Bioderma Sébium Masque

3/09/2014 11:39:00 PM

 

Už som Vám spomínala, že moja (skoro) celá pleťová starostlivosť je značky Bioderma? Počas svojho dlhoročného boja (už to bude 13 rokov) s mastnou a problematickou pleťou som už vyskúšala skoro všetky značky lekárenskej kozmetiky (okrem Eucerinu), a najlepšie výsledky som zatiaľ dosiahla s radom Sébium práve od značky Bioderma. Micelárka a čistiaci gél sú už stálicou mojej kozmetickej výbavy, pleťový krém vyberám podľa aktuálnej potreby. Chýbala len pleťová maska, čo ma ako milovníka masiek dosť mrzelo. Preto keď sa na blogoch začali objavovať prvé recenzie na túto novinku, potešila som sa a vedela som, že ju určite musím mať. V prvom rade teda chcem poďakovať Lučiakovi že ma vybrala spomedzi zapojených do GA na jej blogu a teda môžem túto novinku poriadne otestovať!

Maska Bioderma Sébium Masque má bielo - zelené balenie, ktoré je typické pre všetky výrobky radu Sébium. Maska sa predáva v krabičke, na ktorej nájdete všetky potrebné informácie o jej použití a zložení. Samotné balenie je tubičkové, ktoré je na jednej strane veľmi praktické (nepcháte dnu prsty a viete si vytlačiť toľko výrobku, koľko potrebujete), na druhej Vám neumožní použiť všetok obsah obalu. Ja zvyknem tieto tubičky prestrihnúť. Väčšinou keď už nie som schopná vytlačiť von ani kúsok výrobku, ostáva vnútri dostatok ešte na týždeň používania. Všetky výrobky radu Sébium, teda aj maska sú určené na mastnú a zmiešanú pleť. Podľa výrobcu by mala maska pleť vyčistiť, absorbovať a  regulovať prebytočný kožný maz a sťahovať póry. Všetky tieto účinky osobne veľmi vítam.


Vôňa masky je príjemne svieža a typická pre všetky výrobky radu Sébium. Nie je však veľmi výrazná a cítite ju len počas aplikácie, potom vyprchá. Konzistenciou mi maska pripomína našľahaný krém. Vďaka tejto konzisencie nevytvorí na pleti jednoliatu vrstvu, preto je potrebné na vyčistenú pleť nanášať hrubú vrstvu. Určite ňou netreba šetriť. Maska by mala pôsobiť 5 minút (odporúčam neprekračovať, budete ju potom musieť zmyť a tým sa ochudobníte o jej účinok). Počas pôsobenia na pleti vytvára maska zhluky, ktoré potom zošúchate spolu so všetkými nečistotami a mazom dole z pleti (pozor na umývadlo). Tento spôsob je pre mňa novinka a nepoznám ani inú masku, ktorá by sa používala rovnako. Maska by sa nemala zmývať, pretože to dosť ovplyvní jej účinky. Efekt masky na svojej pleti uvidíte hneď. Pleť je čistejšia, póry sú menej viditeľné, na dotyk je príjemne jemná a nemastná. Celkovo môžem povedať, že po použití tejto masky je moja pleť oveľa krajšia. Nasledujúci 1-2 dni mám pocit krásne matnej pleti a nepotrebujem počas dna opakovane pleť zmatňovať používaním obrúskov ani púdru. Masku určite odporúčam tým z Vás, ktoré trápi nadmerné mastenie pleti a rozšírené póry. Myslím, že efekt Vás prekvapí a maska sa stane Vaším pravidelným spoločníkom pri starostlivosti o pleť. 

Balenie masky obsahuje 40 ml. Cenovo sa pohybuje okolo 15e.

Používate masky? Aká maska je Vaša obľúbená? Máte skúsenosti s maskou z radu Bioderma Sébium, alebo sa ju chystáte vyskúšať? Poznáte iné masky, ktoré by sa z pleti zošúchvali? Používate všetky výrobky starostlivosti o pleť od jednej značky, alebo ich kombinujete?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Nezkoušela jsem, ale prý je skvělá, takže ji už mám na nákupním seznamu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/03/spotrebovano-unor-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite potom nezabudni napísať svoje dojmy :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017