12.26.2013

Kozmeticky obľúbenec mesiaca december 2013

Ako si užívate Vianoce? Dúfam, že oddychujete v kruhu svojich blízkych a užívate si voľno a relax :). Ja sa už zajtra musím vrátiť späť do práce, ale ak mám povedať pravdu, pacienti mi už aj chýbajú :).



Recenzií na produkty určené na vlasy na mojom blogu nie sú častou záležitosťou, keďže okrem mastenia a sem tam lupín s nimi už nemám žiadny väčší problém. Vlasy si už vyše roka nefarbím, takže sa nekonajú žiadne suché alebo rozštiepené končeky, ani iné problémy (klop, klop, klop). V poslednom čase som sa viac začala zameriavať na prírodnú kozmetiku, takže som začala intenzívnejšie používať šampuk Jumping Juniper z Lush-u a klasické šampóny odsunula na vedľajšiu koľaj. Bohužiaľ, JJ nie je veľmi vhodný na vlasy s lupinami a tie ma v poslednom čase začali teda viac trápiť. Našťastie mala mamina cestu do Prahy, tak som ju poprosila o kúpenie šampuku proti lupinám.

Doniesla mi Soak´n´Float. V prvom momente mi do nosa udrel neskutočný smrad. Na stránke síce uvádzajú, že šampuk vonia ako čerstvo vyasfaltovaná cesta, no mne skôr pripomína údeninu. Aj môj snúbenec ma teraz vďaka nemu volá "slaninka". Trochu som sa teda ošívala, ale povedala som si, že keď ho už mám doma, tak ho aj vyskúšam. A stal sa zázrak. Po prvom umytí ma skoro úplne prestala svrbieť pokožka hlavy. Po druhom zmizla asi polovica lupín. No a po treťom sa počet lupín zredukoval asi na 10% z pôvodného množstva. Momentálne sa sem tam nejaké svrbenie a lupina objaví, ale to len v prípade že sa škrabem, čo zvyknem robiť, keď som nervózna (to je často). Po umytí šampukom sú vlasy pekne uhladené a lesklé. Tú "vôňu" z nich síce trochu cítim, ale použitie kondicionéra to vyrieši. Vlasy sa po ňom síce mastia trochu viac ako po JJ, ale osobne som zvyknutá na každodenné umývanie, takže to nie je až taký veľký problém. Používa sa pohodlne, párkrát si s ním prejdem po vlasoch a poriadne napením.

Môžem povedať, že som s ním veľmi spokojná a určite budem odporúčať ďalej. Nie je účinný síce na 100%, ale je viac ako vhodnou alternatívou ku klasickým šampónom.

Máte aj Vy problémy s lupinami? Aký šampón/starostlivosť používate? Skúšali ste niekedy šampuky z Lush-u?

4 komentáre:

  1. wow .. no osobne by ma asi taká vôňa odradila, ale na druhej strane ak by som potrebovala hodne pomôcť, tak zas prečo nie :) inak tiež mám problémy s lupinami :(

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj to nie je nič príjemné, ale na druhej strane mi naozaj pomáha. To, že sa nemusím stále starať o to, čo mám na ramenách mi za to stojí :)
      Máš nejaký obľúbený výrobok proti lupinám? Rada vyskúšam :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017