kamer. Ve skutečném životě má nudnou práci ve vydavatelství Pařížského kalendáře a hyne láskou ke své sousedce Stephanie (Charlotte Gainsbourg). Přestože je Stephanie Stephanem zezačátku okouzlena, je zmatena jeho dětinstvím a labilním postojem k realitě. Stephanův spolupracovník Guy (Alain Chabat) je obyčejný praktický chlapík a snaží se Stephanemu radit, jak se chovat k opačnému pohlaví. Stephane však žije v obláčcích a neposlouchá ho. Protože není schopen získat si srdce Stephanie když bdí, rozhodne se hledat odpovědi ve svých snech. (http://www.csfd.cz/film/116511-nauka-o-snech/)

Náuka o snoch je trochu divný ale zároveň výborný film o snoch a snení s krásnym vizuálnym prevedením a hereckým obsadením (Ch. Gainsbourg). Viac napísať ale vlastne neviem, urobte si teda radšej vlastný názor. Celé to spískal francúzsky režisér Michel Gondry, ktorého určite poznáte, ak ste videli kultový film Večný svit nepoškvrnenej mysle. Náuku o snoch môžete brať aj ako návnadu na Gondryho najnovší počin - Pena dní, ktorý si aktuálne môžete ísť pozrieť do Vášho kina (ja sa chystám budúci víkend). 

Videli ste Náuku o snoch? Máte rady "divné" filmy?

You Might Also Like

12 komentářů

  1. večný svit nepoškvrnenej mysle je u mňa večne a po niekoľkokrát rozpozeraný film a ešte som sa nikdy nedostala na jeho koniec. mám rada divné filmy, ale aj medzi divnými sa nájdu "divné pozerateľné" a "divné nepozerateľné". niektoré sa tak zúfalo snažia priniesť niečo nové, až neprinesú nič

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja som si ho stále ešte nepozrela :D ale áno, máš pravdu... pre mňa do tej kategórie patrí Strom života :)

      Odstrániť
  2. videla som a je skvelý ... mám rada divné filmy ale musím mať na ne náladu :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dáš mi tip na nejaké ďalšie divnosti? :)

      Odstrániť

  3. Ahoj, rada by som ťa pozvala na moju prvú giveaway, hrá sa o krásne šaty (môžeš si vybrať). Budem rada ak ma podporíš :) http://myself-romi.blog.cz/1311/1-giveaway-sammydress-stylish-dresses

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, chtěla bych Tě pozvat ke mně na blog, probíhá tam GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/11/giveaway-getfashioncz.html ..Třeba by ses chtěla také zapojit! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017