Filmový tip na február

2/13/2014 04:05:00 PM

Hoci so snúbencom Valentína neoslavujeme, nemôžem si pomôcť a k tomuto obdobiu mi proste patrí aspoň jeden dobrý romantický film. Naposledy ma oslovila romantická poviedková dráma Paríž, milujem ťa.

(zdroj)

V Paříži, miluji Tě se sešli světoznámí režiséři, mezi něž patří bratři Coenovi, Gus Van Sant, Gurinder Chadha, Wes Craven, Walter Salles, Alexander Payne a Olivier Assayas, aby společně ukázali Paříž způsobem, jaký tu ještě nebyl. Natočen lidmi stejně kosmopolitními jako město samo. Americký turista vidí rasové napětí a paranoidní vize města. Mladá emigrantka pracuje v buržoazním prostředí. Americká hvězdička natáčí film. Muž neví, zda být s manželkou nebo milenkou. Mladík pracuje v tiskárně a touží po jiném muži. Otec se pere se vztahem ke své dceři. Pár se snaží okořenit svůj sexuální život. To je jen pár zážitků, které tvoří PAŘÍŽI, MILUJI TĚ.. (http://www.csfd.cz/film/176059-parizi-miluji-te/)

Poviedkové filmy ma veľmi bavia, navyše ak sú zaujímavé a nápadité, dostanú sa do môjho pomyselného rebríčka top filmov. Hoci už patrí medzi tie staršie, Paríž, milujem ťa ma zaujal rôznorodosťou príbehov, režisérov (spomeniem napríklad Alfonsa Cuaróna či Wesa Cravena) a hercov (Elijah Wood, Natalie Portman, Steve Buscemi či Juillete Binoche), ktorých sa podarilo natrepať do jedného jediného filmu. Každá poviedka sa odohráva v inej časti Paríža. A úprimne, viete si predstaviť romantickejšie miesto pre romantický film? Ja určite nie :)

Videli ste Paríž, milujem ťa? Aký je Vás obľúbený Valentínsky film? Oslavujete Valentína?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. stači nejaky romanticky uplne obyčajny a je to napriklad Bezpečny pristav.. inak valentin je americky sviatok a nech si ho tam aj nechaju u nas to tiež neexistuje:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bezpečný prístav nepoznám, vďaka za tip :)
      tak, hoci americký... podľa mňa nech si každý oslavuje to čo chce :)

      Odstrániť
  2. Film som nevidela... takže díky za tip. Aspoň viem, čo si pozrieť :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017