12.08.2013

Sashe tipy diel druhý

Prvý diel sashe tipov nájdete TU.
V dnešnom dieli by som sa rada zamerala na zaujímavé handmade šperky, ktorých na sashe.sk nájdete naozaj neúrekom. Povedala by som, že ide pravdepodobne o najviac zastúpenú kategóriu na tomto portáli a preto v každej kategórií nájdete 4 zástupcov. 

NÁUŠNICE
Keďže náušnice sú mojím najčastejšie noseným doplnkom, túto kategóriu si prezerám najčastejšie. Ako prvé ma zaujali orientálne zlaté romantické náušnice od Yourstyle. Vedela by som si ich predstaviť v lete, ako krásne dopĺňajú maxišaty. Na slávnostnejšie príležitosti by som si určite vybrala krásne trblietavé smaragdové náušnice od Bazu. Keďže mám rada aj grafické motívy, určite by som vo svojej zbierke na bežné nosenie privítala aj púpavky od Quappe. Posledné, ktoré ma však zo všetkých zaujali najviac sú náušnice so motívom folklóru od Tete, ktoré si veľmi veľmi veľmi prajem na Vianoce. 

Romantické od Yourstyle


Smaragdové od Bazu

Púpavky od Quappe

Dobroslav od Tete

NÁHRDELNÍKY
Náhrdelníky nenosím až tak často, pretože väčšinou ráno nestíham a zapínanie retiazky mi vždy zaberie dosť času (ak nemám pri sebe nejakého pomocníka). Ak náhrdelníky, mám radšej tie s dlhou retiazkou, ktoré sa nemusia zapínať. Ale kvôli týmto 4 by som určite spravila výnimku. Tvorba Drobatko obsahuje mnoho zaujímavých vecičiek, mňa však najviac zaujal postriebrený tepaný náhrdelník s tulipánmi. Doslova umeleckým dielom je náhrdelník "moře ticha" od Unakit, ktorý ma zaujal svojou farebnosťou. Ak sa Vám páčia prírodné kamene, určite Vás očarí náhrdelník s labradoritom od Drotar.mlich. Veľmi zaujímavý materiál - LP plate využívajú na svoju tvorbu YoungAlchymist, od ktorých jeden kúsok už vlastním. 

...a spod snehu vykukli tulipány od Drobatko

"Moře ticha" od Unakit

Labradorit od Drotar.mlich

Veverička od YoungAlchymist

PRSTENE
Poslednou kategóriou sú prstienky, ktoré tiež rada nosievam. Odkedy mám však snubný, trochu som to obmedzila (aby vynikol predsa). Zaujímavým kúskom je textilný fialový prstienok s perličkami od CrystalArtJewellery. Keďže som tak trochu straka, nemohla som odolať ani trblietavému kúsku s akvamarínom od Bruno. Určite netradičné prstienky z dreva s kamienkami ponúka LordOfTheRings. A hoci sme si s priateľom predbežne vybrali obrúčky, nemohla som odolať a prezrieť si obrúčky aj na sashe. Do oka mi padli elegantné strieborné od Sylvia Gutierrez

Fialový s perličkami od CrystalArtJewellery

Akvamarín od Bruno

Biely jaseň & Tyrkys od LordOfTheRings

Rukou prírody písané obrúčky od Sylvia Gutierrez

Páčia sa Vám tieto kúsky? Nakupujete na sashe.sk?

2 komentáre:

  1. Tiež mám rada Sashe, myslím si, že sa tam dá nájsť naozaj veľké množstvo krásnych vecí. Takých aké sa v obchode zohnať nedajú. Rada by som pozvala teba aj tvoje čitateľky na "Veľkú vianočnú rozdávačku" na mojom blogu http://modrapupava.blogspot.sk/2013/12/velka-vianocna-rozdavacka.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017