2.24.2014

Kozmetický obľúbenec mesiaca február 2014


Teším sa, že po viac ako desiatich dňoch pribudol na blog opäť nový článok. Mám za sebou veľmi náročné a hektické pracovné obdobie a 3 dosť nabité víkendy (oslavy, koncert, svadba). Dúfam, že sa už nič náročné nevyskytne, a budem sa môcť opäť naplno venovať aj písaniu. 
Už veľmi dlho na blogu nepribudol článok o parfémoch, pretože som ich v poslednom čase podvádzala s inou kozmetikou. Keďže sa mi však nebezpečne začal míňať môj milovaný Chanel Chance, bola som nútená začať hľadať novú vôňu. Síce mám doma Versace Yellow Diamond, ale keďže vône rozdeľujem na letné a zimné, logicky som potrebovala nový (ehm..). Poznáte to, že? V procese hľadania a vyberania nového parfému mi padol na FB zrak na post od Niny. Že na parfums majú Lady Gaga Fame za výbornú cenu 19,90E za 100ml (len pre porovnanie, nedávno som v nejakom letáku videla akciu na tú istú vôňu – 14,90E za 30ml). Takže som ďalej neváhala a hneď objednávala. 


Najskôr sa ale musím priznať, že celebritné vône vôbec nemám rada. Väčšina z nich mi vonia rovnako (alebo veľmi podobne). Navyše, nikdy ma nepresvedčili ani svojou výdržou – po 3 hodinkách ich už väčšinou na pokožke vôbec necítim. Dokonca ani taká ospevovaná Heat od Beyonce sa mi nikdy nepáčila. Fame je ale výnimkou. Samozrejme, hneď keď sa objavila v ponuke aj u nás, a videla som ju fakt všade nemala som chuť ju ani vyskúšať. Našťastie, zvedavosť vyhrala a pri prvom ovoňaní som sa do nej zamilovala a nemohla som ju dostať z hlavy.
Prvé, čo ma na Fame zaujalo bol flakón. Pripomína mi pupenec čiernej orchidey, ktorú chytil pazúrmi zlatý vták (alebo príliš vymýšľam?). Predpokladala som, že parfém je klasicky priehľadný a flakón je čierny. O čo väčšie bolo moje prekvapenie, keď som zistila, že je to vlastne naopak. Mala som trochu obavy, že bude zanechávať fľaky na svetlom oblečení, keďže v práci som nútená chodiť v bielom. Našťastie, po opatrnom testovaní som si overila, že fľaky nezanecháva a dá sa úplne bezpečne použiť aj na snehobiele svadobné šaty.
Fame určite nepatrí medzi klasické vône. Tie majú zložky rozložené podľa systému – hlava, srdce, základ. V tomto prípade sa všetky zložky rozvíjajú naraz, takže vôňa je stále rovnaká. Fame je dosť sladká kvetinová vôňa, čo sa mi však k Lady Gage absolútne nehodí. Čakala by som niečo extravagantnejšie. Vôňa sa skladá z: jazmínu, belladonny, šafránu, marhule, kadidla, medu a orchidey. Nedokážem však určiť, ktorá zložka sa mi zdá najvýraznejšia. 
Čo sa týka výdrže nie je to žiadna sláva. Zvládne 6 hodín, ale je potrebné ju potom obnoviť. Ja som si zvykla nastriekať sa ráno pred odchodom do práce – použijem ju ako na telo, aj na oblečenie. Z pokožky pomaly vymizne, ale na oblečení ostáva pomerne výrazná dlhší čas. Pri odchode z práce ju obnovujem. 
Fame od Lady Gagy teda môžem jednoznačne odporučiť. V mojom osobnom rebríčku patrí medzi najzaujímavejšie vône, aké som mala možnosť vyskúšať. Navyše, plusom je výborná cena – aktuálne 100 ml balenie za necelých 23E. To sa oplatí, nie?

Aká je Vaša momentálne top vôňa? Skúšali ste Fame od Lady Gaga? Aký máte názor na „celebritné“ vône? 

8 komentárov:

  1. ja myslím, že som v nej najviac cítila práve tie poriadne omedované marhule
    na môj vkus bola prisladká, tak som ju posunula ďalej
    ale musím uznať, že na celebritnú vodičku je parádna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekne si to napísala, že omedované marhule :)
      Ja tiež veľmi nemusím sladké vône, ale táto mi učarovala :)

      Odstrániť
  2. nevoňala som ju :D , flakón vyzerá super, ale sladké vône moc nemusím, takže asi nič pre mňa :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to tiež tvrdila :) ale skúsiť sa určite oplatí :)

      Odstrániť
  3. ja mám sladké vône veľmi rada, ale túto som ešte nemala možnosť ovoňať... ale počula som, že veľa ľuďom sa jej vôňa páči, ach, musím aj ja skúsiť! :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že sa bude páčiť, určite daj vedieť :)

      Odstrániť
  4. Tyjo, úplně mě děsí ta barva :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017