Spotrebované marec 2014

4/06/2014 10:13:00 PM

Ozývam sa opäť po dlhšom čase. Priznám sa, v poslednom čase som na písanie nemala veľmi náladu. Okrem toho, sa môj foťák asi zbláznil a začal si vyberať medzi baterkami. Nabíjacie vybije po 4 fotkách, pri klasických sa po stlačení spúšte vypne. Takže kým neprídem na to, čo s ním je (alebo nekúpim nový), musím sa vrátiť späť k fotkám z mobilu. Snáď teda nebudú až také zlé. Spotreba tento mesiac bola hojná - dohromady 17 plných balení a 3 vzorky. 

Niečo málo k hodnoteniu:
*       hrôza a des, už nikdy nekúpim
**     nie je to zlý výrobok, ale poznám lepší
***   fajn výrobok, niekedy určite opäť kúpim
**** skvelý výrobok, už mám doma nové balenie


Avon Solutions Bust Shaper - v tomto prípade si efektom nie som až taká istá. Gélom ma však pravidelne zásobuje mamina, takže používam, nech nám to nestojí v skrinke donekonečna. Má príjemnú vôňu a mierne chladivý efekt. Pokožka je po použití príjemne hydratovaná a hebká. Ale efekt spevnenia nejak uniká.
150ml/okolo 6E  H ***

Avon Solutions Stretch Mark - výrobok proti striám naopak hodnotím veľmi pozitívne. Pri pravidelnom používaní sledujem ich zblednutie. Sú určite menej nápadné ako predtým. Tentokrát som sa však rozhodla staviť na niečo prírodnejšie. 
150ml/okolo 7E H ***

Avon Solutions Cellu Sclupt - myslím si, že výrobky na celulitídu majú efekt len vtedy, keď sa používajú pri dodržiavaní správnej životosprávy (pohyb, zdravá strava, pitný režim). Inak sa nimi môžem natierať a nič. Pri tomto mám pocit, že mal aj nejaký efekt. Pokožka sa mi zdá vyhladená, nie nejak extrémne, ale rozdiel tam trochu vidím.V každom prípade teraz skúšam novú verziu, tak som zvedavá. Inak toto mliečko výborne vonia, príjemne sa vstrebáva a celkovo mi vyhovovalo.
200ml/okolo 5E v akcii H ***

Yves Rocher Purple Lilac - úžasné telové mliečko s vôňou fialového orgovánu. Samostatná recenzia TU. Určite mi bude chýbať!
200ml/cenu neviem H ***


Bielenda Pharm matujúci krém na mastnú a problematickú pleť - značku prírodnej kozmetiky Bielenda som objavila vďaka Biance. Z ponuky ma zaujalo viacero vecí, vybrala som si nakoniec tento krémik. Povedala by som, že by dokázal konkurovať aj Bioderme. Vadilo mi len to, že hydratácia bola trochu slabšia. Určite môžem odporúčať. 
50ml/8E H ***

Himalaya Herbals Neem Mask - fantastická maska na problematickú pleť s dosť divnou vôňou. Určite jedna z najlepších aké som kedy vyskúšala či už na zapálené miesta na pleti alebo na čierne bodky. Ak by som nebola doma zásobená tonou iných masiek a neodolateľnou túžbou stále nejaké nové skúšať, inú by som už ani nekúpila (iba ak Lush Cupcake).
75ml/okolo 3E  H ****

Lush Dark Angels - neľakajte sa toho téglika. DA som tam ukryla, keďže sa mi doma nazbieralo 5 prázdnych obalov a chcela som, aby mi ich mamča v Prahe vymenila za čerstvú masku. DA trvalo už patria medzi mojich favoritov. Recenzia TU.
100g/10E H ****


Cien odlakovač - tento odlakovač som si veľmi obľúbila vďaka praktickému dávkovaču ako aj schopnosti výborne si poradiť s glitrovými a pieskovými lakmi. A navyše za výbornú cenu.
200ml/1,19E H ****

Essence 24h hand protection balm - niekdy som na krémy na ruky vôbec nebola. V poslednom čase som si navykla používať krém vždy pred spaním. Tento dobre hydratoval a mal príjemnú sviežu vôňu. Určite by som po ňom siahla opäť.
90ml/1,09E H ***


Maybelline One by One Volum´ Express - špirálka, ktorá ma veľmi prekvapila. Dostala som ju ako darček od budúcej svokry, ktorá sa fakt trafila. Vyhadzujem, lebo ju mám otvorenú už viac ako 6 mesiacov. Samostatnú recenziu nájdete TU.
9,6ml/okolo7E H ***

Revlon Custom Eyes - veľmi som túžila vyskúšať niečo od Revlonu. Tak som objednala z ebay túto špirálu. Bohužiaľ, napriek tomu, že bola v originálnom balení (aj zatavená) sa ku mne dostala úplne vyschnutá. Nestihla som ju teda už ani vyskúšať.
5,6ml/okolo 4,5E bez hodnotenia

Astor AntiShine Mattitude - akurát dnes som na niektorom z Vašich blogov komentovala, že Astor nemám rada a nepoužívam. Okrem špirály B&B (fialovej) som teda v skutočnosti ešte skúšala aj tento púder. Mal príjemný odtieň, bol jemne namletý a používala som ho veľmi rada. 
14g/okolo 6E H ***

Maybelline Mini Colorama Redcurrant Jelly - desila som sa dňa, kedy tento lak poputuje do koša. Bojím sa, že takú nádhernú tmavú vínovú už nenájdem. Hoci sa mi so štetcom nepracovalo až tak dobre, ide určite o môj najobľúbenejší lak. 
7,5ml/1E kupovaný vo výpredaji H ****


Freeman Anti-Stress Mask - masku som kupovala naslepo bez prečítania recenzií. Našťastie kúpila som si len toto malé balenie. Okrem skvelej farby a celkom príjemnej vône nemala absolútne žiadny účinok.
15ml/1,39E H *

Natuderm Botanics Facil Cleaning Mask - naopak táto maska ma veľmi prekvapila. Ide o mne neznámu bio a vegan značku kozmetiky. Pleť príjemne vyčistila, vyhladila a zmenšila póry. Navyše voňala ako vanilkový krém. Určite som nekúpila poslednýkrát. 
2x8ml/1,99 H ****

Lush Jumping Juniper šampuk - oproti nedávno spotrebovanému šampuku Soak´n´Float som s týmto nebola až tak veľmi spokojná. Bol fajn na mastnejšie vlasy, na lupiny mi však nevyhovoval. Ale ako pomocník na cestovanie sa osvedčil.
55g/okolo 9E H **

Lush Sexy Peel - doma sa mi nakopilo viacero mydiel, tak som sa rozhodla ich postupne skúšať a používať. Toto mydlo ma prekvapilo svojou príjemnou citrusovou vôňou a jemným peelignovým účinkom. Hoci na sprchovanie mi viac vyhovujú sprchové gély, toto mydlo by som si pokojne kúpila opäť.
100g/okolo 5E H ***


Ponio Vanilkové peelingové mydlo - vzorku mydla som dostala ako darček k nákupu od predajcu Ponio zo sashe. Hoci mi stále padalo z ruky (šikovná som), jeho používanie som si užívala. Plné balenie zvažujem.
H ***
˛
Biosilk  Silk Therapy - toto je na blogoch veľmi prevarený výrobok. Na vlasy pôsobí neskutočne. Po použití sú nádherne voňavé, lesklé a hebké. Stačí ho maličké množstvo, takže aj vzorka vydrží večnosť (15 ml balenie som používala od Vianoc 3x týždenne). 
H ****

Dr.Hauschka Lavender Sandalwood Calming Body Wash - je mojou prvou skúsenosťou s touto značkou kozmetiky. Ladybox ma touto vzorkou veľmi potešil. Páčilo sa mi najmä perfektné balenie. Ako som očakávala vôbec nepenil, ale nebolo to na škodu.
H ***

Aká bola Vaša spotreba tento mesiac? Poznáte niečo?

You Might Also Like

0 komentářů

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017