11.05.2013

Jesenná Giveaway

Nedávno som Vám na facebooku sľúbila novú giveaway, tak je tu. V prvom rade sa ospravedlňujem Zuzke Stanko, pretože Nude paletku od Catrice sa mi do GA zohnať nepodarilo. Snáď bude spokojnosť aj s tou, ktorú som namiesto nej vybrala :)


O čo budeme hrať?
- Rimmel Traffic Stopping Shadow paletka očných tieňov v zemitých odtieňoch Speeding
- Gabriella Salvete Stars lak na nechty v odtieni Mistero Grey
- vzorka BB krému The Oriental Shining Pearl od SKIN79
- malý darček

Podmienky:
- verejne sledovať blog cez GFC (nezabudnite uviesť meno, pod ktorým sledujete)
- lajkovať FB stránku blogu
- byť zo SR alebo ČR
- do komentára uviesť svoj funkčný email
- odpovedať na otázku - aký lak máš práve nalakovaný?
+
bonusový komentár si môžete pripísať za sledovanie na bloglovin´e alebo instagrame (nezabudnite uviesť svoje mená)
a samozrejme ďalší bonusový komentár pridávajte za zdieľanie GA na svojom blogu, FB atď. (a nezabudnite na link)

Giveaway bude trvať do 24.11.2013. Prajem veľa šťastia :)

42 komentárov:

  1. Foxy Green
    sledujem, lajkujem a som zo SR :)
    byfoxygreen@gmail.com
    momentálen žiadny :D

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sleduji jako Deni Hartmannová
    zrovna teď žádný:D
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sleduji jako Deni Hartmannová
    zrovna teď žádný:D
    denisa.hartmannova@email.cz

    +bloglovin: Deni Hartmannová

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sledujem ako Simona
    fb lajknutý už dááávno ako Simona Šlosárová
    mail: sima.slosarova@gmail.com
    som zo SR
    a momentálne mám nechty nalakované na bielo, veľmi s ami to začalo páčiť, keď mám dlhšie nechty tak to pekne vyzerá a mám aj také pečiatky na nechty takže na vrchu toho bieleho mám čierne ornamenty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak a pridávam ďalší komentár za sledovanie na Bloglovine ako Simona Šlosárová no a ostatné všetko platí rovnaké ako v predošlom komente :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sleduji jako Zdenuska :)
    Momentálně mám nalakovanou vínovou Coloramu :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Momentálně lak od NYC - Raindrop
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sleduji:)
    kajush.01@centrum.cz
    momentálně mám od Coloramy ten fialový:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zrovna mám na nehtech jenom zpevňovač od Four seasons a nemůžu si vybrat, který lak si dám. Musím si pořídit nějaký nude a snad všechny odstíny těch nových Stars laků, miluju je, ale mám doma jen fialový. Ten stříbrný je taky boží! Nude paletka od Catrice je super :) Tyhle stíny jsou prý na prd, ale tak proč se o tom nepřesvědčit osobně :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. sledujem ako Peťuška
    neuveríš, ale momentálne je to lak Gabriella Salvete Stars odtieň Aquamarine... :) nemôžem sa naň vynadívať... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. sledujem Nikola Guzmicka :)
    lajknuté :)
    nikky33@centrum.sk
    mám práve GS Princess :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sledujem ako Sofia
    Like
    sofia.gumanova@gmail.com
    Mam oranzovo cerveny lak Catrice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. sledujem ako Lucia A
    nalakovanuý mam červený OPI,kradnem kamoške vzdy,ked ideme k nej horory pozerat :)
    lu-cinda@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. gfc Barbora Perháčová
    fb Barborka Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    momentálne mám sivý lak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. gfc Barbora Perháčová
    fb Barborka Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    momentálne mám sivý lak :)
    bloglovin Barbora Perháčová

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    SR
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Aký lak máš práve nalakovaný? - žiadny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: Maťula
    FB: Martina Hlbočanová
    Email: martinahlbocanova@gmail.com
    odpoveď: žiaden :D

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ervulenka@seznam.cz
    tmave fialovy se trpytkama od rimelu

    OdpovedaťOdstrániť
  20. veřejně sleduji už dlouho, i na fb :).
    RomanaLanska@seznam.cz
    na nehtech mám právě pískový lak od GS v odstínu 02 Sapphire.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Luczynka
    mrs.luczynka@seznam.cz
    Pískový :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC: aleachim15
    FB. Michaela Loffler
    holografický ( nebo jak se to píše) stříbrný, ale jen konce
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Sleduji te a ted uz i na fb :)
    jaky mam prave lak? jee tak ja jich mam vic, podklad mam bily od NYC a dalších 10 ruznych barev a laku pouzitych na teckach :D
    GFC wimim
    FB Michaela Wimerova
    email wimim18@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. driecnaslecna@gmail.com
    práve bledoružový oriflame

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Sledujem, na FB ako Dalila Insummerrain
    dalila2809svk@gmail.com
    a momentálne mám Catrice Heavy Metallilac a na prstenníkoch pozostatok Helloweenu - Essence Black is back so striebornou pavučinkou (Icy Princess)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. dominica078@gmail.com
    Teraz žiaden :D Včera som si odlakovala Sally Hansen červený odtieň, presné čislo bohužial neviem a dnes to chcem dať do metalických odtieňov Pupy tak uvidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Sleduju na GFC: Nela Richterová
    Knedlyk7@seznam.cz
    Rubínově červený od Sephora

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Sledujem ako Angelity A. :)
    angelity.blog@gmail.com

    Zhodou okolností mám práve GS Stars Intense Coral :) úplne úžasné laky

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sledujem aj na instagramee - justangelity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. momentálne nemám nalakovany žiadny lak:)
    aj.ro.na.trio@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. sledujem ako veronika bejdova na gfc aj fb
    momentálne nemám bohužiaľ nalakované nechty, ale idem to napraviť a dám si heavy metallilac od catrice
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

  32. sledujem ako Lucianna
    stránka je už lajknutá dávno,..
    SR
    21lucka88@azet.sk
    no momentálne mám na nechtoch od Miss Sporty NAIL EXPERT MANICURE for damaged nails... ten používam ako podkladový, a na nom mám tiež od Miss Sporty taký svetloružový, výrazný a na ňom ešte nalakované také čiary strieborným z Oriflamu..
    Ale práve som si kúpila od Catrice 14 Purple Reign tak si ich možno prelakujem. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  33. sledujem aj na bloglovine, ale bohužiaľ neviem sa tam prihlásiť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Kristína Kohanová
    tinakohanova@gmail.com
    práve teraz žiadny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  35. gfc:kikí
    ruce - essence hard to resist a nohy - illamasqua throb :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. GFC Lizzy
    Práve mám čierny a na ňom priesvitný s trblietkami,väčšie sú červené,zeleno-modré a strieborné a obsahuje aj malilinké strieborné trblietky :)) Veľmi sa mi páči ten lak
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  37. sledujem aj cez bloglovin ako Lizzy Ban
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. ervulenka@seznam.cz
    tmave fialovy se trpytkama od rimelu
    sleduju pres bloglovin ervulenka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017