1.07.2014

Kozmetický Wishlist

Na blogoch sa niekdy objavujú produkty, ktoré sú veľmi ospevované no na druhej strane nie sú možno bežne prístupné, alebo len ja by som nebola ochotná dať za nich také množstvo peňazí... Dnes som sa rozhodla predstaviť vám päticu výrobkov, za ktoré by som tie peniažky ale bola ochotná dať. 

zdroj

Clarins Ever Matte 
V prvom rade by som veľmi rada vyskúšala nejaký dobrý makeup na mastnú pleť s aspoň stredným krytím. Na základne rôznych recenzií na nete ma nalákala značka Clarins na svoj Ever Matte. Podľa recenzií pekne zmatňuje pleť, poskytuje stredné krytie a na pleti vyzerá veľmi prirodzene. Navyše, výber odtieňov vyzerá viac ako dobre. 


zdroj

Benefit Hervana
Druhým produktom by určite bola lícenka Hervana od Benefitu. Niekedy som lícenky vôbec nepoužívala, teraz si bez nich už denné líčenie neviem ani predstaviť. Hervana bola a stále je číslom 1 na zozname líceniek, ktoré by som rada vyskúšala. Okrem nej mám zálusk aj na legendárny Orgasm značky NARS.

zdroj

Urban Decay Naked
Paletky očných tieňov Naked sú veľmi známe a predpokladám, že ich všetky poznáte. Vieme o ich skvelej využiteľnosti, výdrži a pigmentácií. Zo štvorice paletiek (1, 2, 3, Basic) ma najviac zaujala práve nedávno predstavená Naked 3, ktorá obsahuje mne najsympatickejšie odtiene. Ktorú z nich by ste chceli vo svojej zbierke mať Vy?

zdroj

Lancome Hypnose Star
So svojimi riasami som všeobecne celkom spokojná a od riasenky očakávam mierne zahustenie ale hlavne zvýraznenie. Niekedy sa mi však zažiadajú sexy oči, ku ktorým neodmysliteľne už patria dlhé, husté a vytočené riasy. A práve preto by som zvolila túto riasenku. Samozrejme, určite by som rada vyskúšala aj Ninou ospevovanú Prima Visione od Diegodellapalma. 

zdroj

Chanel Rouge Coco
Nesmiem zabudnúť ani na nejaký produkt na pery. O rúžoch Coco Rouge sa priznám neviem skoro nič, ale mám pocit, že Chanelom nemôžem nič pokaziť. V mojej zbierke mi chýba nejaká pekná nude farbička a práve medzi Coco Rouge sa dajú nájsť naozaj krásne nude odtiene (napr. Stunning alebo Sentiment). 

Aké produkty sa nachádzajú na Vašom kozmetickom wishliste? Túžite po ničom z môjho zoznamu? Alebo niečo z neho máte doma? 

2 komentáre:

  1. vieš čo, už ma akosi prešli všetky tie drahotinky. nebránila by som sa lícenke rose gold a nejakým paletkám od sleek, najmä oh so special! možno by som najmä kvôli obalu brala ysl rúž, ale skôr ma láka dostupnejšia artdeco :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Noo, tak Sleek by som tiež privítala. Ale nejak som uvažovala nad tým, koľko mám doma kozmetiky. A v podstate za tie peniaze som možno fakt mohla mať doma týchto pár kúskov a byť spokojná :)
      Artdeco je pre mňa stále úplne neznáme a neviem, čo sa od nich oplatí :/

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017