Kozmetický obľúbenec mesiaca apríl 2014

4/25/2014 07:08:00 PM

Možno si spomínate, ako som pred nejakým časom vyhlásila vojnu antiperspirantom a deodorantom, ktoré vo svojom zložení obsahovali nebezpečné látky. Skúsila som ich viac, napríklad tento, ale žiaden zatiaľ nebol dostatočne funkčný alebo v zložení stále bolo niečo, čo mi nevyhovovalo. Ale našla som ho! Konečne fakt funkčný deodorant bez obsahu všetkých tých fuj zložiek. Zarážajúce pre mňa je vlastne to, že som ho celý čas mala pod nosom ale nikdy som ho nekúpila. A vlastne ani netuším prečo. 




Napriek tomu, že v poslednom čase sa začínam o prírodnú kozmetiku zaujímať viac a viac, so značkou Alverde som doteraz asi nemala žiadne skúsenosti. A potom som vďaka Mismart objavila tento malý zázrak. Ide o Deo Roll-on Soft vo verzii Aloe Vera Perle. Keďže preferujem guľôčkové a tuhé deodoranty, takže toto bola jasná voľba.  Mal by obsahovať výťažky z perál a aloe vera, poskytovať 24 hodinovú ochranu a starať sa o pokožku v podpazuší. Neobsahuje alkohol, hliníkove soli ani parabény. Deodorant je bielej farby, rýchlo zasychá, nelepí a nezanecháva na oblečení biele škvrny. Má príjemnú čistú vôňu, takú niveovskú. Deodoračná funkcia ma prekvapila. Je pravda, že deodorantu musím použiť trochu viac, ale mám istotu, že sa zápach neobjaví. Jednoznačne ide o najlepší prírodný deodorant, aký som doteraz vyskúšala. V ponuke je ešte jedna voňavá varianta, ale mne bol špeciálne odporúčaný tento. 

50ml balenie tohto skvelého deodorantu kúpite v DM drogérií za 2,99E. 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. nedavno som jeden vymiňala bol repikovy ale na bielom oblečeni mi robil žlté škvrny inak bol fajin možno že tento niekedy vyskušam... tym zloženim su fakt vyborne

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam alverde deodorant s rozprašovačom.chystám sa objednať šalviový z nejakej prírodnej stránky,budem si musieť spomenúť kde som ho viidela.je prírodný,tuším ylang ylang alebo niečo podobné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite ma bude zaujímať, či budeš s tým šalviovým spokojná :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017