Kozmetický obľúbenec mesiaca marec 2014

3/23/2014 11:28:00 PM

Po dlhom čase, kedy som za kozmetického obľúbenca stále vyberala výrobok z oblasti starostlivosti sa dnes dočkáme aj nejakej dekoratívky. A konkrétne ňou bude lícenka Ideal Luminious od Avonu v odtieni Classic Aura



 V minulosti som lícenky takmer vôbec nepoužívala. Moja pleť má sklon k začervenaniu na niektorých miestach, takže mi prišlo nelogické krásne ju zjednotiť makeupom a následne si trepať niečo ružové na líca. Našťastie, moja spolubývajúca na intráku ma presvedčila a lícenky sa stali pravidelným spoločníkom môjho každodenného líčenia. Vlastním len 4 lícenky, ale stále pokukujem po nových kúskoch. Rozhodla som sa však neškrečkovať, takže pokušeniu zatiaľ odolávam. Keďže z nich vôbec neubúda, mám pocit, že jednu budem možno používať aj 5 rokov. 


Táto lícenka ma zaujala svojou krásnou prirodzenou ružovou farbou, ktorá v mojej zbierke naozaj chýbala. Vďaka tomu je lícenka vhodná naozaj na každodenné líčenie a predpokladám, že by mala svedčať (skoro) každému. Balenie je elegantné a klasické pre množstvo výrobkov z Avonu s vloženým zrkadlom (a oškreté vďaka tomu, že lícenku často beriem so sebou keď cestujem). Nevýhodou je možno to, že keď ich máte viac naskladaných vedľa seba, veľmi ťažko zistíte, ktorý kúsok sú tiene, púder či lícenka. 



Pigmentácia lícenky je skôr stredná. Keďže sa dá veľmi dobre vrstviť, viete s ňou dosiahnuť ako prirodzený tak aj veľmi výrazný výsledok. Neobsahuje shimmer ani trblietky. Na aplikáciu používam tenší skosený štetec (tiež Avon), s ktorým si lícenka veľmi dobre rozumie. Nanáša sa rovnomerne, nevytvára fľaky. Jej výdrž je tiež výborná. Z tváre sa samozrejme trochu vytráca, ale je pekne viditeľná aj po celom dni.


Balenie obsahuje 6g výrobku a bola vyrobená v Číne (ako inak). Zoženiete ju u každej Avon Lady za 5,5E. Celkovo sú v ponuke iba 2 odtiene - ružová Classic Aura a broskyňová Peach. Určite by bolo fajn tento rad obohatiť aj o iné odtiene. Neodolala by som :). 

Používate lícenky? Aké sú Vaše obľúbené kúsky? Poznáte túto lícenku?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Licenky nepouživam aj tak neviem vlastne do teraz aku ulohu zohravaju krasne sme aj bez nich mne sa skor pači ten mini štetček:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, že sme krásne aj bez nich a ten efekt lícenky beriem ako bonus :)))
      Štetec je rozkošný, to je pravda :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem! Vôbec som nečakala, že sa niekomu budú aj páčiť! Vo fotkách som stále amatér :)

      Odstrániť
  3. Hezký článek, Avon jsem jednu dobu milovala :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Ja mám veľmi rada niektoré výrobky, ale zas nie všetko :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017