12.05.2013

Spotrebované november 2013


Tento mesiac tá spotreba nebola nič extra, musím sa teda v decembri polepšiť. Dokopy som spotrebovala 7 produktov a 2 vzorky. V novembri tých nákupov tak veľa nebolo, takže bilancia je stále na strane spotreby.

Niečo k hodnoteniu produktov:
* hrôza a des, už nikdy nekúpim
** nie je to zlý výrobok, ale poznám lepší
*** fajn výrobok, niekedy si ho určite ešte kúpim
**** skvelý výrobok, už mám nové balenie




Manufaktura Grep a pomaranč sprchový gél sa objavil vo výbere mojej obľúbenej jesennej kozmetiky. Super zloženie a super vôňa. Nemám mu čo vytknúť. Možno vyššiu cenu. 
215ml/okolo 5E  ***
Dermacol Aroma Ritual antistresové telové mlieko muškátové hrozno a limetka sa tiež ocitol v zozname mojej obľúbenej jesennej kozmetiky. Vôňa naozaj fungovala antistresovo, príjemne sa nanášalo, nezanechávalo mastný film na pokožke ani lepkavý pocit. Zloženie až také pozitívne nie je, ale inak odporúčam. 
200ml/3E  ***
Schauma Cotton Fresh bezoplachová kúra je úplne ideálna, ak máte naozaj veľmi mastiace sa vlasy. Mne momentálne už nevyhovuje, pretože odkedy som si prestala farbiť vlasy, ich kvalita sa zmenila smerom k normálnym vlasom, ale predtým to bol výrobok, bez ktorého som nemohla existovať. Viac si prečítate TU.
200ml/3,5E ***


Salvatore Ferragamo Incanto Shine bol parfémom minulého leta. Tento rok som trochu na ňho vďaka Versace Yellow Diamond zabudla, čo je aj škoda. V popredí jeho zloženia bola marakuja, ktorú milujem a jeho nosenie som si doslova užívala. Určite sa na mojej poličke ešte niekedy objaví. Momentálne som už presedlala na zimnú vôňu. Viac si prečítate TU.
100ml/25E ***
Cien odlakovač je jedným z najlepších aké som vyskúšala. Neobsahuje acetón, celkom obstojne vonia a vyhovuje mi aj balenie. Funguje výborne dokonca aj na trbliče.
200ml/1,30E ****
Dermacol Matt Control báza pod makeup je jediná a úplne najlepšia báza akú som vyskúšala. Jej efekt ma asi nikdy neprestane baviť.
20ml/10E ****
Dermacol krajkový púder veľmi dobre zmatňuje aj fixuje bez toho, aby vytváral škvrny. Navyše sa veľmi dobre odtieňom dopĺňa s makeupom z rovnakého radu. Nezaujal ma však natoľko, aby som mohla povedať, že ide o najlepší púder, aký som kedy vyskúšala. Viac o púdri a báze nájdete TU.
8g/4E ***

Vzorky ktoré sa nedostali na samostatnú fotku:
Avon Berry Glitz má nádhernú malinovú farbu. Nie je úplne dokonale pigmentovaný, ale páčil sa mi natoľko, že plné balenie rúžu už tróni na mojej poličke a čaká na svoj čas.
Vzorku Yves Rocher SOS detox slimming gel som dostala ako darček pri registrácií vernostnej karty. Z jedného použitia bohužiaľ neviem povedať nič o jeho zošíhľovacom efekte. Má zaujímavú vôňu, vpíja sa veľmi rýchlo, nezanecháva lepkavú pokožku. Keby bola cena priaznivejšia, tak by som mu možno dala šancu.

Ako to vyzerá so spotrebou tento mesiac u Vás? Vyskúšali ste niektorý z týchto produktov?

10 komentárov:

  1. U mě je tento měsíc spotřeba taky mizerná, pouze pět produktů. Jinak nic ze zminovaného neznám.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám vyskúšaný odlakovač Cien a bázu aj púder od Dermacolu a všetko hodnotím veľmi kladne :) Som dokonca ich verným spotrebiteľom :) A všetky mliečka a sprcháče tiež od Dermacolu voňajú tak nádherne!
    LipstickJungle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, ja som úplne vedľa z tých vôní. Horšie je, že moja mamina ma potom nemôže ani cítiť, lebo na jej vkus sú všetky vône príliš výrazné :)

      Odstrániť
  3. Báza pod makeup je aj moja najobľúbenejšia :) A ten púder mňa zaujal natoľko, že už mám doma asi 20 v poradí :D A asi vyskúšam tú Schaumu, mne sa v poslednom čase začali dosť mastiť vlasy :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už mám niekoľké balenie Cien odlakovaču a je zatiaľ najlepší aký som mala. Na tú podkladovú bázu si ma nalákala, aj keď používam už dlho bázu od avonu, ale vždy treba vyskúšať niečo nové a produkt, ktorý si už musím konečne kúpiť je Dermacol Aroma Ritual! :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že ostaneš príjemne prekvapená :)

      Odstrániť
  5. • Od Manufaktury bych chtěla vyzkoušet nějaký šampon..
    • Od Cienu mám oblíbený šampon a gel na obličej
    • Od Dermacolu jsem sprchový gel ještě nezkoušela, ale chtěla bych nějaký vyzkoušet..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ktorý gél na tvár od Cien je dobrý? Skúsila by som :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017