2.01.2014

Spotrebované a vyhodené január 2014


Ako víkendujete? Ja mám za sebou náročný týždeň, takže sa veľmi teším, že máme víkend a konečne som sa dostala aj k blogu. Keďže som si počas týždňa spravila poriadok v dekoratívnej kozmetike, tak tento krát obohacujem túto rubriku aj o vyhodené produkty. Spolu som tento mesiac spotrebovala 6 výrobkov, 3 vzorky a 4 výrobky vyhadzujem. 

Hodnotenie výrobkov:
**** skvelý výrobok, už mám doma nové balenie
***   fajn výrobok, niekedy ho určite znovu kúpim
**     nie je to zlý výrobok, ale poznám lepší
*       hrôza a des, už nikdy nekúpim


Sprchový gél Playboy VIP Glam & Rich - osobne nie som veľmi milovníkom značky Playboy. Nepáčia sa mi reklamy, propagujúce "one night stand" (btw, TOTO ste už videli???), ale tak som asi jediná. V každom prípade 2 Playboy sprcháče som si kúpila vďaka zľavovej knižke z DMky. Zdá sa mi, že vône jednotlivých verzií sú dosť podobné, v každom prípade tento sa mi vôňou pozdával najviac. Svoju sprchovaciu funkciu splnil, takže nemám čo kritizovať. 
250ml/2E  ***

Adidas Woman 3 Action Pro Clear antiperspirant - týmto antiperspirantom určite nešliapnete vedľa. Potiť sa nebudete, vôňa je veľmi príjemná, aplikácia guličkou mi osobne vyhovuje. Bohužiaľ, obsahuje veľa "sajrajtu". Kupovala som ho ako rýchlu záchranu, keďže sa mi stále nepodarilo nájsť 100% zástupcu z kategórie prírodnej kozmetiky. 
50ml/3E ***

Chanel Chance - jedna z mojich najmilovanejších vôní, až som slzu vyronila, keď som ju použila poslednýkrát. Pre mňa voľba na zimu, pretože je sama o sebe pomerne výrazná. Sprevádzala ma každú zimu skoro 3 roky. Ak by nebola taká druhá, určite by mi už ďalší flakón stál na poličke pripravený na použitie. 
100ml/okolo 100E ***


i+m Naturkosmetik šampón Lesk citrónu - vzorka z letnej edície Ladyboxu. Jedinou jeho chybičkou bolo, že veľmi zle penil, takže bolo potrebné použiť väčšie množstvo výrobku. Vôňa aj účinok boli úplne fenomenálne. Moje vlasy boli krásne lesklé, bez lupín a bez svrbenia. Ide o prvý 100% účinný šampón na moje vlasy. Plánujem nákup plného balenia. Ak niekto z Vás má doma túto vzorku a vie, že ju nevyužije, určite sa ozvite!
50ml ***

Lush Cupcake pleťová maska - jedna z najlepších pleťových masiek vôbec. Vyzerá a vonia ako čokoláda s trochou mäty. Pleť upokojuje a čistí. Po použití je pleť krásne jemná, matná a jej tón je zjednotený. Nevýhodou je dosť zlá dostupnosť a pomerne krátka doba spotreby. 
55ml/vymenená za 5 prázdnych téglikov ***

Avon Solutions Sensitive Botanicals očný krém - môj prvý očný krém, keďže vek už na jeho používanie vraj mám. Vybrala som si variantu na citlivé oči (hoci ich nemám). Mal príjemnú chladivú konzistenciu, pekne voňal a očné okolie po jeho použití bolo pekne hydratované. 
15ml/okolo 3,5E **


Nasledujú vyhodené výrobky. 
Avon Satin Satisfaction lesk na pery odtieň Shimmering Nude - mal príjemnú hnedoružovú farbu, používala som ho celkom rada. Na perách však lepil a časom zmenil ako vôňu tak aj konzistenciu, takže radšej putuje do koša. **

Avon Glazewear Metllic lesk na pery odtieň Chrome Amethyst - mi niekto daroval, lebo mu nesedela farba. Nesedela ani mne, bola to dosť tmavá fialová a v konečnom dôsledku sa mi nepáčila. Napriek tomu si na svoje vyhodenie počal vyše dvoch rokov. *

Rimmel Extra Super Lash maskara - bola súčasťou slovenskej krabičky krásy MysteryBoxu. Trochu som pri tom množstve riaseniek, ktoré mám na ňu pozabudla a príliš vyschla. Z jej efektu som nebola nejak extra nadšená ani predtým. Riasy len jemne zvýraznila, nekonalo sa žiadne predlžovanie ani zahusťovanie. *

Avon Color Trend tekutá link Purple - keď som bola mladšia, používala som ju veľmi často a rada. Má veľmi peknú fialovú farbu, len nanášanie mi robilo trochu problém. Výdrž bola slušná, len po nejakom čase začala na očiach praskať. V tom čase som z nej bola nadšená. Teraz preferujem skôr gélové linky. Vyhadzujem, lebo zaschla. ** 


Zo vzoriek som tentokrát vyskúšala Gentle Cream Exfoliant od Dermatologica, čo bol môj prvý kontakt s touto značkou. Nejaký extra účinok som nepozorovala, na to bola vzorka na 2 použitia veľmi málo. A veľmi smrdela. Ako pokazené droždie. Druhou vzorkou bola vzorka Blemish Recover Balm od BRTC, ktoré ma úplne dostali a na ceste ku mne je už plné balenie. Je určený špeciálne na problematickú mastnú pleť, takže zabraňuje masteniu, má vysokú kryciu schopnosť a obsahuje liečivé zložky ako napr. čajovníkový olej. Určite o ňom nečítate poslednýkrát. 

Máte skúsenosť s niektorým z týchto výrobkov? Ako vyzerá Vaša spotreba za január? 

10 komentárov:

  1. džízs.. to už aj "can you blow my whistle, baby" znie lepšie :D
    najviac sa smejem z toho otvárania úst totálne mimo rytmus a text

    k veci. pasujem adidaskové antiperspiranty za tie najhoršie na svete. buď rada, že si neskúšala tuhý

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neide inak ako s tebou súhlasiť :D :D

      Tuhé nemám rada, najradšej guličky :) Píšem tuhý adidas na zoznam toho, čo nikdy nebudem kupovať :D

      Odstrániť
  2. Chanel Chance - zelený si chci pořídit. Hrozně nádherně voní a když jsem se v parfumerii nastříkala - na zápěstí - vůni jsem cítila celý den. A to, co mi zůstalo na bundě - při stříkání vůně, to jsem cítila asi ještě 3 dny.. skvělá vůně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som presvedčená, že s ním budeš veľmi spokojná :)

      Odstrániť
  3. Nikdy som nepatrila medzi osoby, ktoré potrebovali silou mocou "hejtovať" niekoho prácu, ale Twiins a ich počin roka ma trošku dorazil. Prajem im úspech, sú to kočky, ale keď sa niekto vyjadrí, že sa mi ich hudba nezdá len preto, že závidím, tak pŕŕŕ :D
    Chanel chance je aj môj favorit ♥ A VIP Playboy mám kúpený tiež. Má skvelú nevtieravú vôňu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ, u mňa sa touto pesničkou zaradili medzi stovku speváčok, ktoré si svoju popularitu budujú výstrihmi, krátkymi sukňami a spievaním o sexe. A pritom, niekedy som ich fakt počúvala rada...

      Odstrániť
  4. Ten sprcháč j super a vůně od Chanelu voní vážně skvěle

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Och aj ja ronim slzy ked dominavam parfemy, ochvilu budem ronit nad Miss Cherie :(

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017