Čo je nové?

4/19/2014 10:29:00 PM

V poslednom čase sa v mojom živote udiali 2 významnejšie zmeny, ktoré mi zobrali podstatnú časť času, ktorý bol predtým vyhradený pre blog. Takže čo je nové? :)

(zdroj)


V prvom rade - pracujem. Po dlhých 6 mesiacoch strávených na absolventskej praxi som konečne zamestnaná na trvalý pracovný pomer. Priznám sa, že aj napriek tomu, že už som tam pol roka praxovala sa teraz cítim akoby som tam bola úplné prvé dni a všetko robím s neskutočnou opatrnosťou a rešpektom. Je zaujímavé, ako odlišne vnímam rovnakú prácu len vďaka jednému podpísanému papieru. V každom prípade, veľmi sa teším z toho, že konečne už zarábam sama na seba a môžem si začať skladať život tak, ako chcem. 

(zdroj)

A čo tá druhá zmena? Konečne sme sa so snúbencom rozhúpali a začali oficiálne organizovať svadbu. Veľké množstvo vecí už máme vybavených a dostávame sa do štádia prípravy a rozosielania oznámení a pozvánok a zariaďovania viac-menej už menších vecí a detailov. Väčšinu sa snažíme vybaviť čím skôr, pretože snúbenec sa ešte v lete chystá na stáž do zahraničia - aby nemusel teda každú chvíľku behať domov a späť. A aby som ja mala dušičku na pokoji, že je všetko vybavené a mohla sa posledný mesiac už len tešiť :). 

Teraz už len dúfam, že sa veci postupne ustália a vrátime sa pomaly do starých koľají. Čo je nové u Vás? :) 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. gratulujem !! :) prajem veľa šťastia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja sa pripájam ku gratulácii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I keď som už o týchto novinkách vedela skorej, alebo skorej o ich uskutočňovaní, tak aj napriek tomu sa s tebou teším a znova gratulujem :)

    Ja až také pozitívne novinky nemám, čaká ma v lete operácia, ale potom dúfam, že už bude všetko v poriadku :)

    (Kykyna)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kika, ďakujem ešte raz.
      Dúfam, že sa všetko dá čím skôr dokopy! Určite sa ozvi :)

      Odstrániť
  4. To sa krásne číta :) Veľmi ti to prajem aby to šlo všetko takto pekne krásne a práca ťa aj tešila :) o svadbe nehovoriac ;) držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017