Tag 2013

1/05/2014 04:18:00 PM

Dnes by som sa ešte rada ohliadla a pripomenula si rok 2013 v poslednom čase pomerne obľúbeným tagom. Ak ste tento tag tiež publikovali, určite sa ozvite, rada si prečítam aj Vaše odpovede :). 


Podnikla si tento rok niečo, čo si dosial neskúsila?
Samozrejme, napríklad som sa naučila chodiť s barlami  či zistila, aký je to pocit, byť evidovaná na úrade práce (nič moc). 


Udiala sa nejaká väčšia zmena?
Áno, bolo ich viac. Okrem zásnub aj úspešne zvládnuté štátnice :)

Stal sa niekto z tvojich priateľov rodičom?
Mám pocit, že v poslednom čase je čerstvých rodičov v mojom okolí naozaj veľa. Okrem môjho bratranca sa stali mamičkou aj dve kamarátky. Jedna hneď na Nový rok a druhá ku koncu roka. 


Aký dátum ti utkvel v pamäti?
Tých dátumov bolo viacero. Napríklad 17.4.2013 - deň našich zásnub či 4.6.2013 - zvládnutie štátnic.

Zomrel niekto z tvojich blízkych?
Bohužiaľ áno. Koncom októbra nás veľmi náhle opustil v krásnom veku 91 rokov môj dedko

Bola si niekde v zahraničí?
Prvýkrát som absolvovala typickú dovolenku pri mori. Konkrétne v Bulharsku. 


Výhodný nákup?
Nespomínam si na nič konkrétne, ale najviac som bola spokojná so šatami kúpenými na promócie a novým zimným kabátom (ktorý som zatiaľ veľmi nevyužila). 

Chýba ti niečo z minulého roka, čo by si uvítala v roku budúcom?
Vždy som sa smiala, keď mi ľudia vraveli, ako veľmi by sa chceli vrátiť späť do školy. Ten pocit sa pomaly ale isto objavuje aj u mňa. Rada by som sa vrátila hlavne na intrák. 

Aktivita/činnosť na ktorú si nemala čas minulý rok a ktorej by si sa chcela viac nasledujúci rok venovať?
Určite by som sa rada viac venovala športu, ktorý som po vyvrtnutí členka začala zanedbávať. A rada by som aj viac čítala, keďže minulý rok na to nejak nebol čas. 


A naopak - existuje niečo, v čom by si chcela ubrať?
Nad tým budem musieť viac pouvažovať, momentálne ma nič nenapadá. 

Obľúbený TV program?
Televíziu málokedy pozerám cielene, skôr keď ju pri mne pozerá niekto iný. Takže obľúbený TV program nemám. 

Najlepšia kniha, ktorú si tento rok prečítala?
Posledný diel trilógie Milénium od Stiega Larssona, v tesnom závese Hypnotizér od Larsa Keplera a Snehuliak od Jo Nesboa. 


Najväčší objav na hudobnom poli? 
Určite Florence and the Machine! A veľmi ma prekvapil nový album od Arctic Monkeys. 

Najväčší úspech v pracovnej oblasti?
Žiadny. Bohužiaľ. 

Na čo si najviac hrdá v osobnom živote?
Na zvládnutie štátnic s čerstvo vyvrtnutým, neošetreným členkom. 

nákup na mel.sk :)

Najväčší omyl?
Tých bolo :) 

Cítila si sa všeobecne lepšie či horšie než v predchádzajúcom roku?
Rok 2013 bol dosť náročný, udialo sa veľa dobrých aj zlých vecí. Rok 2012 zas pokojnejší ale nudnejší. Je ťažké ich porovnať. 

Za čo si utratila najviac peňazí?
Za... ehm... no, kozmetiku :D


Želala si si niečo, čo sa ti aj splnilo?
Jasné, úspešne štátnice a zásnuby.

Želala si si niečo, čo sa ti nesplnilo?
Nájsť si prácu, osamostatniť sa a odsťahovať sa do vlastného bytu. 

Čo si podnikla v deň svojich narodenín?
Keďže moje narodeniny vyšli 2 týždne pred štátnicami strávila som ich hlavne učením. Takže som si ich veľmi neužila. Tento rok to napravím :) 


Je niečo, čo mohlo tvoj rok 2013 urobiť lepším, než bol?
Určite by sa našlo mnoho vecí, ale teraz už nemá zmysel ich rozoberať. Je to predsa už minulosť.

Kto/čo ti tento rok zlepšovalo náladu?
Snúbenec, rodina, priatelia, hudba a naša vonkajšia mačka.

Kto/čo ti tento rok chýbal/o?
Kvôli členku som vynechala pravidelnú návštevu festivalu. 


Najväčšie želanie v tejto chvíli?
Jedno mám, ale keď ho prezradím tak sa mi predsa nesplní :)

Čo sa chystáš zmeniť nasledujúci rok? 
Ak sa objaví niečo, čo bude potrebovať zmenu, tak to zmením. Určite by som chcela zdravšie jesť. 

Toľko o mojom roku 2013. Čo ten Váš? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. veľmi pekný tag zuzka, porozmýšľam a možno si ho tiež spíšem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie statnice ma cakaju o par mesiacov, tak sa mam naco tesit :) inak plany mam obdobne ako ty minuly rok - osamostatnit sa a zacat byvat so snubencom a samoska najst si robotu :) bude to tazky rok!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak držím veľmi prsty! Nech sa všetko vydarí :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017