Spotrebované október 2013

11/02/2013 10:30:00 AM

Mám za sebou asi najťažší mesiac (a najmä týždeň) svojho života. Mnoho stresu a smútku... Som rada, že október je už za nami a môžem len dúfať, že november bude lepší a prinesie viac radosti do môjho života. Dúfam, že Váš október bol lepší ako ten môj. 



Tento mesiac som prijala výzvu nenakupovať kozmetiku. Skoro som ju splnila. Nakúpila som len kozmetiku pre Vás do giveaway a laky GS Stars, ktorým sa za tú cenu v drogérií Teta proste nedalo odolať. Podarilo sa mi minúť 9 plných balení a 14 vzoriek. 
Hodnotenie výrobkov:
* - hrôza a des, už nikdy nekúpim
** - nie je to zlý výrobok, ale poznám lepší
*** - fajn výrobok, niekedy si ho určite ešte kúpim
**** - skvelý výrobok, už mám nové balenie


Head&Shoulders šampón proti vypadávaniu vlasov pre ženy - možno si spomínate, ako som Vás prosila o radu, keďže mi vypadávali vlasy. To sa mi (aj vďaka Vám) už podarilo minimalizovať na únosnú úroveň, z čoho sa teším. Tento šampón k tomu pravdepodobne tiež prispel. Okrem toho funguje aj na lupiny a príjemne sa používa. Momentálne sa snažím skamarátiť s prírodnými a bezsilikónovými prípravkami. H ***
Palmolive Mediterranean Moments sprchový gél - úžasne voňavý sprchový gél z Ladyboxu. Viac si o ňom prečítate TU. H***
Oriflame Coctails & the City telové mlieko - kúpu tohto telového mlieka som neskutočne oľutovala. Spolužiačka mi totiž tvrdila, že je malinové. No, to ani omylom. Bola to skôr taká divná, neidentifikovateľná vôňa (alebo skôr smrad) a ani hydratácia nebola nič moc. Predstavte si teda tú radosť, keď som ho dopoužívala :D H*


Nivea Pure & Natural Action deodorant - považujem za jeden z najlepších výrobkov bez obsahu hliníka. Jedinou jeho nevýhodou je, že nejak nefunguje na potenie zo stresu (aspoň teda u mňa). Viac o ňom nájdete TU. H***
Bioderma Sensibio micelárna voda - myslím, že všetci poznáte. Ja používam verziu na mastnú a problematickú pleť - Sébium. Túto mi dala mamina, keďže jej viac vyhovujú krémové odličovacie prípravky. H***
Oriflame Pure Nature pleťový krém - príjemný a ľahký krémik vhodný hlavne na leto. Vyhovoval, aj keď po dlhšom používaní sa mi pleť začala viac mastiť. Recenzia TU. H** 


Calvin Klein Beauty parfémovaná voda - nie je typickou vôňou, aké vyhľadávam. Som skôr na svieže vône a Beauty je ťažšia a kvetinová. Dostala sa ku mne už načatá, ale okamžite som si ju zamilovala. Má fantastickú výdrž a jej používanie som si užívala. H***
Essence Multi Action špirála - pekne riasy rozčesala, jemne predĺžila a pridala na objeme. Nejaké mega riasy nespraví ale na každodenné líčenie fajn. Viac mi vyhovovala po dlhšom používaní, keď stihla už trošku vyschnúť. H**
Catrice Ceruzka na obočie Stylist odtieň Brow-n-eyed Peas - prvý výrobok, ktorým som si začala upravovať obočie. Odtieňom mi sadla, dobre sa nanášala a výdrž bola tiež slušná. Efekt vyzeral veľmi prirodzene. Plusom bola aj kefka, ktorú som tiež dosť využívala. H***


Nejaký čas po utíchnutí veľkého boomu ázijských BB krémov som sa rozhodla zistiť, čo na nich všetci majú. Prečítala som zopár článkov a objednala vzorky 5 rôznych BBčiek. Prvé dva na obrázku - Vip Gold Super Plus BB a Snail Nutrition BB mi vyhovovali najviac. Majú výborné odtiene, ktoré sa prispôsobia pokožke, veľmi dobru kryciu schopnosť a sú vhodné aj na mastnú pleť. Ďalšie dva Hot Pink Super BB a Orange Super BB Vital mi tiež vyhovovali, ale nezdali sa mi úplne vhodné na mastnú pleť, keďže som sa pomerne skoro leskla. Posledným testovaným bol Oriental Shining Pearl BB, ktorý vôbec nekryje, pleť zjednotí a rozžiari. A to je efekt, ktorý mne osobne nevyhovuje. Btw, objednala som si plné balenie Snail Nutrition :)
Posledným kúskom je vzorka čiernej masky Black Head, ktorú milujem a plné balenie je tiež už na ceste. 

Ako ste na tom so spotrebou tento mesiac Vy? Skúšali ste niektorý z týchto výrobkov?  

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ahoj Zuzi, doufám, že na černou masku pak uděláš recenzi...ta mě totiž láká a zajímá už docela dlouho, ale pořád jsem se neodhodlala si ji pořídit. Snail Nutrition mám a těší se u mě velké oblibě - dobrá volba ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, recenziu určite plánujem, ale chcem počkať na to plné balenie. Nech sú fotky lepšie :)

      Odstrániť
  2. Aj ja mam radsej zelenu biodermu, ta sensibio na mojej mastnej pleti vytvara povlak.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017