Spotrebované december 2013

1/01/2014 03:01:00 PM



Šťastný Nový Rok 2014 Vám prajem! Nech je presne taký, aký ho chcete mať :))

Musím povedať, že spotreba v mesiaci december nebola taká, akú som si predstavovala. Dokopy som spotrebovala len 7 produktov (musím sa polepšiť).

Hodnotenie:
**** skvelý výrobok, už mám nové balenie
***   fajn výrobok, niekedy ho znova kúpim
**     nie je to zlý výrobok, ale poznám lepší
*       hrôza a des, už nikdy nekúpim




Yves Rocher Jardine du Monde Grapefruit z Floridy sprchový gél je mojím druhým kontaktom s telovou kozmetikou od YR. Sprcháč ma prekvapil trochu menej intenzívnejšou vôňou, ako som očakávala. Ale aj napriek tomu, som si sprchovanie s ním celkom užívala. 200ml/2,30E ***

Oriflame Nature Secrets sprchový gél s vôňou mäta a malina je dlhodobo jedným z mojich favoritov medzi sprchovými gélmi. Obsahuje drobné peelingové čiastočky, príjemne pokožku premasíruje a tá vôňa je dokonalá! 400ml/5E ****

Avon Senses Passion telové mlieko v spreji pochádza ešte z letnej kolekcie výrobkov. Malo príjemnú exotickú vôňu ale príliš výraznú, po nejakom čase mi začala už trochu liezť na nervy. Inak balenie s pumpičkou bolo veľmi praktické. Myslím, že momentálne už nie je v ponuke. 100ml/cenu si nepamätám **



Avon Foot Works krém na nohy s bambuckým maslom má úžasnú penovú konzistenciu a veľmi príjemne sa používa. Nie je až taký hydratačný ako môj obľúbený Balea. Ak však nemáte problém so suchými chodidlami, bude Vám vyhovovať. 150ml/2,5E ***

Bioderma Sébium Global pleťový krém je jeden z najúčinnejších zbraní proti akné, aké poznám. Svojou krémovo-gélovou konzistenciou sa hodí ako na leto, aj na zimu. Na môj vkus trochu slabšie hydratuje, ale jeho účinky proti akné sú jednoznačné. 30ml/14E ****


Maybelline Affinitone makeup. Konečne som sa rozhodla tohto malého diabla vyhodiť. Nerozumiem tomu, ako som si mohla kúpiť až 2 balenia a používať ich. Mojej pleti absolútne nevyhovoval - mastné miesta na pleti ešte viac zmastnil a suché vysušil. Navyše mi na pleti spravil nepekné fleky. Ozaj nerozumiem jeho obľúbenosti. Pre mňa nikdy viac. 30ml/okolo 6E *

S-he Nail Pen Corrector je parádna vecička, keď ešte nemáte vypilovanú techniku lakovania nechtov. Síce nie je tak dobre nasiaknutý odlakovačom, ja to však riešim namáčaním do vrchnáčika s odlakovačom. Má aj 3 náhradné hroty. 2E ****

Poznáte niektorý z týchto výrobkov? Aká je Vaša bilancia spotreby za december?

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Jiný make-up než Affinitone nepoužívám, už mám asi páté balení a měnit ho nehodlám, je pro mě úžasnej.
    A sprcháč od Oriflame jsem spotřebovala také tento měsíc, je skvělej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som teda prekvapená, že ti vyhovuje :)

      Odstrániť
  2. Ten píling z oriflame ešte mám (aj keď úplne nakonci) a krásne vonia a som s ním spokojná :)
    Pozývam ťa na svoj blog COLORFUL THOUGHTS :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako pozerám, je ten sprcháč neskutočne obľúbený :)

      Odstrániť
  3. Presne tieto sprcháče od YR a Oriflame sú moje naj ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten senses vyzera super! Prajem ti stastny novy rok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      áno, bol super až na tú intenzívnu vôňu :)

      Odstrániť
  5. Suhlasim afinitoneje nanic odtiene tmave a oranzove a teb obal mi pripada strasne predpotopny. Horsi make up som snad neskusala na mastnu plet isto nie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že niekto má na Affinitone rovnaký názor ako ja :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017