Spotrebované február 2014

3/01/2014 07:38:00 PM


Ani netuším, ako rýchlo to zbehlo a ďalší mesiac je za nami. V porovnaní s minulým je tá spotreba oveľa nižšia. Hoci tuším, že budúci mesiac toho bude omnoho viac. Za tento mesiac to za sebou má 7 plných balení a 1 vzorky. 

Niečo k hodnoteniu
*        hrôza a des, už nikdy nekúpim
**      nie je to zlý výrobok, ale poznám lepší
***    fajn výrobok, niekedy ho určite znovu kúpim
****  skvelý výrobok, už mám doma nové balenie



Super Playboy Creamy & Delicious sprchový gél - ako som spomínala minule, značka Playboy nie je pre mňa extra sympatická. Ale narozdiel od minule spomínaného VIP sprchového gélu mi tento variant vyhovoval viac ako vôňou, tak aj krémovejšou konzistenciou. H**
250ml/okolo 2e

Bioderma Sébium H2O micelárna voda a vzorka micelárnej vody H2O z radu Sensibio - je už stálicou mojej kozmetickej výbavy. Niekedy som ju používala len na tonizáciu pleti, momentálne sa ňou aj odličujem a milujem, že moja pleť po použití vôbec nie je mastná. Vyhovuje mi aj príjemná parfemácia. H****
500ml/kupovaná v akcii 1+1 za 18,90e

Topvet Panthenol + telové mlieko - sme si kupovali tesne pred odchodom na dovolenku do Bulharska, kde sme ho viackrát využili. Mal príjemnú tekutú konzistenciu, skvele vsakoval a upokojoval pokožku. Navyše nádherne voňal. Doma som ho začala používať po holení na citlivejšie časti tela, ktoré majú u mňa tendenciu zapaľovať sa. Ak máte podobný problém, určite odporúčam. H****
200ml/okolo 4e


Gillete Mach 3 pena na holenie - pánska pena na holenie nám ostala po dedkovi. Balenie bolo skoro plné, nechceli sme ho vyhodiť. Priznám sa, som zvyknutá na gél na holenie Balea, takže toto ma nemilo prekvapilo. Pena bola veľmi jemná, nedala sa natrieť v dostatočnej vrstve. Ale inak fajn. H**
250ml/okolo 3e

Avon Planet Spa Chinese Ginseng telové suflé - telové krémy a suflé od Avonu mám veľmi rada. Pokožku zvláčnia, zjemnia a majú krásne vône. Tentokrát som však natrafila na verziu, ktorá mi veľmi nevyhovovala. Ako zvláštnou vôňou, tak aj tým, že pokožka sa mi po použití zdala lepkavá. Používala som ho teda len na nohy s veľkým sebazaprením. Nabudúce siahnem radšej po inej verzii. H**
200ml/okolo 5,5e

Biopha Roll on deodorant Grapefruit - bol jedným z prvých pokusov o nájdenie funkčného deodorantu bez obsahu "nebezpečných" zložiek. V lete ma totálne sklamal, teraz na zimu mi už vyhovoval viac. Viac o ňom TU. H**
50ml/3,29e

Lush Soak´n´Float šampuk - výborný tuhý šampón proti lupinám, s neskutočnou vôňou. Viac sa o ňom dočítate TU. H***
55g/okolo 8e

Aká bola Vaša spotreba za tento mesiac? Máte skúsenosti s niektorým z týchto výrobkov?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Biodermu mám taky, ale růžovou. Vyhovuje mi a nemůžu si na ní zatím stěžovat. Potřebovala bych ale tuhle, na mastnou pleť. Tak třeba někdy vyzkouším.
    Já používám pánskou pěnu na holení od zn. ISANA a jsem s ní velmi spokojená!

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bioderma je naozaj parádna, určite vyskúšaj aj tú zelenú :)
      Ja ostanem radšej verná klasike od Balea, tá nová kokosová je super :)

      Odstrániť
  2. Bioderma je proste super tato zelena verzia mojej mastnej pleti maximalne vyhovuje ako pises plet po nek nie je vobec mastna navyse krasne vonia. Velmi dobre sa mi s nou odlicuje ja uz vlastne nic ine ako micelarky na odlicovanie nepouzivam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už som tiež poskúšala milióny odličovačov ale nič nebolo také super ako micelárka. Geniálny vynález proste :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017