Random

1/26/2014 08:01:00 PM

Opäť sa mi v počítači nazbierali nejaké fotky na nový random článok :)

Nové hodinky v akcii (v práci)
Kamoška

Zamilovaná káva
Tento rok som si z výpredajov odniesla len svetrík a náušnice (obe Orsay)
Výhra od Martušky (Od ženy k žene)
Konečne dorazil nový parfém - Fame Lady Gaga
Najlepšie domáce muffiny
Alex - nájomník z minulého víkendu
Rozrastajúca sa zbierka produktov na pery

You Might Also Like

6 komentářů

  1. aj môj york sa volá alex :)
    srdiečko som v káve videla aj bez popisu, výhra je úžasná, muffinky vyzerajú famózne a fame? práve som písala lučiakovi do komentára, že začínam ľutovať, že som ju predala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne dokonalé meno pre psa podľa mňa! A tento víkend sa mi bez neho zdal taký smutný :/
      Srdiečko bolo úplne super, dokonca keď som ďalej pila kávu, stále tam bolo :D Ďakujem, muffiny sú podľa receptu z blogu Biting Hannah :) a Gaga bola teraz za super cenu na parfums, nemohla som odolať :)

      Odstrániť
  2. wow super vyhra! A Gaga nie je sice druh parfemu, ktory mi lame srdce ale ma krasny flakon!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som práve flakónu zo začiatku neprišla na chuť, tak som ho ani nevyskúšala... Ale minule som sa odvážila a bola som úplne unesená :)

      Odstrániť
  3. Nie nie, dokonalé meno pre kocúra je Alex! :D (my sme takého mali :3)

    Si sa ani nepochválila, že si tiež vyhrala u Martušky. A sú to naozaj krásne ceny, ona má proste vkus a vie čitateľom vybrať pekné kúsky.
    Ani nevieš, koľko radosti si mi spravila s tými mačacími hodinkami a hneď za tým krásna mačka. Skoro som odpadla :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No dobre, Alex môže byť aj kocúr no :D.
      To áno, Marta má naozaj vkus a vyberá parádne ceny!
      Nevedela som, že ty si "cat person" :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017