Fusion Ultraflesh Shinebox

1/12/2014 04:36:00 PM


Dúfam, že ešte nie ste presýtení článkami o tejto paletke rozjasňovačov. Keď mi v mailovej schránke pristala ponuka na testovanie tohto produktu, trochu dlhšie som nad ňou uvažovala, keďže som čakala, že tých článkov a recenzií sa naraz vyrojí veľmi veľa. Rozjasňovač mám doma však jeden jediný a tiež ho používam veľmi málo. Preto som sa rozhodla, že nebude na škodu nejaký ďalší vyskúšať a rozhodla som sa ponuku prijať. V prvom momente som dúfala, že sa mi podarí paletku testovať dlhší čas, bohužiaľ ostala na colnici (čo už je kapitola sama o sebe) a vybavenie colného konania mailom trvá trochu dlhšie ako osobne. Do rúk sa mi teda dostala až teraz v stredu. Toto teda nebude plnohodnotná recenzia, skôr nejaké postrehy z krátkeho používania paletky.


Paletka pricestovala veľmi precízne a bezpečne zabalená v krabičke vyplnenej polystyrénovými kúskami. Samotný plastový obal pôsobí elegantne a zároveň je pevný a celkovo odolný. Praktické sa mi zdá aj vysúvanie jednotlivých "poschodí". Tým pádom sa dá paletka dobre skladovať a v pohode si ju môžete zobrať so sebou aj mimo domu. Možno by som privítala aj vložené zrkadielko, ale asi by potrebovalo svoje vlastné poschodie. Paletka má 3 poschodia + vrchný kryt. 



Prvé poschodie tvorí zlatistý púdrový rozjasňovač. Je celkom príjemne pigmentovaný a na slniečku aj umelom svetle sa krásne trblieta. Obsahuje množstvo drobných zlatých trblietok, ktoré krásne rozžiaria pokožku. Príde mi vhodný na použitie najmä na lícne kosti, či už bez alebo spolu s lícenkou. Nanášam ho štetcom určeným na lícenku. Na môj vkus však dosť práši. K výdrži sa na základe pár použití ešte vyjadriť neviem. 



Druhé poschodie obsadili 2 krémové rozjasňovače. Prvý je zlatistý druhý skôr jemne ružový. Oba obsahujú poriadne množstvo drobných zlatých trblietok. Zdajú sa mi vhodné na použitie najmä na viečka. Krémová konzistencia hocičoho na mojich viečkach (okrem linky) nerobí dobrotu, takže u mňa si vyslúžili miesto pod obočím (nadočnicový oblúk?). Najlepšie sa nanášajú prstom. 



Na treťom poschodí sú uložené 2 rozjasňovacie mini ceruzky, ktoré sú podľa môjho názoru z celej paletky najpraktickejšie. Môžete ich pokojne vybrať a nosiť so sebou kdekoľvek. Ceruzky sú v dvoch odtieňoch - jemne telová Nude Shimmer a biela až jemne strieborná Secret Shimmer. Obsahujú menšie množstvo trblietok a sú intenzívnejšie pigmentované. Určené sú primárne na rozjasnenie očí, najmä do vnútorného kútika. 

Aký máte vzťah k rozjasňovačom Vy? Používate? Ktorý rozjasňovač je Váš obľúbený?

Za zaslanie paletky ďakujem medzinárodnému eshopu www.strawberrynet.com. StrawberryNET je najväčší predajca zľavnenej dekoratívnej kozmetiky, vlasovej kozmetiky a parfémov na svete. Ponúkajú veľké množstvo výrobkov od viac ako 600 rôznych kozmetických značiek so zľavou až do 60%. Čerešničkou... alebo v tomto prípade skôr jahôdkou na torte je poštovné zadarmo pri všetkých objednávkach. 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. nad očným viečkom by to mohlo byť tiež fajin lebo ked si ho dam priamo na viečko tak po chvili sa mi tam urobi taky zahyb a už to neni ono.. inak su to pekne farby:)) a ten pudrovy rozmýšľam že tiež poputuje na oči:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď práve preto ho ja dávam len nad viečko/pod obočie, tam mi to nevadí :)
      púdrový si na očiach viem tiež predstaviť, ale asi nie na bežný deň :)

      Odstrániť
  2. Tento rozjasnovač vypadá opravdu dobře:) Momentalně používám od kosmetiky e.l.f. :)

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A si spokojná? aké majú rozjasňovače? :)

      Odstrániť
    2. Jsem s ní spokojená :) tady se můžeš podívat jakou mám - http://nicolexs.blogspot.cz/2013/12/review-elf-shimmer-palette.html

      Odstrániť
    3. ďakujem :) určite sa pozriem :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017