Ako voňajú nevesty?

4/27/2014 09:01:00 PM

Pri plánovaní svadby niekedy vybehnú na povrch aj úplne detaily, ktoré by Vás predtým možno ani nenapadlo riešiť. Kým niektoré nevesty strácajú nervy nad výberom správnych svadobných pohárov, podbradníkov či svadobných stromov ja uvažujem nad výberom parfému. Nie, nervy ešte nestrácam. Nakoľko sa však moja parfémová polička začína pomaly vyprázdňovať, uvítala by som tam nejaké nové prírastky. Ak sa predsa len rozhodnem nestaviť na moju klasiku, ktorou je Chanel Chance,  existuje vôbec lepšia príležitosť na kúpu nového parfému, ako je vlastná svadba? Ehm... mňa osobne žiadna lepšia nenapadá, čo Vás? Do dnešného článku som vybrala kúsky, ktoré sú bežnou a častou voľbou na deň D iných neviest a jednu, ktorá mne osobne momentálne nedá spávať (a nemyslím to čisto len obrazne). 

(zdroj)
Lanvin Marry Me! - táto vôňa už len svojím názvom napovedá, že je stvorená na svadbu. Ukrýva sa v peknom flakóne, vo fialovej farbe, ktorá sa mi akosi už automaticky spája so značkou Lanvin. Samotná vôňa je veľmi jemná a romantická, zložením patrí medzi kvetinové vône. Výdržou sa mi zdá skôr priemerná, určite ju treba obnovovať. Hoci je medzi kandidátmi na moju svadobnú vôňu, radšej asi vsadím na niečo, čo nebude potrebné každú chvíľu obnovovať.
Hlava: jazmín, frézia, pomaranč
Srdce: broskyňa, magnólia, ruža, jazmín
Základ: pižmo, céder, ambra
75ml parfémovanej vody stojí 23,60E.

(zdroj)

Chanel Coco Mademoiselle - je obľúbenou voľbou mnohých neviest. V elegantnom klasickom flakóne v púdrových farbách objavíte nádhernú kombináciu ovocia a kvetín. Úvodné citrusové tóny môjmu nosu veľmi lahodia. Určite by som ju zaradila medzi horúcich kandidátov môjho výberu, bohužiaľ cenovo ide trochu nad moje pomery. Výdržou je Coco na tom určite trochu lepšie ako prvá Marry Me. 
Hlava: bergamont, pomaranč, grapefruit
Srdce: jazmín, ruža, liči
Základ: vanilka, pižmo, pačuli, vetiver
100ml balenie parfémovanej vody zoženiete za 120,30E.

(zdroj)

Vera Wang Vera Wang - samozrejme nemôžem zabudnúť spomenúť aj parfém od jednej z najviac milovaných módnych dizajnérok svadobných šiat. Vôňa Vera Wang bude super voľbou pre tie z Vás, ktoré obľubujú klasické ťažšie kvetinové vône. Presne taká totiž táto vôňa je. Osobne som ju nemala ešte možnosť vyskúšať, ale vraj sa pýši dlhou výdržou. Flakón je trojuholníkový a sklenený - klasika, ktorá nesklame a určite sa bude dobre držať v ruke.
Zloženie: ľalia, kosatec, konvalinka, jazmín, santalové drevo, ruža, gardénia, lotos, bergamot a mandarínka
Parfémovaná voda v objeme 100ml stojí 33,90E.

(zdroj)

Gucci Flora by Gucci Eau Fraiche - je môj najnovší objav. Nedávno som ju zacítila na predavačke v drogérií a odvtedy ju neviem dostať z hlavy. Je to krásne svieža ovocno - kvetinová vôňa. Na to, že ide o toaletnú vodu má výbornú výdrž, je naozaj výrazná a zaujme aj okolie. Flakón je rovnaký ako u všetkých ostatných vôní z radu Flora, líši sa svojou modrastou farbou. Na mojej poličke by sa určite krásne vynímala! 
Hlava: citrusy, mandarínka, pivonka
Srdce: kvet pomarančovníka, ruža
Základ: pačuli, santalové drevo, korenie
75ml toaletnej vody stojí 39,10E.

Poznáte tieto vône? Používate niektorú z nich? Ktorá vôňa je Vaša vysnívaná? Akú vôňu si plánujete zaobstarať na svoj deň D? Na čo sa najviac tešíte pri organizovaní svadby?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Aktuálne používam Chanel Chance - tiež je môj obľúbený - je úžasný a milujem ho.
    Ale na svoj deň D som si zaobstarala Marry me - a odvtedy si ju kupujem stále. Milujem tú vôňu a navždy mi bude pripomínať moju svadbu :) A poviem ti, že výdržou je na tom veľmi dobre aj ked sa to nezdá. Vždy ked ju mám, si to všimne jedna kolegyna a to som bola prekvapená, ked to raz zacítila už takmer ku koncu pracovnej doby, čo je po ôsmich hodinách od rána (pretože počas dňa sa málokedy vonavkujem).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U Teba som ten Lanvin tuším aj prvýkrát videla :)
      Je to fakt nádherná vôňa a keď sa Ti s ňou spájajú také spomienky, úplne chápem, že si ju stále kupuješ :) Ja som si ju skúšala a na mojej pokožke veľmi nedržala... Ale určite jej ešte dám šancu :)

      Odstrániť
  2. poznám jedine marry me, mala som, aj bez svadby a zásnub :D kúpila som si ju dokonca sama a je to nádherná jazmínová vôňa. iné jazmínovky sú strašne ťažké
    neviem ako budem pred svadbou reagovať ja. pravdepodobne si kúpim nový parfém, ale skôr bude svadba zámienka, než dôvod ku kúpe :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie každý potrebuje svadbu na kúpu parfému :D ale ako zámienka je to super :D

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017