Vianočný TAG

12/15/2013 05:04:00 PM

Tento zaujímavý tag som objavila u Caroline. A ja ako milovník tagov musím samozrejme tiež napísať svoju verziu. Dúfam, že ak sa u Vás doteraz Vianočná nálada neprejavila, čoskoro sa to zmení :) 


1. Najviac nosený zimný kúsok oblečenia?
Obľúbených zimných kúskov oblečenia mám určite viac, ale najviac noseným kúskom je určite môj vínový kruhový šál. Ten som nosila skoro nonstop celú minulú zimu a ani tento rok tomu nie je inak. Keďže je však z tých tenších a stále chcem ešte nosiť skôr tmavé farby, plánujem si ešte pred Vianocami zaobstarať čierny. Nejaké tipy na hrubý čierny kruhový šál?

2. Obľúbená vianočná vôňa/sviečka?
Tu nastáva trochu problém, pretože moja mamča priam neznáša voňavé sviečky (vraj ju z toho bolí hlava). Tým pádom sa u nás pália len tie, ktoré nevoňajú. Hoci by som sa veľmi rada vybúrila a už dlhšiu dobu mám na zozname prianí niektorú z Vianočných vôní Yankee Candle. Ale doma si sem tam zapálime aromalampu, väčšinou s borovicovou vôňou. 


3. Obľúbený vianočný nápoj?
Určite čaj. Momentálne mi najviac chutí Mistral Karol a jeho Klára v zime. Má nielen rozkošný obal, ale aj výbornú chuť - kombináciu marcipánu, pomaranča a škorice. Okrem toho mi v poslednom čase veľmi zachutil aj čaj z čerstvého zázvoru. A ak alkohol, tak určite varené víno, punč alebo hriata medovina. 

4. Najobľúbenejší vianočný film?
Sú dva. Jednoznačnou klasickou sú české Pelíšky, bez ktorých si neviem predstaviť Vianoce.  A druhým sú Prázdniny, o ktorých som písala nedávno TU.

5. Obľúbená vianočná pieseň?
Takú asi nemám. Ale ako prvá ma automaticky napadla Last Christmas od WHAM.


6. Obľúbené vianočné jedlo?
Z klasického Vianočného menu mám najradšej kapustnicu, šošovicu a rybu so šalátom. Naopak, vynechala by som bobaľky (kúsky cesta s makom a poliate maslom), keďže nemám rada rozmočené pečivo a ani mak nepatrí medzi moje obľúbené záležitosti. Z koláčov a cukroviniek najviac milujem medovníčky a rada ich aj pečiem. Tento rok už máme napečené a dokonca aj ozdobené. 

7. Obľúbená vianočná dekorácia?
Svetielka. Akékoľvek, kdekoľvek a hlavne čo najviac (hlavne nech neblikajú).

(zdroj obrázka)

8. Čo je prvá vec na tvojom zozname prianí?
To nemôžem prezradiť, lebo by sa mi to nesplnilo, ale dajme tomu, že taká Yankee Candle by ma určite veľmi potešila. 

9. Čo plánuješ robiť cez tohtoročné sviatky?
Veľa spať, prechádzať sa, guľovať sa, postaviť snehuliaka, nechať sa zvaliť do snehu psom môjho snúbenca a stráviť čo najviac času s rodinou a snúbencom. 

Posledný snehuliak, tento rok sa podarí krajší! :D

10. Keby si mohla pobozkať kohokoľvek pod imelom, kto by to bol?
Jednoznačne môj snúbenec (a ak by sa dalo tak Benedict Cumberbatch alebo Kit Harrington... ehm...)

11. Kde by si najradšej trávila tohtoročné vianoce?
Určite doma. Neviem si predstaviť tráviť Vianoce bez mojich blízkych. 

Ako sa Vám pozdával dnešný tag? Máme niečo spoločné?

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017