Sashe tipy diel prvý

11/28/2013 11:34:00 PM

Keď sa mi podarí ušetriť nejaké peniažky, zvykne ma chytiť šialená chuť nakupovať handmade vecičky. A keď neušetrím, tak sa aspoň prehrabávam na sashe.sk a obdivujem. Keďže produktov a kategórií je mnoho, rozhodla som sa tento článok rozdeliť na 2. Dnes Vám predstavím zaujímavú kozmetiku, kabelky a doplnky do vlasov. Nabudúce sa budem venovať osobitne šperkom. Z každej kategórie som vybrala 3 zástupcov, ktorí ma momentálne najviac chytili za srdce. V prípade záujmu sa kliknutím na popis obrázku dostanete priamo na produkt. 

PS pre môjho snúbenca: Pokojne sa môžeš inšpirovať :) 


KOZMETIKA
Keďže môj blog je hlavne o kozmetike, táto kategória musí byť prvá. Všimla som si, že na Sashe je kozmetiky pomenej, len od 4 predajcov. Ale aj u nich si vyberiete. 
Od slečny menom Ponio som si už stihla nakúpiť. Ponúka deodoranty a šampúchy na vlasy, všetko v lákavých vôňach. Sama som si objednala deodorant s čajovníkom a citrónovou trávou a šampúch rozmarín a citrón. Objednávka prišla rýchlo, dokonca s malým darčekom a v úžasných obaloch. Zaujímavých vecičiek je tam však oveľa viac, odporúčam pozrieť. Ďalším predajcom kozmetiky je Koziemydlo, kde ma zaujal široký výber mydiel ale najmä balzam na pery s čokoládou, keďže ja som veľký čokoholik. Rada by som ešte spomenula aj by.haluska, ktorá sa zaujíma o aromaterapiu a priznám sa, z jej ponuky bolo ťažké vybrať 1 vec. Chcela by som všetky. Nakoniec som vybrala pleťový krém proti akné, keďže by ma veľmi zaujímalo, čo by takýto krémik spravil s mojou pleťou. V ponuke ale nájdete aj starostlivosť o telo a vlasy.

Deodorant čajovník a lemongrass od Ponio

Balzam čokoládové pery od Koziemydlo

Pre krásnu pleť bez akné od by.haluska

KABELKY
Kabeliek je na sashe viac ako kozmetiky. A priznám sa, že sa mi páčili (skoro) všetky. A takú tretinu si viem aj predstaviť aj u seba doma. Ako prvú som objavila rozkošnú pásikovanú od Ammyla. Nájdete u nej ako elegantné tak aj zaujímavejšie kúsky. Ako ďalšie ma zaujali tašky od Dara bags. V ponuke majú mnoho modelov, ani som si ich nestihla poriadne prezrieť. Najviac ma zaujala biela bodkovaná listovka. A do poslednej tašky som sa doslova zamilovala. Je priestranná, jednoduchá, elegantná s pekným detailom a za výbornú cenu. Rovnako ako aj ďalšie kabelky od Mojebags.

Adeline (žltá) od Ammyla

Little Miss Envelope no.73 od Darabags

Maxi čierna s nýtmi od Mojebags

DOPLNKY DO VLASOV
Keďže svadba sa nám už nebezpečne približuje, začínam čím ďalej tým viac pokukovať aj po svadobných doplnkoch. Chcela by som aby boli nezvyčajné, s nápadom. Preto si myslím, že handmade budú ideálne. Osobne sa mi nepáčia závoje a považujem ich za nepraktické. Rada by som si teda zaobstarala nejakú peknú čelenku alebo fascinátor. Ako prvú som samozrejme prezrela galériu už pomerne známej Hogo Fogo (na sashe ako Liza), ktorá okrem nádherných čeleniek vyrába aj šperky. V prípade, že obľubujete sieťky a pierky určite si prezrite ponuku od BeChic. Okrem vlasových doplnkov ponúka aj iné svadobné drobnosti. Nádherné doplnky do vlasov, hlavne pre nevesty nájdete aj v galérií talentovanej Samodivy, ktorej kúsok je zatiaľ pre mňa výhercom. 

Máte rady handmade vecičky? Zaujalo Vás niečo z môjho výberu? Nakupujete na sashe?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. waaaw,ja tam tiež rada obzerám.krásne.bolo by super tiež niečo také krásne dokázať urobiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa aj snažila, ale nikdy mi to nevyšlo :/

      Odstrániť
  2. Páni. Děkuji za dobrý tip na vánoční dárky. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. milujem hand made ...všetko sú to pekné vecičky ... hlavne tie čelenky ... ja moc nekupujem, lebo si ani neviem vybrať, ale zasa sa snažím vyrábať :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite by ma zaujímali nejaké tvoje výtvory :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017