12.29.2013

(Nielen) Vianočný random

Najkrajší adventný veniec, aký sme kedy doma mali. Len škoda, že na tom obruse tak nevynikol.


Tohtoročný stromček. Nadšená z neho nie som, keďže kvety mi na stromček nepasujú. A ani oranžová farba. Vyberala mamina. 

Výborné špaldové medovníčky. Strávili sme skoro celý deň pečením a druhý deň zdobením. Zjedli sa ešte pred sviatkami :) 

Varené gaštany na ktoré ma naučila kolegyňa v práci. 

Moje Vianočné nechty. 

Vlastnoručne robené menovky na darčeky. Jednoduché a efektné. 

Darčeky pripravené na rozbalenie. 

Takto sme stolovali :)

Výhľad na mesto počas "zdravotnej" prechádzky s milovaným.

Ako ste prežili sviatky Vy? :) 

4 komentáre:

  1. jej tie hviezdičky na stole, krásne fotky .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uuu ale veľa vás bolo na Štedrý večer! :) a menovky sú krásne! A, ehm, zjedené koláče ešte pred sviatkami, to veľmi dobre poznám… :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jop, bolo nás 9, ale ten najmladší člen ešte sedel mamke na kolenách, takže prestreté bolo len pre 8 :) ďakujem :)
      Nooo.... nejak to tak vyšlo... Veľmi nám (mne, priznávam sa) chutili :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017