TOP 10 za rok 2013

1/03/2014 10:31:00 AM

Rozhodla som sa podobne ako minulý rok (TU) zosumarizovať TOP 10 výrobkov, ktoré som vyskúšala počas roku 2013 a obľúbila si ich natoľko, že sa stali trvalou súčasťou mojej kozmetickej výbavy. 


Himalaya Herbals Neem Mask
Určite je to jedna z najlepších masiek aké som vyskúšala. Veľmi dobre vyčistí a upokojí pleť. Zapálené miesta sťahuje a zmenšuje nedokonalosti. Jedinou jej nevýhodou je zvláštna vôňa, ktorá mi nie je príjemná. Určite sa chystám z tohto radu vyskúšať aj ďalšie výrobky. 



Bielenda Denný matujúci gél-krém
Kozmetiku značky Bielenda som prvýkrát zaregistrovala na Biancinom blogu. Po dlhšom okukávaní ich stránky som sa rozhodla niečo vyskúšať a vybrala som si tento krém na mastnú, problematickú pleť. Používam ho zatiaľ krátko na to, aby som ho mohla dôkladne zrecenzovať. Jeho účinky ma však zatiaľ presviedčajú o tom, že to bola dobrá voľba. 


Sephora Pore Refining Serum
Skvelá vecička fungujúca na nadmerné mastenie pleti a zväčšené póry. Recenziu nájdete TU


Lush šampuk Soak´n´Float
Hoci smrdí ako údenina, je to asi najlepší šampón proti lupinám, aký som vyskúšala. Recenziu nájdete TU.


Skin79 Snail Nutrition BB Cream
Po odznení veľkého blogového BB boomu som sa aj ja odhodlala vyskúšať niektoré kórejské BBčka. Na základe vzoriek som sa rozhodla pre slimáka. Vyhovuje mi svojím svetlým odtieňom, ktorý sa pekne prispôsobí odtieňu pleti a tekutejšou konzistenciou. Krycia schopnosť je síce trochu nižšia, ale to sa dá stále korigovať korektorom. Chystám sa ale ešte skúšať aj verziu BB Vitale. 


Oriflame Sada korektorov
Táto sada je všeobecne veľmi obľúbená, ja som ju teraz vyskúšala prvýkrát a pochopila som prečo. Okrem parádneho krytia nemá tendenciu zhlukovať sa a vytvárať fleky. Používam najmä hnedú časť určenú na prekrytie nedokonalostí (to je asi aj vidno) a sem tam žltú na kruhy pod očami. Len neviem, čo s tou zelenou :). 


Famous Brow Addict
Tento rok som zistila, že obočie sa mi pohodlnejšie a prirodzenejšie darí upravovať tieňom. Recenziu nájdete TU.


Maybelline One by One riasenka
Opäť som sa presvedčila o tom, že riasenky od Maybelline patria medzi tie najlepšie. One by One som dostala od maminy môjho snúbenca. Priznám sa, že predtým som ju vôbec nepoznala, čo je škoda. Má fantastickú väčšiu kefku, ktorá riasy krásne oddelí a predĺži. Už teraz patrí medzi moje obľúbené. 


Maybelline Color Whisper Faint for Fuchsia
Značka Maybelline sa nám tu objavuje druhýkrát. CW vyvolali ďalší blogový boom, čo ma od ich kúpy najskôr odradilo. Natrafila som však na celkom výhodnú akciu a kúpila si prvú Whisperku. Parádne pery hydratuje, má krásnu farbu aj balenie. A ide o jediný produkt na pery, ktorý mi už pochválilo viacero ľudí nezávisle od seba.


Gabriella Salvete Stars Enamel
Po pieskových lakoch som túžila veľmi dlho, ale nevedela som sa k nim nijak dostať. Prvé kúsky, ktoré sa mi podarilo kúpilť boli Mistero Grey a Aquamarina. A keďže sa mi ich mega trblietavý efekt natoľko zapáčil, postupne som si zaobstarala ďalšie odtiene. Moja zbierka teraz obsahuje týchto 9 odtieňov: Lavender Love, Aquamarina, Brown Sugar, Sapphire, Lila, Blu Imperiale, Blueberry Milk, Mistero Grey a Clementina. 

Aké produkty sú Vaše top za 2013? Skúšali ste niektorí z mojich obľúbencov?

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Odpovede
    1. Myslím, že to asi každý, kto vyskúšal :)

      Odstrániť
  2. tiež obočie upravujem už len tienmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj tebe sa to zdá oveľa praktickejšie? :)

      Odstrániť
  3. Myslím že GS Stars laky sú jednoznačným kráľom roka 2013 lebo ich nachádzam v top produktoch na každom blogu a tvoju zbierku ti teda závidím ;) :) Ináč, v prvej polovici som čítala pre mňa o samých novinkách a veľmi ma zaujal ten denný matuúci krém Bielenda, budem pamätať určite :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si všímam, že Stars sa pomaly objavujú všade :) a tá zbierka... no, nedá sa im odolať :)
      Dúfam, že s krémom budeš spokojná, ak vyskúšaš :)

      Odstrániť
  4. fíha.... ten modrý lak sa mi neskutočne zapáčil ...
    a aj tá riasenka vyzerá v pohode.. asi sa po nej niekde popozerám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď máš možnosť, určite si ho kúp. Z tých nových odtieňov ide tento ako teplé rožky :)
      Na špirálu plánujem recenziu, len momentálne mi svetlo nepraje :/

      Odstrániť
  5. Paletka na úpravu obočia ma zaujala, kde si ju prosím kúpila? Ja som si začala obočie upravovať iba nedávno, tak zatiaľ používam iba očný tieň :) A s lakmi na nechty súhlasím, tiež som pár vyskúšala a sú úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Paletka bola v Just Married vydaní Ladyboxu. Určite ho zoženieš, najskôr na ebayi, pretože ako pozerám, väčšinou je všade už vypredaný :/ aj na oficiálne stránke Famos ho už nemajú.... (http://famousmakeup.co.uk/index.php/eyes/brow-kit-26.html

      Odstrániť
    2. Pozriem ten ebay aspoň, ďakujem za odpoveď :))

      Odstrániť
    3. Držím prsty pri hľadaní :)

      Odstrániť
  6. mne na lupiny pomohol pantehair od dr. mullera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten korektor od oriflame mám aj ja :) A tiež mi vyhovuje. Kika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite by som ho zaradila medzi top výrobky od Oriflame :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017