Maybelline One by One Satin Black

1/19/2014 12:56:00 AM

Riasenky od Maybelline sú všeobecne veľmi obľúbené. Ja som zatiaľ vyskúšala asi len 2, ale žiadna z nich ma tak veľmi nezaujala, aby som mohla povedať, že ju kúpim opäť. Bola som teda zvedavá, či ma táto prinúti zmeniť môj názor na Maybellinky. Medzi moje obľúbené riasenky patria Masterpiece Max od Max Factor, Vamp! od Pupa a veľmi sa mi pozdávala aj fialová Big&Beautiful od Astor. 



Osobne som so svojimi riasami spokojná. Aj keď si ich nenalíčim vyzerajú celkom obstojne. Od riasenky čakám hlavne zvýraznenie a dodanie objemu. Túto Maybellinku som dostala úplne nečakane od snúbencovej mamky. Sama by som po nej asi nesiahla, hoci recenzie som čítala iba pozitívne. Obal je úplne typický pre Maybelline - plastový a objemný v červenej farbe s čiernym nápisom.


Riasenka má trochu tekutejšiu konzistenciu, ale nie je to nič katastrofálne, nemá tendenciu riasy zlepovať ani otláčať sa na viečko či pod oko. Farebne je to naozaj pekná intenzívna čierna. Dobre sa s ňou pracuje, nevytvára hrudky ani po jej použití riasy "nestvrdnú". Výdrž je veľmi príjemná, neopadáva a nerozmazáva sa. Odličovanie je pohodlné, micelárka si s ňou poradí raz dva, bez zvyškov. Nepatrí medzi vodeodolné. Kefka riasenky patrí medzi tie väčšie a je plastová. Jednotlivé štetinky riasy pekne rozčešú, oddelia a rovnomerne nanesú farbu. Celkovo sú riasy po použití One by One oddelené, predĺžené a zvýraznené, hoci riasenka sľubuje skôr objem ako predĺženie. Na každodenné nosenie je to určite výborná voľba.

nenalíčené riasy
jedna vrstva Maybelline One by One Satin Black

Riasnka má 9,6 ml a orientačne stojí okolo 7E.

Máte skúsenosť s riasenkou One by One? Alebo inou Maybellinkou? Aká je Vaša obľúbená riasenka?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. no ja tiež nechápem, prečo je colossalka toľko ospevovaná. u mňa to nemalo žiaden efekt, prepadák na úrovni astor big boom & beautiful, vôbec ich nebolo vidieť. ani po 3 vrstvách. mne sa páči max factor clump defy, loreal lash architect 4d, pupa diva's lashes, diego dalla palma prima visione, ale spokojná som bola aj s miss sporty incrediball a pump up booster (fialová klasika), no u lacnejších býva zvykom, že musia tak 3 týždne preschnúť, až potom sa ukážu v plnej kráse :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tomu boomu pri Colossallke tiež nerozumiem, až taká super sa mi nezdala. Mne zas fialová Astorka robila krásne riasy, je síce pravda, že ostatné B&B som už neskúšala. Inak mám ešte v zálohe jednu Maybellinu - ružovo-zelenú, ktorá je tiež taká ospevovaná, tak som zvedavá :)

      Odstrániť
  2. Tuhle řasenku jsem nezkoušela, ale kartáček mě zaujal na první pohled! Myslím, že až dopoužívám řasenky, kterých mám teď doma dost, tak ji vyzkouším:)

    http://charmed-all.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mam Maybelline rada ale mam pocit, ze rychlo schnu. Najoblubenejsie mam Lorealky, ale tie si casto nekupujem lebo su predsa len dost drahe. Teraz som v ramci setriaceho rezimu siahla po Essence a som celkom milo prekvapena..riasy mam fakt iduce do neba akurat ak sa mi nahodou dostane do oka stipe jak slak..Prednedavnom som si kupila aj nejaku dermacolku, tak som zvedava :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa priznám, L´Orealku som ešte nikdy nemala, ktorá ti vyhovuje najviac? Na Essence sa vždy pozerám, ale nikdy si neviem spomenúť, o ktorej som to čítala, že je dobrá :)
      Som zvedavá na tu od Dermacol. Bude recenzia?

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017