11.23.2013

Kozmetický obľúbenec mesiaca november 2013

Tuho som uvažovala nad kozmetickým obľúbencom pre tento mesiac a už som si myslela, že podobne ako v auguste túto rubriku vynechám. Našťastie mi do očí padlo toto sérum, ktoré som nedávno dostala od sesternice. 


 Priznám sa, že problém viditeľnosti pórov nejak veľmi neriešim, keďže viac ma zamestnávajú jazvičky od akné (nejaký zmizík neexistuje?). Aj napriek tomu, som už stihla vyskúšať známy Porefessional od Benefitu, ktorý bol celkom funkčný a zaujal ma. Druhým výrobkom je Pore refining serum od Sephory, ktoré bolo vyvinuté práve pre ženy, ktoré trápi viditeľnosť pórov. 


Sérum je v jednoduchom a funkčnom tubičkovom balení, ktoré umožňuje dobre regulovať množstvo výrobku, navyše má zabezpečovací mechanizmus, čiže nejaké to vyliatie do vrchnáčika nehrozí. Mimochodom, otvor z ktorého sa výrobok vytláča bol pôvodne ešte obalený hubkou, ktorá asi mala uľahčiť aplikáciu. Keďže mne to aplikáciu skôr sťažovalo, hubku som odstránila. Okrem toho bol výrobok balený ešte aj v papierovej krabičke, ktorú už samozrejme nemám. 


Samotné sérum je hustejšej skôr gélovej konzistencie a jemne mliečnej farby. Vonia veľmi príjemne, nerušivo. Čo sa týka jeho efektu zmenšenia viditeľnosti pórov, nie som až tak nadšená, ako bola moja sesternica, ktorá mi toto sérum doniesla. Pýtate sa, prečo som ho nominovala na obľúbenca mesiaca? V poslednom čase som si trochu odvykla bežne používať matujúcu bázu pod makeup a vymenila som ju za toto sérum. A mastenie pleti sa podstatne minimalizovalo, čo ma ozaj prekvapilo. Bežne som si zvykla odsať prebytočný maz z pleti predobedom a teraz mi to stačí po 14:00. Z čoho sa naozaj veľmi teším a sérum bude pravdepodobne mojím bežným spoločníkom. 
Sérum má 40 ml a podľa google vyhľadávača by malo stáť okolo 20 dolárov. Podľa vygooglených informácií by malo byť bez obsahu parabénov. 

Trápia Vás veľká viditeľnosť pórov? Aké výrobky používate na ich minimalizovanie? Máte skúsenosti s týmto sérom?

2 komentáre:

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017